MuscleMeat

Wilders op al Jazeera!!!

• Topic Starter Topic Starter
Wilders op al-Jazeera

DEN HAAG - Het Tweede-Kamerid Wilders is binnenkort op de Arabische televisiezender al-Jazeera te zien. Hij is benaderd voor een interview na de moord op Van Gogh. Het interview vindt begin volgende week plaats in het gebouw van de Tweede Kamer. Wilders wil uitleggen dat zijn eenmanspartij, De Groep Wilders, geen anti-islamcampagne voert. "Maar ik ga ook vertellen dat ik kritiek heb op de islam en de uitwassen van de islam."

Wilders op al-Jazeera
Volgens Wilders zou hij geen knip voor de neus waard zijn als hij wel tientallen andere journalisten uit het buitenland te woord staat, en weigert met al-Jazeera te praten. "Misschien moet ik juist met hen praten."

Ik zeg driewerf : RESPECT !!!

Denk dat die straks ook serieus bedreigd gaat worden.

Denk dat ie sowiezo al serieus bedreigt wordt... :rolleyes:

maar zekers respect.. :clap:

Heeft ie het al ver geschopt, kijken of ze er daar wat van opsteken :evil2:

Dit vind ik echt heel moedig. Of het verstandig is, is een tweede. Ik ben wel onwijs benieuwd naar het interview zelf en de gevolgen ervan.

Respect Geert!

Moedig is het zeker van hem, ben alleen wel benieuwd of Al Jazeera zijn woorden niet zal gaan verdraaien waardoor hij op een ras echte racist zou kunnen lijken.

andrew zei:
Moedig is het zeker van hem, ben alleen wel benieuwd of Al Jazeera zijn woorden niet zal gaan verdraaien waardoor hij op een ras echte racist zou kunnen lijken.

In hun ogen is hij in het minste geringste een ras echte raccist.

Maar zal hem verder een worst wezen, plus als ze hem verkeerd vertalen, dat ze zichzelf in de problemen zullen brengen. Denk eerder dat ze stukken zullen knippen.

Damn, lijkt me inderdaad niet een verstandige keuze.

Maar ben benieuwd..

andrew zei:

Waarom zouden ze... hij zegt vast wel wat racistisch...

RichardV zei:
Maar zal hem verder een worst wezen, plus als ze hem verkeerd vertalen, dat ze zichzelf in de problemen zullen brengen. Denk eerder dat ze stukken zullen knippen.
Lijkt me wel lachen: zie je opeens een heel slechte collage voorbij komen omdat ze alle woorden losgeknipt hebben en in de (voor hen) goede volgorde hebben gezet. :)

Een bezoek aan de kapper dat zou die moeten doen.

Als GW op in de Arabische media uitlegt dat bepaalde dingen hier niet (meer) gepikt worden, komen er hopelijk ook minder mensen die zich niet willen aanpassen willen naar Nederland.

Zeker respect dat ie doorzet ook als ie bedrijgd wordt

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven