Fitness Seller

Wilders onthoofd

kansloze afval producten van een mislukt intregatie beleid...enkele reis Noord Afrika,is het veel beter weer...jullie voegen niets toe aan de Nederlandse maatschappij!

Zielige gastjes altijd leuk dat als je er een op straat tegenkomt ze altijd de neiging hebben weg te rennen.

wanneer schiet je de restjes van hazes naar mars dan?

Ga je gang,een zanger die zich dood zuipt terwijl hij een zoontje van nog geen 10 heeft verdiend bij mij weinig respect,eerder medelijden.
Hij heeft echter wel gewerkt voor zijn centen....

Jij beweert toch dat ze juist wel van marokaanse afkomt zijn? Dat zijn de figuuranten die erin spelen, degene die zingen of de enkele persoon die zingt is nog steeds een nederlander.

ik dacht dat je bedoelde dat ze nederlands waren omdat ze NL paspoort hadden :P ondanks hun afkomst.

maar....is al zeker dat die "zanger(s)" wel NL afkomst hadden dan? of is dat nog niet vast gesteld...

ik dacht dat je bedoelde dat ze nederlands waren omdat ze NL paspoort hadden :P ondanks hun afkomst.

maar....is al zeker dat die "zanger(s)" wel NL afkomst hadden dan? of is dat nog niet vast gesteld...

Ik neem aan van wel, anders hadden ze wel Nederlander van Marrokaanse afkomst gezegt.

Ik neem aan van wel, anders hadden ze wel Nederlander van Marrokaanse afkomst gezegt.

Zo vaak hoor je toch niets van de afkomst als het een buitenlander is. Neem als voorbeeld de agent die afgelopen jaar een burger dood schoot deze was ook van Marrokaanse of ander islamitische afkomst volgens omstanders. Dezelfde omstanders volgens wie de agent schoot meer uit ergernis dan wat anders omdat de man een groep Marrokanen beledigde die zijn buurt al tijden lang terroriseerde.

*Kan hier helaas geen bronvermelding van geven.

Figuuranten? Sinds wanneer zijn figuranten ook gelijk de zanger/schreeuwers?

my point exactly ;)

youssef & kamal zelf zie je gewoon niet in de clip, dan zou voor hun de grap eraf zijn, ze moeten anoniem blijven om het leuk te houden

net als toen bekend werd dat KGV achter de LVO-beweging zat, kinda spoiled it

my point exactly ;)

youssef & kamal zelf zie je gewoon niet in de clip, dan zou voor hun de grap eraf zijn, ze moeten anoniem blijven om het leuk te houden

net als toen bekend werd dat KGV achter de LVO-beweging zat, kinda spoiled it

Waar hebben we het hier over? Al zij het Nederlanders dan zijn het smerige landverraders die er op doelen anachie te veroorzaken.

Tegen de muur die hap.

Idd, is dan wel een 'grap', maar het zaait haat.. Ze zullen er iig een harde plasser van krijgen..

Waar hebben we het hier over? Al zij het Nederlanders dan zijn het smerige landverraders die er op doelen anachie te veroorzaken.

Tegen de muur die hap.

haha :o

jij vind Sayid bij draadstaal zeker ook niet leuk?

whats wrong met een beetje stoken, ik vind het geniaal ze doen een perfecte imitatie van marrokaantjes zoals die hier rondlopen.

Idd, is dan wel een 'grap', maar het zaait haat.. Ze zullen er iig een harde plasser van krijgen..

:roflol:

als teeuwen een grapje maakt is ie de held van heel Nederland en moet iedereen die zich eventueel beledigd voelt niet zeuren want het is cabaret en een grapje en stiekem vinden we allemaal dat ie gelijk heeft, maar als anderen een grapje maken dan kan het opeens niet....

maar het zal wel weer racisitsch zijn dat ik dit zeg, nou dat is dan maar zo!

:roflol:

als teeuwen een grapje maakt is ie de held van heel Nederland en moet iedereen die zich eventueel beledigd voelt niet zeuren want het is cabaret en een grapje en stiekem vinden we allemaal dat ie gelijk heeft, maar als anderen een grapje maken dan kan het opeens niet....

maar het zal wel weer racisitsch zijn dat ik dit zeg, nou dat is dan maar zo!

Maar het verschil is dat Hans Teeuwen doet aan cabaret, en iedereen weet dat. Die gastjes (er werd gesproken van NL'se afkomst) van de filmpjes doen zich voor als 'Mocro-relschoppers' en iedereen trapt erin.

Terug
Naar boven