Fitness Seller

Windows 7

Yep. Heb er eindeloos veel over gelezen en echt zelden iets negatiefs gehoord. De prijs is aanzienlijk hoger dan een HP, Dell, Acer , maar goed de voordelen wogen voor mij op tegen het prijskaartje.

Ubuntu is functioneel gelijk aan Windows. Alle functionaliteit van Windows kan teruggevonden worden in het Ubuntu besturingssysteem en in de verschillende Ubuntu programma’s ;)
en toen werd je wakker :hahaha:

opensource kan nog steeds niet tippen aan closesourced software
gebruik nog liever visual studio/ms office/adobe/... producten dan vi/openoffice/gimp/...

The whole damn cake.
Ik heb m'n Debian, Gentoo en Red Hat distro van alle kanten gehacked, als ik meer tijd zou hebben en me er volledig in zou verdiepen, zou ik zeker ook een eigen distro kunnen bouwen (met enige hulp van Mandara).
Weliswaar bovenop een andere distro, net zoals BackTrack bovenop Slack is gebouwd...ik kan meer talen dan alleen Python, Perl en Ruby hoor.

En dan nog... Windows zou je niet kunnen hacken ? Je kunt misschien niet de source gebruiken om verder op te bouwen, maar het is zeker wel mogelijk om aanpassingen te doen.

En een THC distro ? lol :p

The whole damn cake.
Ik heb m'n Debian, Gentoo en Red Hat distro van alle kanten gehacked, als ik meer tijd zou hebben en me er volledig in zou verdiepen, zou ik zeker ook een eigen distro kunnen bouwen (met enige hulp van Mandara).
Weliswaar bovenop een andere distro, net zoals BackTrack bovenop Slack is gebouwd...ik kan meer talen dan alleen Python, Perl en Ruby hoor.
heb zelf ook stage1 gentoo kunnen installen maar ben toch terug gegaan naar xp, beter qua geheugenbeheer (laatste ubuntu pakt teveel geheugen in)

gebruik nog liever visual studio/ms office/adobe/... producten dan vi/openoffice/gimp/...
Je kan het volgens mij niet zo zwart wit zien. Er is hele goede open source software en aan de andere kant ook hele goede closed source. De reden, denk ik, dat closed source soms als algemeen beter gezien wordt, is omdat mensen denken dat iets wat gratis is, niet goed kan zijn. Grote redeneerfout!

En dan nog... Windows zou je niet kunnen hacken ? Je kunt misschien niet de source gebruiken om verder op te bouwen, maar het is zeker wel mogelijk om aanpassingen te doen.

En een THC distro ? lol :p
Dat heb ik niet gezegd, maar of je nou in assembler gaat k*tten of gewoon in C is natuurlijk wel een heel groot verschil.

Nope, zou meer voor een naam kiezen als SlutOS2K9 oid.

In het algemeen heb je helemaal gelijk, maar er zijn wel degelijk uitzonderingen, weet er alleen niet 1 op te noemen.:p

Inderdaad. Roxxe wat een mong**l ben je ook. MacOSX is echt wel ****in goed.

Heb hier ook nog een XP bak en een Vista bak.

Je zult wel amper met OSX gewerkt hebben. net zoals al die OSX bashers.

OSX is nog veel stabieler dan XP.
mac_vs_pc.jpg - 146686

pwned

Dat heb ik niet gezegd, maar of je nou in assembler gaat k*tten of gewoon in C is natuurlijk wel een heel groot verschil.

In het algemeen heb je helemaal gelijk, maar er zijn wel degelijk uitzonderingen, weet er alleen niet 1 op te noemen.:p
je hebt wel goede crossplatform software zoals firefox/vlc

Je kan het volgens mij niet zo zwart wit zien. Er is hele goede open source software en aan de andere kant ook hele goede closed source. De reden, denk ik, dat closed source soms als algemeen beter gezien wordt, is omdat mensen denken dat iets wat gratis is, niet goed kan zijn. Grote redeneerfout!

"goed" is subjectief, wat jij goed vind, kan ik niet zo vinden en vice versa

hé j3330 das een rode kaart voor quote****ing :o

Laatst bewerkt:

Indien je de code in een DLL kunt zetten kun je het gewoon schrijven in een andere programmeertaal.

Verder zeg je dat het een groot verschil is... ik denk dat er bij het coden van een OS ook voldoende low-level coding nodig is, dus dat is niet echt een argument.

SlutOS2K19 bedoel je ? :p

Is ver van de realiteit, veel te overdreven, dus dit ga je niet als argument gebruiken. Mooie uitvergroting van bepaalde facetten, dat is dit beeld wel.

realiteit is: Ik speel rechts de game met mijn mac even goed af, en ok ik heb destijds 700€ meer uitgegeven (dan een gelijk presterende pc-1299€ edit:ik vergelijk met een pc van een vriend die hij tegelijkertijd met mijn mac kocht, en die pc had geeneens een scherm incluis!) voor een vet 24" scherm, design en een stabiel os. Shame on me.

Is ver van de realiteit, veel te overdreven, dus dit ga je niet als argument gebruiken. Mooie uitvergroting van bepaalde facetten, dat is dit beeld wel.

realiteit is: Ik speel rechts de game met mijn mac even goed af, en ok ik heb destijds 700€ meer uitgegeven (dan een gelijk presterende pc-1299€ edit:ik vergelijk met een pc van een vriend die hij tegelijkertijd met mijn mac kocht, en die pc had geeneens een scherm incluis!) voor een vet 24" scherm, design en een stabiel os. Shame on me.
Apple iMac 24" 2,8GHz dit is de krachtigste mac die er is voor consumers (macpro niet inclu)? :hahaha:
http://tweakers.net/pricewatch/209787/apple-imac-24-inch-2-komma-8ghz-(mb325b-a).html

en daar betaal je 1500 voor???

ik kan voor die prijs een pc in elkaar steken die zeker 3 keer zo krachtig is

Hmm, wil wel eens zien welke significante uitbreidbaarheid je kan doen aan een pc zonder het hele spul te bottlenecken. Kan je best ook weer een nieuwe pc kopen.

2gb ram -> 12
proc-> quadcore (of nieuwe intel i7)
grafka -> ati 4850 X2 2G GDDR3 PCI-E
hd -> ssd/2-3 terabytes

• Topic Starter Topic Starter
apple is zo lelijk vind ik:o linux ziet er al iets beter uit maar in my opinion komt er niets in de buurt van de windows look:cool:

apple is zo lelijk vind ik:o linux ziet er al iets beter uit maar in my opinion komt er niets in de buurt van de windows look:cool:
Omg, Apple OSX is juist vooral esthetisch gezien de topper. Het is Windows wat lelijk is. Heb je nou geen gevoel voor esthetiek of wat ???

• Topic Starter Topic Starter
ieder zn smaak zeker, maar dat hield mij het verst weg van apple wat een slecht look damn, op windows kan je makkelijk de visual style veranderen om het mooi te maken, geen idee of dat kan op apple?

Terug
Naar boven