- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:Maar zal hem verder een worst wezen, plus als ze hem verkeerd vertalen, dat ze zichzelf in de problemen zullen brengen. Denk eerder dat ze stukken zullen knippen.
? Anders is het bovenstaande precies evenveel waard als stront.Juriaan zei:Zeker respect dat ie doorzet ook als ie bedrijgd wordt
Mars zei:In hun ogen is hij in het minste geringste een ras echte raccist.
Centaur zei:Hicham heeft duidelijk iets tegen wilders, en gaat hij hier maar leden aan zitten vallen, lekker slim.![]()
hicham zei:Nee, misschien hebben de aanhangers wel wat tegen mij.... Ik val niemand aan, probeer alleen duidelijkheid te scheppen, en ik denk dat je aanhangers bedoelt niet leden.
Ik ben niet tegen Wilders, wel tegen sommige standpunten die hij heeft, maar als iedereen hetzelfde zou denken....
Hicham
Pumpin' zei:Aan de peilingen voor de verkiezingen denken inderdaad veel mensen hetzelfde (als Wilders)
Hij zal wel een 2e Fortuijn worden.....
hicham zei:Het enige wat mij stoort is dat de meeste aanhangers van dit soort partijen gewoon niet zo slim zijn en niet het totale plaatje zien, bv de lonsdalers.
Ze worden gelokt door zijn grote woorden, zoals vroeger ook mensen aanhanger werden van Hitler ( en nog steeds)
Maargoed, wij (de marokkanen) zullen hiermee moeten leven, terwijl velen (onderandere ik) er nooit om hebben gevraagd om hier naartoe te komen.
Dan ga je terug zou je denken, ook dat is niet makkelijk, daar worden we als nederlanders gezien..... Ik hoop echt dat veel marokkanen zullen remigreren en misschien kan ik het ook, als je je even kan voorstellen hoe het is om in onze schoenen te staan dan kun je ook wel beseffen dat dat geen leven is.
Hicham
Pumpin' zei:Maar geef eerlijk toe...
als je terug zou kunnen (wat best moet kunne met een redelijke opleiding), zou je dan gaan. Ondanks alles heb je het hier veel beter.
Beter salaris, sociaal vangnet, betere scholing....
Ik denk dat je in marokka minder als "buitenlander" gezien zal worden als hier in NL.
, die Wilders is voor hun veel te soft/links. Ik heb genoeg voorbeelden gezien (inclusief die docu waarin een 'anchor' van die zender het zelf vertelde) en durf er toch wel het volgende over te zeggen: Al Jazeera is net zo objectief als CNN. Helemaal NIET, dus.hicham zei:Is dit een vooroordeel of ligt dit aan mij? Ken jij iemand bij de redactie van Al Jazeera? Anders is het bovenstaande precies evenveel waard als stront.
Daar kunnen meerdere redenen voor zijn, maar als het puur vanwege je afkomst is, dan zuigt dat. Ik werk liever met een goed opgeleide moslim (doe ik nu vaak ook) dan met de Tokkie's.hicham zei:Ik ben nu allang afgestudeerd (HEAO CE International Business en Master Degree Services en Retail Marketing), heb nog steeds geen werk.
Tja, momenteel is het overal lastig om aan normaal werk te komen. Maar jij zal in ieder geval het voordeel hebben dat je de taal vloeiend spreekt. Als mijn Zweeds goed genoeg was, was ik allang vertrokken uit Nederland.Maar daar hebben we ook niett veel kans op succes, ik ken veel mensen die het hebben geprobeerd, tevergeefs.
Maar iedereen zou gelukkiger zijn in zijn eigen land.
Liever putjesschepper daar, dan een lullige kantoorbaan hier.Rob G zei:Hicham: sta jij achter uitlatingen als die van de Ven?
Wat heb jij er nou op te zeggen hoe die gast jou geloof naleeft?
Vindt jij het gek dat wij Nederlanders met een scheef oog naar moslims kijken?
exarchos zei:Wat een bullshit dat de 26 zetels die Wilders nu in de peilingen heeft, zouen bestaan uit Lonsdale kaalkopjes, die Wilders is voor hun veel te soft/links.
Volgens mij begrijpt Hicham (en met hem velen) het nog steeds niet na Fortuyn en nu na de moord op Van Gogh, 26 zetels zijn 1.5 miljoen mensen, dat zijn geen slecht opgeleide 'simpele tokkie figuren', NEE dat is gewoon de hardwerkende middenklasse van NL, en die zijn het gewoon helemaal zat, die troetel cultuur hier. Mensen die alles maar relativeren en goedpraten, deze 1.5 milj zijn daar jarenlang de dupe van en je doet deze mensen echt tekort om ze onder het kopje 'lonsdale jongeren' te scharen
dj_phreak zei:Ik heb genoeg voorbeelden gezien (inclusief die docu waarin een 'anchor' van die zender het zelf vertelde) en durf er toch wel het volgende over te zeggen: Al Jazeera is net zo objectief als CNN. Helemaal NIET, dus.
Geen enkele. Dat is mn punt juist. Dus verwacht ik ook zeker niet dat Wilders geheel objectief wordt geïnterviewd, dat zn uitspraken binnen context uitgezonden worden, en dat hij goed vertaald wordt.hicham zei:Als we zo gaan kijken, welke zender is dan wel objectief?
Hicham
dj_phreak zei:Daar kunnen meerdere redenen voor zijn, maar als het puur vanwege je afkomst is, dan zuigt dat. Ik werk liever met een goed opgeleide moslim (doe ik nu vaak ook) dan met de Tokkie's.
ik wil in ieder geval niet slachtoffer spelen, blijf gewoon op zoek, en als het niet lukt studeer ik gewoon verder.
Tja, momenteel is het overal lastig om aan normaal werk te komen. Maar jij zal in ieder geval het voordeel hebben dat je de taal vloeiend spreekt. Als mijn Zweeds goed genoeg was, was ik allang vertrokken uit Nederland.Liever putjesschepper daar, dan een lullige kantoorbaan hier.
dj_phreak zei:Geen enkele. Dat is mn punt juist. Dus verwacht ik ook zeker niet dat Wilders geheel objectief wordt geïnterviewd, dat zn uitspraken binnen context uitgezonden worden, en dat hij goed vertaald wordt.