MuscleMeat

Wilders: kabinet capituleert voor islam

Kom nu jongen niet terug krabbelen jij wil mij bedreigen, waar woon je ergens in het noorden van het land dan ontmoeten we elkaar halverwege.

Je bent toch geen internetkrijgertje of wel?

als jullie elkaar ontmoeten, laat dan een ander het filmpje maken en op youtube zetten!
:roflol:

Praatjes vullen geen gaatjes arnoldfan.

Klopt , islamitische landen vallen daar buiten , maar moslims in de overwegend niet islamitische gastlanden vanwaar ook protest komt vanuit de gemeenschap aldaar hebben vaak dezelfde aanpassingsproblemen als diegene hier ;)
ik kan je niet helemaal volgen :o je bedoelt dat moslims in elk westers land zich aan moeten passen? dat ben ik met je eens. dat mensen uit islamitische landen zich niet aanpassen aan waarden van andere landen vind ik niet meer dan logisch.

Wilders moet zijn film gewoon uit kunnen zenden..waarom?

Hoeveel onhoofdings, stenigings of ophang videos hebben wij al kunnen zien op het internet. En dit allemaal in naam van dit achtelijke geloof. Dan word er gezegd..niet alle moslims zijn achtelijk. Maar het is wel een staat die in naam van Allah minderjarige homos ophangt.

Ik vind dat er op zoiets kritiek mag worden geuit door middel van een filmpje. En hoe voorspelbaar is de reactie van moslims..discussie, debat? Nee hoor nog meer geweld..
moslims zijn een staat? ik weet niet hoe je hierbij komt hoor...
maar in al mijn literatuur is het toch nog steeds een geloof/beschaving.

Wat een gedoe zeg allemaal. Er is maar 1 oplossing, gewoon die film uitzenden op zoveel mogelijk zenders in binnen- en buitenland, dan zien die linkse rakkers misschien ook eens wat voor een tuig dat is.
De Taliban heeft gezegd dat als deze film wordt uitgezonden, er extra aanslagen op Nederlandse militairen zullen worden gepleegd. Dus zo van: normaal hadden we deze maand 5 bermbommen voor jullie geplaatst, maar omdat die film uitkomt doen we er deze maand 10. What the ****, je gaat toch niet onderhandelen met een stelletje terroristen? Gewoon afschieten die hap, net zoals alle andere moslims die zich niet gedeisd kunnen houden!

Wat een gedoe zeg allemaal. Er is maar 1 oplossing, gewoon die film uitzenden op zoveel mogelijk zenders in binnen- en buitenland, dan zien die linkse rakkers misschien ook eens wat voor een tuig dat is.

Whaha, doet me denken aan een stelletje homobetogers in moskou voor een gay parade. Ze werden compleet van het plein geveegd door een stel potenrammers en toen was hun officiele reactie iets van: "Dit geweld toont aan hoe groot het probleem is en hoe groot de noodzaak is van een gay parade en we zullen daarom extra gaan betogen". Tot ze opnieuw in aanraking kwamen met dezelfde tegenstanders..

Met andere woorden, dit middel deugt niet om het doel (global liberty of speach) te bereiken. En niet verwonderlijk, want waarom moet deze ****ing idioot Wilders het midden zijn van de hele discussie terwijl er niet moet worden gedebatteerd over dergelijke incidenten maar over het achterliggende dilemma; namelijk de grens tussen vrijheid van meningsuiting en het verspreiden van haatzaaiende berichten in het licht van de vrijheid tot (niet 'van') religie.

Laatst bewerkt:
daar zijn de mogelijke doden die er zullen vallen vet mee. vaak gaat het om onschuldige slachtoffers die moeten werken in gebieden waar er al onrust heerst en waarbij ze zelf misschien apolitiek zijn.

Als een islamiet onschuldige mensen aanvalt of zelfs doodt vanwege de film van Wilders dan ligt de fout bij de islamiet.

Lullig voor degene die in een gebied van onrust werkt maar ook dat is je eigen keuze......

