MuscleMeat

Wild Boyz

toch had ik er meer van verwacht, vind dat 'viva la bam' veel leuker, terwijl dat juist mij in het begin niet echt aansprak

ik zag gisteren chris pontius een koekje van het hoofd van een diamantratelslang pakken, en dat beest heeft genoeg gif in zich om een mens 12 keer te doden, nou dan heb je wel lef.

• Topic Starter Topic Starter
mooiste wat ik tot nu toe heb gezien was met die leeuwen. in een zebrapakje tussen hongerige leeuwen rondlopen:p

maar t gegrinnik van die mafkezen alleen al is al lachen

hehehe jammergenoeg zie ik dat bijna niet.. druk leven nu 'k stageloop... :sad:

hoelaat is wboyz.
bam is om half10 maar vind steve en pontius gekker

wat ik weet op donderdag en vrijdag om 21.30

ff je gids checken, en ja hoor, zaterdag ook zelfde tijd

maurice86 zei:
ik zag gisteren chris pontius een koekje van het hoofd van een diamantratelslang pakken, en dat beest heeft genoeg gif in zich om een mens 12 keer te doden, nou dan heb je wel lef.

hoe precies dood je een mens 12 x? :P

Wel lachen ja! In ieder geval stukken beter als die 3 andere ranzige gasten, hoe heet dat ook'l weer...? Naja, die gasten die iig echt mega ranzig zijn!

Ik kan om beide programma's wel lachen.

Nou die drie gasten (dirty sansez of zoiets...?) dat vind ik vaak wel errug ranzig. Daar kan ik niet meer echt om lachen... en zeker niet als ik net een blikje tonijn zit te eten... :barf:

Rob G zei:
Nou die drie gasten (dirty sansez of zoiets...?) dat vind ik vaak wel errug ranzig. Daar kan ik niet meer echt om lachen... en zeker niet als ik net een blikje tonijn zit te eten... :barf:

haha, die zijn ook top hoor. kan me zeker wel vermaken met die onzin. die gast die met een touw om de enkels een tent wordt uitgereden:p

mar vind ze iets extremer dan dat Jackass was. die kurk in t oog schieten was ook echt een topstunt. mooiste daarbij is dat vaak een kerel de lul is, met dat waspoeder in zn ogen bijvoorbeeld

Kan om alles wel lachen, maar heb gister voor het eerst Viva la Bam gezien. Geweldig! Samen met die lui van de Bloodhound Gang. Die Ryan Dunn laat ook zo een tattoo zetten om zo punten te behalen :eek:

Wildboys ook maar één keer gezien, toen probeerden ze een jaguar van achter te besluipen :eek: :D Kan er altijd wel om lachen.

Mare is Viva La Bam ma t/m woensdag om half 10 en Wildboy do t/m zaterdag om half 10 op MTV???

Ben ook zeker fan van Wildboyz, geloof trouwens dat het iedere donderdag t/m zaterdag komt van 21:30-22:00.

Die keer dat Steve-O op een termietenhoop ging liggen... :roflol:

die Bam vind ik toch leuker zeker die *** van hem, die dikke Don Vito, ze maken hem telkens opzettelijk boos en dan komt hij niet meer uit zijn woorden en liggen ze weer in een scheur, echt humeur!!!

ik ben zeker fan!
ook van jackass en viva la bam,
ik vind die gasten echt strak

Wie heeft dat gezien met die vis!!! GATVERDAMME

Terug
Naar boven