Fitness Seller

Windows 7

LOL Roxxe.

COD 4 is ook gewoon te spelen op een Mac hoor.
Verder heb je bootcamp.

Je hebt minder hardware conflicten op een mac.

Ik heb hier een windows pc van 3300 euro staan. (toen ik hem kocht)

2x8800GTX
QX6850 @ 3.0ghz
4gb DDR2 800mhz
Asus Striker Extreme
Raptor 10k rpm 74gb

Nog NOOIT zoveel bluescreens gehad (soms 3 per dag). onder XP en Vista.
Over spontane reboots nog niet te spreken.

Dan geef ik liever me geld aan iets wat wel stabiel is.

(voordat je over cooling begint. kast is perfect gekoeld dus daar ligt het niet aan)
Mijn drivers zijn ook up-to-date.

Mijn Macbook Pro is nog NOOIT vastgelopen in die 9 maanden dat ik hem heb.
NOG NOOIT.

OSX > Windows

Mede omdat de software volledig is afgestemd op de hardware en andersom.

En je kunt niet puur naar de hardware specs kijken omdat OSX die hardware anders benut dan Windows.

Dus doe nu niet zo debiel. je bent echt zielig en kinderachtig bezig.

ieder zn smaak zeker, maar dat hield mij het verst weg van apple wat een slecht look damn, op windows kan je makkelijk de visual style veranderen om het mooi te maken, geen idee of dat kan op apple?
Volgens mij kan dat wel. Maar hoe iemand dat een slechte look kan vinden gaat er bij mij niet in.

• Topic Starter Topic Starter
post dan eens een paar screentjes van die prachtige applelook, kan zijn dat ik er verouderde zag ofzo maar geen idee hoe de nieuwste versie heet ofzo daarom links naar een paar apple screentjes plz

Je kunt met candybar al een hoop leuke dingen doen. verder kan je de resources aanpassen zodat je andere themes krijgt.

Maar ik hou het lekker simple en minimalistisch en niet zo ordinair als veel windowsbakken zijn. zowel van de buitenkant als qua interface.

Didi_by_Randy620.png - 146716
Er zijn oneindig veel mogelijkheden maar ik ga ze niet allemaal posten.

Zit je ook op MacThemes Xto?:P

ik zie niets wat je niet met windows kan bereiken, bij windows heb je ook nog glasslook (doorschijnende borders etc) daarom vind ik vista nog iets mooier (wel mooi aangepast natuurlijk, die standaard style trekt op nix)

ik zie niets wat je niet met windows kan bereiken, bij windows heb je ook nog glasslook (doorschijnende borders etc) daarom vind ik vista nog iets mooier (wel mooi aangepast natuurlijk, die standaard style trekt op nix)
kan ook op de mac. is gewoon een mod voor...

maar glasslook is fugly :D

Windows jat alles van osx lol. netzoals ze de spotlight functie gejat hebben. zelfs het chess spelletje hebben ze gejat rofl.

kwa look zijn ze het zelfde dan:p apple kan er dus ook mooi uitzien maar ik zie nix speciaal dat je niet met windows kan ofzo

kwa look zijn ze het zelfde dan:p apple kan er dus ook mooi uitzien maar ik zie nix speciaal dat je niet met windows kan ofzo

Mag ik dan wat linkjes naar mods waardoor ik zo'n mooie dock krijg als bij osx.
ook wil ik van die uitschuivende knoppen aan de zijkant van mijn bureau blad waar ik apps in kan proppen. is wel fijn voor ms office.

en mag ik ook expose (die in 1 oogopslag al mijn openstaande vensters kan zien).

Want die 3d alt-tab van windows moet ik nog door heen scrollen om te zien wat ik allemaal heb. bij expose niet.

er bestaan misschien wel wat dingetjes waardoor je die shit ook krijgt in windows maar nooit zo mooi afgewerkt als in OSX.

Zowel? nodig ik jou ook uit voor wat super screenshots van windows.

post dan eens een paar screentjes van die prachtige applelook, kan zijn dat ik er verouderde zag ofzo maar geen idee hoe de nieuwste versie heet ofzo daarom links naar een paar apple screentjes plz
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Desk_12___Leopard_by_Lip_J.png - 146718

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beleive me daar zijn allemaal programmas van die dat kunnen, als dock bv Y'z Dock de rest hoef ik helemaal niet maar ben wel zeker er programmas zijn die dat kunnen

en om eerlijk te zien die functies wat jij noemt hoef ik helemaal niet, daarom vind ik windows perfect

dit vind ik er persoonlijk mooier uitzien dat dat apple thema dat je poste, maar iedereen zijn smaak is anders he:p

http://fc11.deviantart.com/fs22/i/2007/362/5/a/Longhorn___4039___Beta_by_LiShaolan.png

Ik denk dat windows qua interface nu wel gepwned is lol. :)

Ja...je hebt idd een HEEL andere smaak. lol.

glass look
AeroVG_Theme_for_Windows_Vista_by_Vishal_Gupta.png - 146725

Grappig dat dat een wallpaper is van leopard op die windows bak. Ik gebruik die toevallig ook op XP.

Dit is toch echt niet van het zelfde niveau als wat ik net poste...kom op dit is standaard windows crap wat er echt niet geil uitziet.

maar goed. smaken verschillen.

maar hoe hard je ook probeert. die ouwe windows look/feel krijg er niet uit.

OSX is veel meer te customizen dan windows.

Terug
Naar boven