XXL Nutrition

Taliban waarschuwen kabinet om anti-islambeleid

Ik moet m'n schuilkelder maar weer eens gaan verhuren denk ik zo.

gezien nederland al zo goed als voor 50% uit moslims bestaat gooien ze dan zo'n beetje hun eigen ruiten in:o

hoeveelste waarschuwing/dreigement is dit wel niet?
Word er beetje moe van, tot nu toe is er meer gedreigd dan gebeurt.

Blaffende honden bijten niet :)
nergens om onrustig over te worden dus.
zolang ze blijven dreigen is er geen gevaar, word het juist stil dan.....

Laatst bewerkt:
Het is allemaal bangmakerij. Er wordt nu gesuggereerd dat er een kans is van 39% op een terroristische aanslag in Nederland.

Waar wordt dit in godsnaam op gebasseerd? Bangmakerij dus, verkopen de kranten beter.

Het is allemaal bangmakerij. Er wordt nu gesuggereerd dat er een kans is van 39% op een terroristische aanslag in Nederland.

Waar wordt dit in godsnaam op gebasseerd? Bangmakerij dus, verkopen de kranten beter.

je neemt het aantal leden van de taliban, vermenigvuldigt dat met het 88ste cijfer na de komma van het getal pi, daarna ontbindt je dit getal in priemfactoren en deel je de 3de factor door het aantal leden van de taliban.
zo kom je aan 0.39, of ook wel 39%:)

je neemt het aantal leden van de taliban, vermenigvuldigt dat met het 88ste cijfer na de komma van het getal pi, daarna ontbindt je dit getal in priemfactoren en deel je de 3de factor door het aantal leden van de taliban.
zo kom je aan 0.39, of ook wel 39%:)

Haha, thnx man. Daar heb ik wat aan. +1

radical_islam.jpg

''loze'' dreigementen of niet, de dag dat we met zijn allen gaan denken dat we veilig zijn is de dag dat onze samenleving het grootste gevaar loopt.

@ de r*tard die bodybuilding ook vrij ''extreem'' vind (extreem en extremistisch zijn 2 verschillende dingen btw) ;
Hoeveel slachtoffers zijn er wereldwijd gevallen door extreme bodybuilders?
En hoeveel door onze zgnde vredelievende extremistische broeders van de Islam?

Vallen ook zeer weinig doden door terrorisme in de westerse wereld. Niet zo opblazen dus.

Mocht er wat gebeuren, ik denk dat ik dan wel goed zit hier in Twente. :d

''loze'' dreigementen of niet, de dag dat we met zijn allen gaan denken dat we veilig zijn is de dag dat onze samenleving het grootste gevaar loopt.

@ de r*tard die bodybuilding ook vrij ''extreem'' vind (extreem en extremistisch zijn 2 verschillende dingen btw) ;
Hoeveel slachtoffers zijn er wereldwijd gevallen door extreme bodybuilders?
En hoeveel door onze zgnde vredelievende extremistische broeders van de Islam?

http://niviusvir.wordpress.com/2010/07/05/female-body-builder-kills-husband/

edit: is het trouwens niet zo dat ze zulke uitspraken gewoon doen om meer steun te trekken van de gewone bevolking daar (hen laten denken dat ze een 'nobel' doel hebben ipv gewoon lust naar macht en geld)

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe goed dit soort figuren in de gaten worden gehouden.
Hoe moeilijk moet het zijn om s'ochtend een volle trein in te stappen met een paar bommen of wapens.

Als je ziet hoeveel ze dreigen. In de afgelopen 10 jaar in hun strijd tegen het westen WTC en London. Was Madrid ook van hun of eta?

Een aanslag in nederland zal eerder van een haatbaard komen die geen link heeft met alquada

Volgens mij snappen sommigen het verschil niet tussen de taliban en al-qaeda.

Terug
Naar boven