AndroidHealthClinic

Wilders: kabinet capituleert voor islam

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders verwerpt in harde bewoordingen de jongste verklaring van het kabinet over zijn anti-Koranfilm. ,,Het kabinet mag dan buigen en capituleren voor de islam. Ik zal dat nooit en te nimmer doen'', liet hij vrijdag in een eerste reactie weten.

Wilders meldde dat zijn film over de ,,fascistische Koran en de barbaar Mohammed'' inmiddels af is en in maart op internet of televisie wordt uitgezonden.
:D

DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende maakt zich al geruime tijd ,,hele grote zorgen'' over de gevolgen die de anti-Koranfilm van Geert Wilders kan hebben.

Zijn zorgen zijn recentelijk verder toegenomen door berichten die de minister-president krijgt over zeer heftige reacties die op de film zullen volgen, ongeacht de inhoud.

Als voorbeeld noemde hij onder meer de dreiging van de Taliban om Nederlandse militairen in Afghanistan aan te vallen en stewardessen die niet meer op bepaalde vluchten durven te vliegen. Van alle signalen die het kabinet van inlichtingendiensten ontvangt, ,,word ik niet opgewekt''. Volgens de premier is er reden voor ,,grote bezorgdheid. Er zijn zeer serieuze signalen die wij ontvangen.''

De premier sluit niet uit dat alle ophef mensenlevens zal kosten. ,,Op het ogenblik kunnen we niets uitsluiten. Als er sprake is van aanslagen, dan kan dat het gevolg zijn.''

:roflol:

Wilders heeft het voor elkaar. Op teletext een eigen gedeelte op 101 en zelfs werkgeversorganisaties verzoeken hem de film niet uit te brengen. Minister Koenders stelt dan ook nog eens zijn bezoek aan Somalie uit wegens bedreigingen. Mooi hoor dat niet zwichten uit naam van de vrijheid van meningsuiting. Lijkt me echt een heerlijke tijd om als Nederlander in een land te werken waar ook een gedeelte radicale moslims huist.

Krijg wel het idee dat het allemaal net even te veel wordt opgeblazen maar misschien wordt dat opblazen straks wel letterlijk.

Bange dhimmi's allemaal dat we zijn, Wilders gaat ons redden van de moslim invasie.

Wilders heeft het voor elkaar. Op teletext een eigen gedeelte op 101 en zelfs werkgeversorganisaties verzoeken hem de film niet uit te brengen. Minister Koenders stelt dan ook nog eens zijn bezoek aan Somalie uit wegens bedreigingen. Mooi hoor dat niet zwichten uit naam van de vrijheid van meningsuiting. Lijkt me echt een heerlijke tijd om als Nederlander in een land te werken waar ook een gedeelte radicale moslims huist.

Dus ? Volgens mij doe je dat nog altijd vrijwillig.......

Verder ligt de fout niet bij Wilders , als er mensen zijn die anderen afslachten vanwege deze film dan zijn zij fout!

Dus ? Volgens mij doe je dat nog altijd vrijwillig.......

Verder ligt de fout niet bij Wilders , als er mensen zijn die anderen afslachten vanwege deze film dan zijn zij fout!

Inderdaad vrijwillig maar ik mag toch hopen dat een persoon als Wilders begaan is het met het lot van degenen die Nederland in den vreemde vertegenwoordigen. Grote baggerbedrijven, bouwbedrijven, bankbedrijven,oliebedrijven etc zijn wel de bedrijven die Nederland op de kaart zetten wereldwijd. Die belangen verkwanselen om je gelijk te bewijzen is ook niet al te snugger.

Maar ja we gooien alles gewoon op de vrijheid van meningsuiting en iedereen die zich zorgen maakt over wat er eventueel gaat gebeuren is gewoon een bange en laffe dhimmi. Alleen aan de kant van Wilders staan degenen die gelijk hebben, de Islam is het grote kwaad.

