Bumfluff
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m82
Extreem is iets anders dan extremistisch.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Extreem is iets anders dan extremistisch.
Uit mijn retorische vraag (wat blijkbaar de meesten ontgaan is) bleek dacht ik toch dat ik dat in het midden laatEn, ben je het met hem eens dan? (de grote lijnen dan)
Edit: Dan heb ik het over de clash hé.

Haal die 0 maar weg, en dat is geoorloofde collateral damage voor hen, net als bij 9/11.gezien nederland al zo goed als voor 50% uit moslims bestaat gooien ze dan zo'n beetje hun eigen ruiten in![]()
Haal die 0 maar weg, en dat is geoorloofde collateral damage voor hen, net als bij 9/11.

Had al zo'n vermoeden, maar omdat deze sectie serieus bedoeld is behandel ik posts ook zo

Het is allemaal bangmakerij. Er wordt nu gesuggereerd dat er een kans is van 39% op een terroristische aanslag in Nederland.
Waar wordt dit in godsnaam op gebasseerd? Bangmakerij dus, verkopen de kranten beter.

je neemt het aantal leden van de taliban, vermenigvuldigt dat met het 88ste cijfer na de komma van het getal pi, daarna ontbindt je dit getal in priemfactoren en deel je de 3de factor door het aantal leden van de taliban.
zo kom je aan 0.39, of ook wel 39%![]()
''loze'' dreigementen of niet, de dag dat we met zijn allen gaan denken dat we veilig zijn is de dag dat onze samenleving het grootste gevaar loopt.
@ de r*tard die bodybuilding ook vrij ''extreem'' vind (extreem en extremistisch zijn 2 verschillende dingen btw) ;
Hoeveel slachtoffers zijn er wereldwijd gevallen door extreme bodybuilders?
En hoeveel door onze zgnde vredelievende extremistische broeders van de Islam?
Volgens mij snappen sommigen het verschil niet tussen de taliban en al-qaeda.