MuscleMeat

Windows 7

Daster

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
De release candidate van windows 7 is gratis te downloaden en te proberen voor iedereen, nu wil ik dat misschien ook gaan doen. Maar ik zit met een paar vragen.

-Hij is geldig tot maart 2010. Kun je dan nog wel terugkeren naar Vista, of ben je dan min of meer verplicht de volledige versie te kopen? (Ik heb namelijk geen recovery dvd van Vista...)

-Ik heb op t moment Vista geinstalleerd. Ik heb heel wat software/games etc geinstalleerd, blijft dat allemaal functioneren zoals het nu doet als ik Windows 7 er dalijk over heen installeer?

Voor andere geinteresseerden, hier kun je hem downloaden:
[Link niet meer beschikbaar]

Geen idee of je dan nog wel kan terugkeren... het lijkt me in principe wel... anders moet je ff goed lezen op die site.
&
Nee, het grootste deel van de games functioneren dan volgensmij niet meer.

edit:
Watch the calendar. The RC will expire on June 1, 2010. Starting on March 1, 2010, your PC will begin shutting down every two hours. Windows will notify you two weeks before the bi-hourly shutdowns start. To avoid interruption, you'll need to install a non-expired version of Windows before March 1, 2010. You'll also need to install the programs and data that you want to use.

niet handig

Kun je toch naast Vista draaien?

een downgrade zal niet mogelijk zijn zeer waarschijnlijk.
net zoals een upgrade van vista naar w7 op europese versies dat zeker niet zal zijn.
een herinstallatie is natuurlijk altijd mogelijk.

of je apps op w7 zullen blijven werken moet je zelf per app uitzoeken.

kun je die ook ipv XpPro gebruiken of is dat ter vervanging van Vista.?

en als je het alleen wilt proberen begin je natuurlijk met een virtual instance.

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

ter vervanging van beide.
de enige reden dat XP nog leeft is omdat Vista een EPIC FAIL is.

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee of je dan nog wel kan terugkeren... het lijkt me in principe wel... anders moet je ff goed lezen op die site.
&
Nee, het grootste deel van de games functioneren dan volgensmij niet meer.

edit:
Watch the calendar. The RC will expire on June 1, 2010. Starting on March 1, 2010, your PC will begin shutting down every two hours. Windows will notify you two weeks before the bi-hourly shutdowns start. To avoid interruption, you'll need to install a non-expired version of Windows before March 1, 2010. You'll also need to install the programs and data that you want to use.

niet handig
Ik kan het niet vinden op de site, vandaar dat ik het hier vraag.

Er staat dus ook 'You can install the Windows 7 RC on a PC running Windows Vista without backing up the PC'. Dat wil dus zeggen dat de data die al geinstalleerd is erop blijft?

@Mighty, hoe gaat dat in zn werk dan, of kun je dat ook kiezen bij de installatie

@rusher, ik heb wel de engelse versie van vista geinstalleerd, zou het dan wel kunnen?

raar, want in dat stukje van Watch the calender staat: you'll need to install a non-expired version of Windows before March 1, 2010. You'll also need to install the programs and data that you want to use.

raar, want in dat stukje van Watch the calender staat: you'll need to install a non-expired version of Windows before March 1, 2010. You'll also need to install the programs and data that you want to use.
Om windows 7 te kunnen blijven gebruiken zonder dat ie telkens reboot...

Oh op die manier...
Tis een hoop gedoe... niets voor mij

@rusher, ik heb wel de engelse versie van vista geinstalleerd, zou het dan wel kunnen?

ik weet precies niet welke versie van w7 ter download wordt aangeboden.
als dit een europese versie is (zonder MSIE e.d.) dan is een upgrade niet mogelijk, aldus M$ zelf.

maar doe jezelf gewoon een lol en test de upgrade eerst virtueel.
leer jezelf dergelijke gewoontes aan, dat kan een hoop ellende schelen ;).

Ok ff proberen in VB, ben zeer benieuwd wat ze nu weer geript hebben van de anderen.

er zijn veel mensen die ineens van xp naar windows 7 overstappen omdat de issues met vista hierin verdwenen zijn en het voor veel mensen sneller dan xp werkt

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Ok ff proberen in VB, ben zeer benieuwd wat ze nu weer geript hebben van de anderen.

:roflol:

ik weet precies niet welke versie van w7 ter download wordt aangeboden.
als dit een europese versie is (zonder MSIE e.d.) dan is een upgrade niet mogelijk, aldus M$ zelf.

maar doe jezelf gewoon een lol en test de upgrade eerst virtueel.
leer jezelf dergelijke gewoontes aan, dat kan een hoop ellende schelen ;).
Kun je kort uitleggen hoe je dat virtueel test?? Heb je daar extra software voor nodig?

Waar kun je dat downloaden dan NL talig.

ik voel weer een discussie tussen T en medieval aankomen :D.
zal ik ook gewoon weer over Linux beginnen? ;)

ik voel weer een discussie tussen T en medieval aankomen :D.
zal ik ook gewoon weer over Linux beginnen? ;)
natuurlijk begrijpelijk met die magere market share van jullie systemen dat jullie overal waar jullie kunnen propagande gaan verspreiden, spijtig dat het vergeefse moeite is, ik stel voor om aan de prozac te gaan en te accepteren dat niemand iets moet hebben van linux of apple

Terug
Naar boven