Fitness Seller

Win een Porsche 911 Carrera

Bezoekers in dit topic

siphonn

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
205
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het Belgische Q-Music begint weer met het ijsblok. Deze keer is het een ijsblok in de vorm van een porsche 911 carrera. De sleutel zit er middenin en wie raad wanneer de porsche smelt en de sleutel op de grond valt, wint hem! Enig idee hoelang het duurt eerdat zo'n blok ijs smelt? :o

Q-MUSIC - HET Q-IJSBLOK

Update: Smeltklok : Q-MUSIC - HET Q-IJSBLOK
 
ik weet het maar ik ga dat hier natuurlijk niet vertellen :D


wel coole actie :cool:
 
achja..ook al kan je rekenen als de beste en neem je zoveel mogelijk mee in je berekening (weersvoorspellingen etc) blijven er teveel variabelen..

conclusie -> tokkiestyle = gokken :D
 
Ik ga hem winnen dus ik doe mee:D
 
Klote dat je niet weet of het gaat vriezen voordat ie ontdooid is..
 
Ijsblok maken met ongeveer zelfde breedte/hoogte, laten smelten op gemiddelde temperatuur van de komende tijd. Maar dan nog, het zal waarschijnlijk op minuten of zelfs seconden komen dus blijft gokken en toeval. Wel leuke actie hoor :)

ps: nu de test doen met eigen ijsblok is natuurlijk zinloos gezien de actie dan alweer afgelopen is, moet je dus op voorhand weten.
 
Zo'n week, dan zie je dat er stuk is uitgebrand met een snelbrander, juist het stukje vd sleutel. 2 weken later rij ik rond met een Porshe
 
hmm inderdaad zoals mac b zegt teveel variabelen. hoelang zou het gaan duren, maandje of 2?
 
hmm inderdaad zoals mac b zegt teveel variabelen. hoelang zou het gaan duren, maandje of 2?

zolang het overdag elke dag boven het vriespunt blijft ben je er wel binnen 1-2 weken door heen hoor
 
hebben die porsches ook geen electronische key ofzo? dus werkt die ngo wel dan na in dat ijs gezeten te hebben?? volgens mij is het 1 grote scam :D
 
waarom doen ze dat niet met een opel corsa ofzo... dan had ik ook wel interesse
 
hoe kan je meedoen ?
 
hebben die porsches ook geen electronische key ofzo? dus werkt die ngo wel dan na in dat ijs gezeten te hebben?? volgens mij is het 1 grote scam :D

Je krijgt een waardebon van € 87.000 . Daarmee kan je uw Porsche gaan ophalen. De waardebon is geldig tot 31/12/08. Daarna kan je er niets meer mee doen :p. Volgens de Belgische weermadam Jill Peeters valt de sleutel op 30 januari om 13u33 op de grond :D
 
Back
Naar boven