AndroidHealthClinic

Windows 7 vraag

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
dudes, ik heb dat klote besturingssysteem windows 7.... daar zal ik mee moeten leren leven...

maar ik heb er wel een vraag over; hoe kan ik voor ELKE map in 1 keer instellen dat de weergave op 'lijst' kom te staan... ik moet het nu map voor map doen en dat is echt niet te doen. heb er al op gegoogled en aan een shitload van mensen gevraagd, maar niks bied uitkomst.

uiteraard karma voor de mofo die het weet

goede vraag, ik moet dat ook elke aparte map aanpassen.. volgens mij gaat dat niet bro-ski.

maar ik wacht even de g33ks van dbb af, vast wel iemand die het weet.

Hoe bedoel je precies weergave in de lijst?

Ik heb hier windows vista, maar snap niet wat je bedoelt.

rechtermuisknop > beeld > lijst / details.

• Topic Starter Topic Starter
nou, als je een venster open hebt staan dan kan je bij de tab "beeld" kiezen voor details, tegels, grote pictogrammen, lijst etc.... en ik wil elke map in 1 keer instellen op "lijst". dat is dus gewoon de weergave van je bestanden in die map.

goede vraag, ik moet dat ook elke aparte map aanpassen.. volgens mij gaat dat niet bro-ski.

****ing hatelijk he. sowieso echt een belachelijk systeem dit... je wil niet weten hoe vaak ik in 3 weken al een blauw scherm heb gehad. als je per ongeluk een verkeerde driver installeert crashed het hele systeem al. god... i miss XP.

Laatst bewerkt:
Mijn computer|organiseren|map en zoekopties|weergave

Daar de optie aanklikken 'op mappen toepassen' en op 'Ok' drukken.

Wel eerst de map op de weergave zetten die je ook wil zien bij andere mappen.

• Topic Starter Topic Starter
thnx, dat had ik dus al gedaan, maar toen deed hij het vreemd genoeg niet.... nu lijkt het erop dat hij het wel heeft gepakt. nu nog hopen dat hij het ook blijft onthouden, daarna heeft windows 7 ook nogal last van. als ik bijvoorbeeld utorrent opstart moet ik hem ELKE keer eerst opnieuw installeren. maar goed, dat is een ander verhaal.

thnx

Terug
Naar boven