XXL Nutrition

Wilders: kabinet capituleert voor islam

nee

Wilders is aansprakelijk voor de schade die wordt veroorzaakt wanneer hij zijn film uitbrengt ( en dat heeft hij inmiddels zelf ook wel door!), en de moslims kun je aansprakelijk stellen doordat ze hun geloof op een verkeerde manier uiten!

ik heb inmiddels van Spiertje begrepen dat de Koran en de Bijbel vrij veel overeenkomsten hebben en dat is vrede en naastenliefde............het geweld dat word gepredikt komt van de mensen zelf, niet uit de Koran of de Bijbel!
:thumbs:

En jammer dat dat grootste aantal mensen juist in Nederland wonen.

En jammer dat dat grootste aantal mensen juist in Nederland wonen.

en wiens schuld is het dan dat die mensen zich vrij konden vestigen in Nederland?

.........als de moslim in opstand komt, wil men ze pas terugsturen! ( als het kalf verzopen is dempt men de put)

:D

en wiens schuld is het dan dat die mensen zich vrij konden vestigen in Nederland?

.........als de moslim in opstand komt, wil men ze pas terugsturen! ( als het kalf verzopen is dempt men de put)

Ja lekker makkelijk praten, zelfde als dat ik onderdak nodig heb ergens en mensen geven mij die, en die komen op een dag thuis en heel dat huis is leeg, hun schuld omdat ze mij maar geen onderdak hadden moeten geven, beetje bullshit dus.

Ja lekker makkelijk praten, zelfde als dat ik onderdak nodig heb ergens en mensen geven mij die, en die komen op een dag thuis en heel dat huis is leeg, hun schuld omdat ze mij maar geen onderdak hadden moeten geven, beetje bullshit dus.

Nederland is te sociaal, en daar plukken we nu de wrange vruchten van!
:rolleyes:

beleid aanscherpen en een visumplicht/greencard invoeren zoals in USA...............wedden dat je een stuk minder bullshit binnenhaalt?

laat de mensen zich de eerste 6~10 jaar bewijzen voordat ze een NL-paspoort kunnen krijgen!

Nederland is te sociaal, en daar plukken we nu de wrange vruchten van!

beleid aanscherpen en een visumplicht/greencard invoeren zoals in USA...............wedden dat je een stuk minder bullshit binnenhaalt?

laat de mensen zich de eerste 6~10 jaar bewijzen voordat ze een NL-paspoort kunnen krijgen!

Ja dat vind ik ook, natuurlijk.

Maar dat wil niet zeggen dat ik Nederland de schuld geef en daarom maar geen hekel heb aan 99% van de islamieten hier.

Ja dat vind ik ook, natuurlijk.

Maar dat wil niet zeggen dat ik Nederland de schuld geef en daarom maar geen hekel heb aan 99% van de islamieten hier.

dus je vind het niet erg dat iedereen zich zomaar in NL kan vestigen vanwege het sociale (wan)beleid, maar je hebt schijnbaar wel een hekel aan 99% van de islamieten in NL.........terwijl slechts een minderheid van hen het verpest voor de anderen?

hoe denk je erover wanneer je op deze manier in het buitenland behandeld zal worden?

dus je vind het niet erg dat iedereen zich zomaar in NL kan vestigen vanwege het sociale (wan)beleid, maar je hebt schijnbaar wel een hekel aan 99% van de islamieten in NL.........terwijl slechts een minderheid van hen het verpest voor de anderen?

hoe denk je erover wanneer je op deze manier in het buitenland behandeld zal worden?

Een minderheid... :rolleyes:

Volgens mij wordt t tijd dat jij weer is een vakantie naar Nederland boekt, en een hotel overnachtig in de Schilderswijk neemt, of vele andere buurten, voel je je dan thuis en veilig? Absoluut niet.

• Topic Starter Topic Starter

Volgens mij wordt t tijd dat jij weer is een vakantie naar Nederland boekt, en een hotel overnachtig in de Schilderswijk neemt, of vele andere buurten, voel je je dan thuis en veilig? Absoluut niet.