Zij hebben ons meer nodig dan wij hen. Zeker als we steeds minder afhankelijk gaan worden van olie. Dus tja, als ze graag bruggen opblazen omwille van onze rechten, dan doen ze maar, daarmee gooien ze hun eigen ruiten dan in (zoals ze wel vaker doen).

Wilders mag dan meer ellende veroorzaken dan wat anders maar als die radicale gekken om die reden denken dat heel Nederland zo is dan ligt de fout toch echt bij hun.

ik snap niet wat er leuk aan is dat honderden levens in gevaar komen om dat een of andere idioot een provocerende film wil uitbrengen.

Ach we moeten de islam maar hun zin geven omdat we anders orders kwijt raken......

ik snap niet wat er leuk aan is dat honderden levens in gevaar komen om dat een of andere idioot een provocerende film wil uitbrengen.

Zie je het dan echt niet ???

Als er een Nederlander omgebracht wordt door deze film dan ligt het niet aan Wilders.

Lijkt wel op die zaak van de tasjesdief. Maar hij heeft mijn tas gestolen dus ik mag hem doden..........:rolleyes:

Als er een Nederlander omgebracht wordt door deze film dan ligt het niet aan Wilders.

Lijkt wel op die zaak van de tasjesdief. Maar hij heeft mijn tas gestolen dus ik mag hem doden..........:rolleyes:
ik zeg ook niet dat het zijn schuld is... mensen het leven ontnemen zal ik ook nooit goedpraten.

ik zeg wel dat hij het kan voorkomen.

Plegen ze hier geen aanslagen, doen ze het ergens anders wel.

Wat een ophef over een film zeg.

Whats next wat de moslims eisen. religion sucks

Ach we moeten de islam maar hun zin geven omdat we anders orders kwijt raken......

Geld wordt in ieder geval niet verdiend met provoceren. Nu kunnen we als land ons gaan richten op het zich voorstaan van het verdedigen van de vrijheid van meningsuiting of we kunnen als land doen waar we goed in zijn. Handel drijven is Nederlanders aangeleerd en als die belangen geschaad worden merken 'wij' dat op den duur allemaal. Om nog maar niet te spreken over het directe lijfelijke gevaar dat honderden of mogelijk duizenden Nederlanders lopen.

Balkenende zei het goed 'vrijheid ontslaat niemand van verantwoordelijkheid'. Vind Balkenende verder niet veel maar die uitspraak is wel treffend.

daar zijn de mogelijke doden die er zullen vallen vet mee. vaak gaat het om onschuldige slachtoffers die moeten werken in gebieden waar er al onrust heerst en waarbij ze zelf misschien apolitiek zijn.

zoals riggard al zij, moeten er martelaren vallen in naam van de vrije meningsuiting, ook al hebben ze er zelf niet voor gekozen? apathisch ventje die wilders.

Geld wordt in ieder geval niet verdiend met provoceren. Nu kunnen we als land ons gaan richten op het zich voorstaan van het verdedigen van de vrijheid van meningsuiting of we kunnen als land doen waar we goed in zijn. Handel drijven is Nederlanders aangeleerd en als die belangen geschaad worden merken 'wij' dat op den duur allemaal. Om nog maar niet te spreken over het directe lijfelijke gevaar dat honderden of mogelijk duizenden Nederlanders lopen.

Balkenende zei het goed 'vrijheid ontslaat niemand van verantwoordelijkheid'. Vind Balkenende verder niet veel maar die uitspraak is wel treffend.
Miischien komen we nu terug op het punt waar Nederlanderseigelijk behoren te zijn, een volk van strijders.

Brengt die idioot misschien toch nog iets goeds.

haha wanneer zijn Nederlanders ooit strijders geweest :roflol:, vergeet niet, zoals julius Caesar ooit zei, waren het de Belgen die de dappersten waren van alle Galliers.

waarom sturen ze Geert Wilders met aanhang niet naar Afghanistan...............om zijn nieuwe film te promoten?
:roflol:

Terug
Naar boven