Fitness Seller

Gratis 3 RAW IRON Sports Whey samples!

Bezoekers in topic

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Heb ze binnen, nog niet geproefd maar bedankt! :)

FrankSnip

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Lengte
1m87
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Alles is gelijk verstuurd. Je merkt dat het weer vakantie seizoen is bij TNT post!:p

Laat wel horen hier als ik het ontvangen heb, tot nu toe nog steeds niks, en de TNT man is al langsgeweest vanmorgen...

blackreds

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 jan 2010
Lengte
1m78
Massa
74kg
Laat wel horen hier als ik het ontvangen heb, tot nu toe nog steeds niks, en de TNT man is al langsgeweest vanmorgen...

Bij mij ook nog niks, hopelijk krijg ik ze toch tegen eind deze week.

cymex

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
27 jun 2008
Lengte
1m67
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
ik heb ze ook binnen en meteen peach en banaan geprobeeerd, smaakt zeeer goed!

alleen beetje jammer dat het niet zo makkelijk oplost, ik moest de shakebaker gebruiken met het roostertje + goed schudden voordat het pas goed opgelost was.

binnenkort maar een potje bestellen!

derpity

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
28 nov 2010
Lengte
1m86
Massa
71kg
Ik heb ze ontvangen, leuk.
Ik maakte pannekoeken met havermout eieren melk een banaan en de sample met bananensmaak.

Ik vind de smaak eigenlijk niet super, het smaakt nep zoals dat altijd is met artificiële smaken. Is dat smaakje wel nodig?

Zeker bedankt :D

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
  • Topic Starter Topic Starter
ik heb ze ook binnen en meteen peach en banaan geprobeeerd, smaakt zeeer goed!

alleen beetje jammer dat het niet zo makkelijk oplost, ik moest de shakebaker gebruiken met het roostertje + goed schudden voordat het pas goed opgelost was.

binnenkort maar een potje bestellen!

Het feit dat het in een shakebekertje met schudden goed oplost is een teken dat het een goede oplosbaarheid heeft. De Whey is van Instant kwaliteit dus lost normaal gesproken gewoon goed op!;)

Alle samples zijn vorige week de deur uitgegaan dus moeten nu toch echt bij iedereen binnen zijn gekomen. Zelfs in Belgie.
P.M ons even aan het einde van de week als iemand iets nog niet binnen heeft, dan maken we het in orde. TNT in de vakantie...zucht!:rolleyes:

blackreds

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 jan 2010
Lengte
1m78
Massa
74kg
Het feit dat het in een shakebekertje met schudden goed oplost is een teken dat het een goede oplosbaarheid heeft. De Whey is van Instant kwaliteit dus lost normaal gesproken gewoon goed op!;)

Alle samples zijn vorige week de deur uitgegaan dus moeten nu toch echt bij iedereen binnen zijn gekomen. Zelfs in Belgie.
P.M ons even aan het einde van de week als iemand iets nog niet binnen heeft, dan maken we het in orde. TNT in de vakantie...zucht!:rolleyes:

Hebben jullie er ook opgeschreven dat het naar België moet? Heb gelezen dat indien dit niet het geval is, het zelfs nog langer kan duren :p

Vihl

Cool Novice
Lid geworden
8 mrt 2011
Lengte
1m79
Massa
82kg
Nog altijd niets binnen, vorige week "besteld"..

FrankSnip

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Lengte
1m87
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
ik ben ook de enige nederlander volgens mij met het probleem nog niks te hebben ontvangen, voor de rest alleen maar belgen :D (no offense uiteraard)

Jammer, was wel eens erg benieuwd naar whey van een andere sponsor, en dit was de ideale manier om gratis wat uit te kunnen proberen. Maar misschien komt het nog.

Laatst bewerkt:

blackreds

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 jan 2010
Lengte
1m78
Massa
74kg
ik ben ook de enige nederlander volgens mij met het probleem nog niks te hebben ontvangen, voor de rest alleen maar belgen :D (no offense uiteraard)

Jammer, was wel eens erg benieuwd naar whey van een andere sponsor, en dit was de ideale manier om gratis wat uit te kunnen proberen. Maar misschien komt het nog.

Bij mij ook niks vandaag :( waarschijnlijk een vakantiewerker bij TNT die ook traint, hij zag sportfood staan en heeft de shakes zelf opgedronken :D

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Hebben jullie er ook opgeschreven dat het naar België moet? Heb gelezen dat indien dit niet het geval is, het zelfs nog langer kan duren :p

Haha, ja hoor!:p

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 10:55 ----------

Bij mij ook niks vandaag :( waarschijnlijk een vakantiewerker bij TNT die ook traint, hij zag sportfood staan en heeft de shakes zelf opgedronken :D

De mensen die nog niks binnen hebben aan het einde van de middag, p.m. ons even a.u.b., ik ben bang dat een aantal postbodes, vooral in Belgie, de afgelopen week in massa zijn toegenomen!:p

Laatst bewerkt:

FrankSnip

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Lengte
1m87
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
ik heb ze net bij de 2e tnt postbode gekregen! gelukkig maar :)

Ga ze van de week eens proberen, ben benieuwd.

Bedankt sportfood.

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004

CasperRich

Cool Novice
Lid geworden
5 aug 2011
Lengte
1m87
Massa
86kg
De samples vallen net door m'n brievenbus!

Super bedankt!

dcp

Novice
Lid geworden
13 jul 2011
Lengte
1m78
Massa
97kg
ik heb ze ook net mogen ontvangen.
mijn huidige whey is bijna leeg en ik ga deze dan eens proberen voor ik mijn andere pot open doe.
als de smaak en menging meevallen mogen jullie een bestelling verwachten ;-)

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
ik heb ze ook net mogen ontvangen.
mijn huidige whey is bijna leeg en ik ga deze dan eens proberen voor ik mijn andere pot open doe.
als de smaak en menging meevallen mogen jullie een bestelling verwachten ;-)

Ben benieuwd. Hou ons op de hoogte!:)

Rijstwafel

Huge Freak
Lid geworden
24 feb 2011
Ik heb ze met water gemengd, opzich vindt ik ze alle 3 wel lekker maar ze ruiken zo fcking zoet hehe, lijkt net of de helft zoetstoffen bevat.

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Ik heb ze met water gemengd, opzich vindt ik ze alle 3 wel lekker maar ze ruiken zo fcking zoet hehe, lijkt net of de helft zoetstoffen bevat.

Gelukkig valt dat wel mee!:p
Je kunt de zoetigheid zelf een heel eind bepalen door meer of minder vloeistof te gebruiken.;)

Naar boven