Dat klussende miertje kan makkelijk praten op dat crimineelloze eilandje :D

ten eerste heb ik het over het totaalplaatje, dus verdeeld over NL.............en ten 2e durf ik me overal te vestigen zonder ergens bang voor te hoeven zijn!

ik snap niet wat er leuk aan is dat honderden levens in gevaar komen om dat een of andere idioot een provocerende film wil uitbrengen.

Dit is zo verkeerd... de bijbelfanatici zijn toch ook geen aanslagen gaan plegen omdat deep throat op tv was? Waarom zou men dan meer rekening moeten houden met moslims omdat deze dit wel doen? Je geeft bijna een motivatie (en excuus) om aanslagen gaan te plegen...

Volgens mij zijn: aanslagen nog altijd illegaal, vrijheid van meningsuiting een recht. En het is niet omdat er mensen illegale dingen doen, dat het recht niet meer moet zegevieren...

Whaha, doet me denken aan een stelletje homobetogers in moskou voor een gay parade. Ze werden compleet van het plein geveegd door een stel potenrammers en toen was hun officiele reactie iets van: "Dit geweld toont aan hoe groot het probleem is en hoe groot de noodzaak is van een gay parade en we zullen daarom extra gaan betogen". Tot ze opnieuw in aanraking kwamen met dezelfde tegenstanders..

Met andere woorden, dit middel deugt niet om het doel (global liberty of speach) te bereiken. En niet verwonderlijk, want waarom moet deze ****ing idioot Wilders het midden zijn van de hele discussie terwijl er niet moet worden gedebatteerd over dergelijke incidenten maar over het achterliggende dilemma; namelijk de grens tussen vrijheid van meningsuiting en het verspreiden van haatzaaiende berichten in het licht van de vrijheid tot (niet 'van') religie.

Heerlijk scherp weer. Je moet wat karma punten bla bla bla...

Geen gek idee: burgerschap verdienen. Maar dat geldt dan ook voor IEDERE inwoner van Nederland. Vind het dan wel slappe hap om het af te laten hangen van de afwezigheid van delicten oid. Gaat mij meer om de aanwezigheid van echt burgerschap: verder denken dan de consumerende neus lang is.

Dit is zo verkeerd... de bijbelfanatici zijn toch ook geen aanslagen gaan plegen omdat deep throat op tv was? Waarom zou men dan meer rekening moeten houden met moslims omdat deze dit wel doen? Je geeft bijna een motivatie (en excuus) om aanslagen gaan te plegen...

Volgens mij zijn: aanslagen nog altijd illegaal, vrijheid van meningsuiting een recht. En het is niet omdat er mensen illegale dingen doen, dat het recht niet meer moet zegevieren...

Argument van de valse vergelijking: deep throat : christendom is niet hetzelfde als wildersfilm : islam.

Persoonlijk vind ik Wilders een stuk betere burger als hij zich weer bezig gaat houden met absurde taxiritten van onze lieve oudere lotgenoten. DAN is hij een politicus. Want wat denkt de man te bereiken?

Geen gek idee: burgerschap verdienen. Maar dat geldt dan ook voor IEDERE inwoner van Nederland. Vind het dan wel slappe hap om het af te laten hangen van de afwezigheid van delicten oid. Gaat mij meer om de aanwezigheid van echt burgerschap: verder denken dan de consumerende neus lang is.
goed idee.........en waar moeten de minder brave Nederlanders dan heen wanneer ze zich niet gedragen?
en wanneer gaat die termijn van 6~10 jaar in wanneer je in NL bent geboren?
ik ben het met je eens dat het voor iedereen moet gelden, maar in hoeverre dit praktisch haalbaar zal zijn........?

