AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws WIN 3 x €25 RAW IRON Sports Nutrition tegoed bonnen!

Bezoekers in dit topic

Geliked, naast de samples weer een goeie actie :D
 
We hebben een nieuwe pagina voor RAW IRON omdat het merk steeds verder losgekoppeld wordt van de winkel Sportfood. RAW IRON wordt namelijk als zelfstandig merk binnenkort in meerdere landen verkocht.:lifter:

Erg leuk, top merk erbij lijkt me dan! Geliked!
 
tfw geen facebook

sad-baby.gif
 
Done! :D

Hoe zit dat dan precies? Jullie gaan nu dus naast de webshop jullie eigen merk aan meerdere shops verkopen? Gaat lekker zo :thumb:
 
jullie hebben ook een likje van mij
 
Ik like jullie al een tijdje :D:D Maak ik dan ook nog kans?

Dat wordt nu lastig, maar... op de RAW IRON FB pagina binnenkort ook weer een mooie actie, dus komt goed!;)

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Done! :D

Hoe zit dat dan precies? Jullie gaan nu dus naast de webshop jullie eigen merk aan meerdere shops verkopen? Gaat lekker zo :thumb:

Precies, er is behoefte aan eerlijke, aantoonbare kwaliteit merken we nu heel duidelijk. Ook vanuit het buitenland!:flexbiceps:

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

tfw geen facebook

sad-baby.gif

No worries, op DBB zullen we dit jaar ook actief zijn met giveaways!;)
 
Liken is de moeite waard, ik heb de whey, pancakes en pre-workout en kan enkel maar zeer tevreden zijn!
 
Ook geliked ;)
 
weer een like erbij
 
Geliked :-)
 
Dat wordt nu lastig, maar... op de RAW IRON FB pagina binnenkort ook weer een mooie actie, dus komt goed!;) ---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ---------- Precies, er is behoefte aan eerlijke, aantoonbare kwaliteit merken we nu heel duidelijk. Ook vanuit het buitenland!:flexbiceps: ---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ---------- No worries, op DBB zullen we dit jaar ook actief zijn met giveaways!;)

Flauw trouwe likers geen kans ?

Heb jullie ge - niet liked
en weer geliked.. dus hopelijk maak ik kans mooieprijs! kan ik goed gebruiken :D
 
Nice me like :)
 
Heb ook gelikt!
 
Ook gedaan. Ging ik zoiezo doen. Topmerk!
 
Gave actie! En uiteraard geliked! De vanille smaak raw iron whey was echt perfect! :)
 
Back
Naar boven