XXL Nutrition

Wilders onthoofd

Zo vaak hoor je toch niets van de afkomst als het een buitenlander is. Neem als voorbeeld de agent die afgelopen jaar een burger dood schoot deze was ook van Marrokaanse of ander islamitische afkomst volgens omstanders. Dezelfde omstanders volgens wie de agent schoot meer uit ergernis dan wat anders omdat de man een groep Marrokanen beledigde die zijn buurt al tijden lang terroriseerde.

*Kan hier helaas geen bronvermelding van geven.

Het eerste wat je te binnen schoot is een niet te verifiëren uitspraak van vermeende omstanders?

De grandeur...

Waar hebben we het hier over? Al zij het Nederlanders dan zijn het smerige landverraders die er op doelen anachie te veroorzaken.

Tegen de muur die hap.

is dit nu écht een zuivere voorzet om jou te ridiculiseren? Het lijkt er sterk op.

Omsatnders zijn vaak betrouwbaarder dan de media die zijn verhaal altijd lekker politiek correct afdrukt.

Right... Laten we de tam-tam vertrouwen op z'n correctheid. Verder blijft je 'voorbeeld' voorlopig zo zwak als een ziek lammetje.

Heb jij alle ervaring mee of niet.

Internetwarriors are taking over hier je favo leugengenerator www.kafka.nl

typerende link, Cirkelmans. Waarom zou uitgerekend JIJ nu een anti-extreem rechts site posten als leugengenerator? Ik heb een vermoeden. Verder ken ik de site niet en had ik er nog nooit van gehoord.

Overigens, over neo-nazi's en ander extreem rechtse idioten hoef ik weinig te lezen. Die lui zijn zwaar getikt, sneu en verwerpelijk.
Ik hoef ook geen sites te lezen om me er van te vergewissen dat de aarde rond is zeg maar. (Degene die daarentegen wel een dergelijke mening aan hangt/wil hangen, zal op de hoogte zijn van de 'leugengeneratoren' van de andere partij, hoe reageer je immers anders op een site die beweert dat de aarde rond is! Talk Origins wordt niet voor niets verkettert door ICR aanhangers, om een ander voorbeeld te noemen.)

typerende link, Cirkelmans. Waarom zou uitgerekend JIJ nu een anti-extreem rechts site posten als leugengenerator? Ik heb een vermoeden. Verder ken ik de site niet en had ik er nog nooit van gehoord.

Overigens, over neo-nazi's en ander extreem rechtse idioten hoef ik weinig te lezen. Die lui zijn zwaar getikt, sneu en verwerpelijk.
Ik hoef ook geen sites te lezen om me er van te vergewissen dat de aarde rond is zeg maar. (Degene die daarentegen wel een dergelijke mening aan hangt/wil hangen, zal op de hoogte zijn van de 'leugengeneratoren' van de andere partij, hoe reageer je immers anders op een site die beweert dat de aarde rond is! Talk Origins wordt niet voor niets verkettert door ICR aanhangers, om een ander voorbeeld te noemen.)
Nee we geloven Netwerk die beelden van B&H en het AF door elkaar mixed om een groep erger te doen overkomen.

Nee we geloven Netwerk die beelden van B&H en het AF door elkaar mixed om een groep erger te doen overkomen.

Ik heb geen Netwerk nodig om me te bedenken dat dergelijke malloten verwerpelijke ideeën belichamen waar ik zo hard op schijt dat 2 girls 1 cup een Ola reclame lijkt.

Zo vaak hoor je toch niets van de afkomst als het een buitenlander is. Neem als voorbeeld de agent die afgelopen jaar een burger dood schoot deze was ook van Marrokaanse of ander islamitische afkomst volgens omstanders. Dezelfde omstanders volgens wie de agent schoot meer uit ergernis dan wat anders omdat de man een groep Marrokanen beledigde die zijn buurt al tijden lang terroriseerde.

*Kan hier helaas geen bronvermelding van geven.

Ha grappig
En jij denkt echt dat dit een moslim geweest moet zijn? Een moslim die het opneemt voor iemand die snotneuzen die de straten terroriseren.
Noem hem wat je wilt, maar noem hem in ieder geval geen moslim

Heb je zeker van je commie vriendjes.

En dat heb je zeker van dat achterlijke wijf genaamd Rost van Tonningen? Vanuit haar eeuwige wijsheid verkregen?

Bijna grappig. Maar helaas voor je, ik heb geen commie vriendjes. Sallaint om weer te zien hoe hier op wordt terug gegrepen als men uit is geluld; Links = communistisch.
(er nog aan voorbijgaand dat men niet eens links hoeft te zijn om de bergen schijt en bagger die jij post belachelijk te willen maken)

Maar goed, ik hoor het dan ook liever van jou dan van iemand met een vol verstand.

ik ga het filmpje nog een keer kijken denk ik, blijft grappig :D

Ha grappig
En jij denkt echt dat dit een moslim geweest moet zijn? Een moslim die het opneemt voor iemand die snotneuzen die de straten terroriseren.
Noem hem wat je wilt, maar noem hem in ieder geval geen moslim

Nee,omdat die geen moslim was werden al die marokaantjes zo boos....het was... een broeder van hun.:gay::D

Goed dat je jezelf afdoet als iemand met een handicapt.

define irony. Ik ken heel wat allochtonen die beter schrijven dan jij. Je bent een verloedering van de cultuur. Een verarming van het ras. Ik denk zelfs dat je niet eens blond bent, niet rank und schlank, zäh wie Leder und hart wie Kruppstahl.
Maar daar had jij verder wel raad me geweten he, mensen met een handicap? Je grote voorbeeld wist er wel mee om te gaan.

Overigens geloof ik bij deze ook geen **** meer van je gewank over je logische vermogens. En je leeftijd. (de samenhang van deze post met de 'aanleiding' is té bagger. In de verste verte niet grappig of gevat.)
Maar goed, dat je een kinderlijk verstand nodig hebt voor jouw overtuigingen, dat was natuurlijk al wel langer bekend.

Terug
Naar boven