Misschien is dat ook wel zo, maar is het dan terecht dat een land met aanslagen wordt bedreigd door een stomme film?
nee dat is niet terecht en dat hoor je mij ook niet zeggen.
maar als je door de film niet uit te brengen mensenlevens kan sparen dan vind ik dat je dat moet doen.

wat is illegaal en wat is rechtvaardig? relatieve begrippen gebaseerd op normen en waarden die per cultuur verschillen... wat wij doen is in hun ogen onrecht/illegaal...
volgens mij moet je trouwens ook altijd een wet erkennen....

nee dat is niet terecht en dat hoor je mij ook niet zeggen.
maar als je door de film niet uit te brengen mensenlevens kan sparen dan vind ik dat je dat moet doen.

wat is illegaal en wat is rechtvaardig? relatieve begrippen gebaseerd op normen en waarden die per cultuur verschillen... wat wij doen is in hun ogen onrecht/illegaal...
volgens mij moet je trouwens ook altijd een wet erkennen....

Ja zo kan iedereen de winnaar worden.

keur jij het goed dan dat hij een film uitbrengt en daar waarschijnlijk vele mensenlevens mee in gevaar brengt?
zowieso is de film onnodig imo.

Ik keur het niet goed dat door een film mensen mensenlevens in gevaar brengen, je weet nog helemaal niet wat er komen gaat en die mossels beginnen nu al te dreigen, dat keur ik niet goed, en door zo'n film niet uit te zenden geef je ze nog hun zin ook, zo kunnen ze dalijk met elk akkefietje dreigen met aanslagen.

Ik keur het niet goed dat door een film mensen mensenlevens in gevaar brengen, je weet nog helemaal niet wat er komen gaat en die mossels beginnen nu al te dreigen, dat keur ik niet goed, en door zo'n film niet uit te zenden geef je ze nog hun zin ook, zo kunnen ze dalijk met elk akkefietje dreigen met aanslagen.
beetje een kromme vergelijking, als je ze hun zin geeft door hun fundamentele waarden te respecteren zullen ze in de toekomst steeds meer gaan eisen? ik denk dat dat wel meevalt, uiteindelijk heeft iedereen baat bij vrede.

Het christendom kon vroeger ook niet tegen kritiek, toen is iedereen er cartoons, films en cabaret over beginnen maken en nu hoor je ze niet meer, ze zijn verdraagzaam geworden en accepteren het gewoon.

Zo gaat dat dus met religie, iemand moet één keer het lef hebben om er vette kritiek op te geven en daarna volgt heel de wereld en op termijn dooft het gewoon uit.

Grote flauwekul dus om kritiek erop tegen te houden, dit is precies nodig om religies te doen evolueren en het extremisme de kop in te drukken. Alleen links snapt dat niet, die lopen dan te janken over respect en meer van dat soort flauwekul. Niemand hoeft uberhaupt respect te hebben voor een ander, laat staan voor diens religie. Respect is geen wet, het is een persoonlijk gevoel dat iedereen MAG uiten maar niemand verplicht is te hebben.

res·pect (het)
1 eerbied uit hoogachting of angst

Heb ik eerbied voor religie? Nee
Heb ik hoogachting voor religie? Nee
Heb ik angst voor religie? Nee
Heb ik dus respect voor religie? Nee

Dus wat dan nog? Ieder zijn mening, en elke religie moet dat maar aanvaarden. Als zij mensen gaan vermoorden als reactie op een vrije mening is dat HUN verantwoordelijkheid.

nee

Wilders is aansprakelijk voor de schade die wordt veroorzaakt wanneer hij zijn film uitbrengt ( en dat heeft hij inmiddels zelf ook wel door!), en de moslims kun je aansprakelijk stellen doordat ze hun geloof op een verkeerde manier uiten!

ik heb inmiddels van Spiertje begrepen dat de Koran en de Bijbel vrij veel overeenkomsten hebben en dat is vrede en naastenliefde............het geweld dat word gepredikt komt van de mensen zelf, niet uit de Koran of de Bijbel!

Right......... :rolleyes:, dikke middelvinger naar de extremisten (niet alles over 1 kam scheren).

Terug
Naar boven