Upsell
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoi,
Ik begin vandaag met 50mg winny only injects om de dag in te spuiten.
Nu ben ik ook heel hard met men voeding bezig en wou eens weten wat ik juist moet doen.
(Heb de FAQ gelezen maar ben nu nog niet zeker).
Ik weeg momenteel 81kg en sta op een 12-13%.
Doel is om 3-4 kg bij te komen en liefst mijn vetpercentage te doen zakken.
Om op onderhoud te eten zou ik rond de 2600 - 3000kcal moeten eten (afhankelijk van training).
Ik gebruik ook een hartslag meter om te zien hoeveel ik verbruik per training om zo mijn voeding er nog wat extra op te kunnen afstemmen.
Nu is de vraag of ik beter op onderhoud kan eten of onder onderhoud?
Volgens de FAQ moet ik erboven eten om bij te komen maar heb bang om te vet te worden.
Ik was vroeger echt een dikkerdje maar door veel sporten ziet het er nu wel vrij goed uit.
Iemand die me verder kan helpen?
Thx
Ik begin vandaag met 50mg winny only injects om de dag in te spuiten.
Nu ben ik ook heel hard met men voeding bezig en wou eens weten wat ik juist moet doen.
(Heb de FAQ gelezen maar ben nu nog niet zeker).
Ik weeg momenteel 81kg en sta op een 12-13%.
Doel is om 3-4 kg bij te komen en liefst mijn vetpercentage te doen zakken.
Om op onderhoud te eten zou ik rond de 2600 - 3000kcal moeten eten (afhankelijk van training).
Ik gebruik ook een hartslag meter om te zien hoeveel ik verbruik per training om zo mijn voeding er nog wat extra op te kunnen afstemmen.
Nu is de vraag of ik beter op onderhoud kan eten of onder onderhoud?
Volgens de FAQ moet ik erboven eten om bij te komen maar heb bang om te vet te worden.
Ik was vroeger echt een dikkerdje maar door veel sporten ziet het er nu wel vrij goed uit.
Iemand die me verder kan helpen?
Thx

.
Dit denk ik omdat ik ook wel enkelen ken die eigenlijk net hetzelfde als jou (lijken te) zijn.