MuscleMeat

Win inject only - Voeding vraag

Upsell

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Hoi,

Ik begin vandaag met 50mg winny only injects om de dag in te spuiten.

Nu ben ik ook heel hard met men voeding bezig en wou eens weten wat ik juist moet doen.
(Heb de FAQ gelezen maar ben nu nog niet zeker).

Ik weeg momenteel 81kg en sta op een 12-13%.
Doel is om 3-4 kg bij te komen en liefst mijn vetpercentage te doen zakken.

Om op onderhoud te eten zou ik rond de 2600 - 3000kcal moeten eten (afhankelijk van training).
Ik gebruik ook een hartslag meter om te zien hoeveel ik verbruik per training om zo mijn voeding er nog wat extra op te kunnen afstemmen.

Nu is de vraag of ik beter op onderhoud kan eten of onder onderhoud?
Volgens de FAQ moet ik erboven eten om bij te komen maar heb bang om te vet te worden.
Ik was vroeger echt een dikkerdje maar door veel sporten ziet het er nu wel vrij goed uit.

Iemand die me verder kan helpen?

Thx

• Topic Starter Topic Starter
Altijd tof om iemand te hebben die deftig reageert op je topic.
Hoe mijn fysiek er nu uit ziet tov 2 jaar terug zegt genoeg, je moet niet enkel naar de nummertjes kijken maar soit als jij er je plezier uit haalt om dit mee te delen, geen probleem :).

Om massa te kweken moet je boven onderhoud eten. Om bf kwijt te raken moet je cardio doen op onderhoud of er onder low carb high protein. Al dat gedoe over lean massa aankomen en bf verlagen geloof ik niet in.

Waarom win only? Laat je bewust de test eruit?

Altijd tof om iemand te hebben die deftig reageert op je topic.
Hoe mijn fysiek er nu uit ziet tov 2 jaar terug zegt genoeg, je moet niet enkel naar de nummertjes kijken maar soit als jij er je plezier uit haalt om dit mee te delen, geen probleem :).

Je weegt op 18nov 2011, 73kg. Na een maand op 20dec 2011 sta je op 84kg. Wat overigens een zeer net resultaat is. Maar waarom is die lijn niet doorgetrokken tot nu? Als ik eventjes snel uitreken, ben je op die 2jaar erna nog geen kg vvm bijgekomen en gewicht is ook niet geweldig veel gestegen? Dan kan er toch niet zo heel veel veranderd zijn aan je fysiek (aangezien vp maar 2% verschil is)? Ik doe dit niet om jou te bashen, maar gewoon omdat ik het raar vind dat je op 2 jaar amper bent bijgekomen? Het kan natuurlijk zijn dat er nog factoren meespelen in die 2jaar (blessures ed) maar dat kan ik niet opmaken uit je tekst :)
Het leek mij gewoon dat je gewoon maar af en toe eens ging trainen en niet goed genoeg op je eten lette (afgaand op het behaalde resultaat over de tijdspanne) en dat je gewoon voor de zomer rap beachproof wou worden ;) Dit denk ik omdat ik ook wel enkelen ken die eigenlijk net hetzelfde als jou (lijken te) zijn.

Winstrol injects op waterbasis? zo ja ED prikken, niet EOD.

Terug
Naar boven