Laatst bewerkt:
Die moslims moeten gewoon niet zeiken over een film die nog niet eens uit is, wie denken ze dat ze zijn om te gaan dreigen omdat ze misschien vernederd worden, alleen daar moeten ze al een celstraf voor geven.

Ik las in de krant dat een groepje Marokkanen het "kwetsend" vond omdat er in die film de Koran verbrand wordt, is dat kwetsend? HAHA!

Kwetsend is als je iemand in ze gezicht zegt hoe lelijk die wel niet is, of als je iemand persoonlijk vernederd die niet in staat is om zichzelf daar tegen te verdedigen, maar kwetsend is niet tegen iets uit jouw cultuur zijn, ze kunnen er gewoon niet tegen dat mensen anders denken over de islam dan waar hun heilig in geloven.

Die moslims moeten gewoon niet zeiken over een film die nog niet eens uit is, wie denken ze dat ze zijn om te gaan dreigen omdat ze misschien vernederd worden, alleen daar moeten ze al een celstraf voor geven.

Ik las in de krant dat een groepje Marokkanen het "kwetsend" vond omdat er in die film de Koran verbrand wordt, is dat kwetsend? HAHA!

Kwetsend is als je iemand in ze gezicht zegt hoe lelijk die wel niet is, of als je iemand persoonlijk vernederd die niet in staat is om zichzelf daar tegen te verdedigen, maar kwetsend is niet tegen iets uit jouw cultuur zijn, ze kunnen er gewoon niet tegen dat mensen anders denken over de islam dan waar hun heilig in geloven.

we zullen eens zien hoe kwetsend het voor jou is als anderen iets van jou in de fik steken, waar je erg veel van houd, of waar je niet buiten kan.......

:rolleyes:

we zullen eens zien hoe kwetsend het voor jou is als anderen iets van jou in de fik steken, waar je erg veel van houd, of waar je niet buiten kan.......

:rolleyes:

Yeah right we hebben 't hier over een boek.

Ik hou van me familie, en dat is iets anders als een boek, en maakt niet uit wat er in dat boek staat, het blijft gewoon onzin.

De Taliban heeft gezegd dat als deze film wordt uitgezonden, er extra aanslagen op Nederlandse militairen zullen worden gepleegd. Dus zo van: normaal hadden we deze maand 5 bermbommen voor jullie geplaatst, maar omdat die film uitkomt doen we er deze maand 10. What the ****, je gaat toch niet onderhandelen met een stelletje terroristen? Gewoon afschieten die hap, net zoals alle andere moslims die zich niet gedeisd kunnen houden!
het zijn niet alleen de linkse partijen... eigenlijk alle partijen die een beetje verstandig zijn.

dit laatste zegt meer over jou gebrek aan inlevingsvermogen dan over hen.

Yeah right we hebben 't hier over een boek.

Ik hou van me familie, en dat is iets anders als een boek, en maakt niet uit wat er in dat boek staat, het blijft gewoon onzin.

dat is jou mening; voor anderen is dat boek heilig en is bij sommigen meer waard dan zelfs de familie!

het zijn niet alleen de linkse partijen... eigenlijk alle partijen die een beetje verstandig zijn.

dit laatste zegt meer over jou gebrek aan inlevingsvermogen dan over hen.

Misschien is dat ook wel zo, maar is het dan terecht dat een land met aanslagen wordt bedreigd door een stomme film?

Misschien is dat ook wel zo, maar is het dan terecht dat een land met aanslagen wordt bedreigd door een stomme film?

nee

Wilders is aansprakelijk voor de schade die wordt veroorzaakt wanneer hij zijn film uitbrengt ( en dat heeft hij inmiddels zelf ook wel door!), en de moslims kun je aansprakelijk stellen doordat ze hun geloof op een verkeerde manier uiten!

ik heb inmiddels van Spiertje begrepen dat de Koran en de Bijbel vrij veel overeenkomsten hebben en dat is vrede en naastenliefde............het geweld dat word gepredikt komt van de mensen zelf, niet uit de Koran of de Bijbel!
:thumbs:

Terug
Naar boven