XXL Nutrition

Windows 7

Eh, heb net ingelogd op Live en zit nu al 10 minuten naar een ladende pagina te kijken, is dat normaal?

• Topic Starter Topic Starter
Haha dat groene kringetje blijft gewoon eeuwig ronddraaien. Downloaden naar een mac niet toegestaan blijkbaar. Alsof ik die troep nog maar WIL op mijn mac :roflol:

Ik heb de x86 versie van Windows 7 ( 7600 ) gedownload, heeft iemand misschien die activatie tool dat ie niet meer verloopt?:)

ik weet niet wat jij download bro ;).
een clean install kan wsch ook, ik d8 dat je syteem wilde upgraden... (behoud apps/data)

ik weet niet wat jij download bro ;).
een clean install kan wsch ook, ik d8 dat je syteem wilde upgraden... (behoud apps/data)
Ja idd, als ik hem op mn werkelijke systeem zou draaien. In virtual box kan ik hem waarschijnlijk ook rechtstreeks installeren dan lijkt me?

En gewoon vanuit Daemon Tools of moet ik wel eerst die Iso branden als ik hem naar virtualbox doe

@T Net twee weken een Mac en praat al als de doorgewinterde macnerd :P

w8 ff mannen, ik heb nog geen cola en chips.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Ja idd, als ik hem op mn werkelijke systeem zou draaien. In virtual box kan ik hem waarschijnlijk ook rechtstreeks installeren dan lijkt me?

En gewoon vanuit Daemon Tools of moet ik wel eerst die Iso branden als ik hem naar virtualbox doe

ja, je boot gewoon de iso vanuit virtualbox.
no need for daemontools

Pff we mogen bugs opsporen van MS omdat ze dat zelf blijkbaar niet kunnen, maar omdat er een bug in de download zit kunnen we de bugs er niet helpen uithalen :roflol:

Pff we mogen bugs opsporen van MS omdat ze dat zelf blijkbaar niet kunnen, maar omdat er een bug in de download zit kunnen we de bugs er niet helpen uithalen :roflol:
Je kunt hem ook gewoon via de nieuwsgroepen binnenhalen hij wordt zeer veel gepost daar

jij bent hier de enige met dit probleem, duidelijk dat die apple troep van jouw je in de steek laat

Hij is hem aan het installeren in VB :)

jij bent hier de enige met dit probleem, duidelijk dat die apple troep van jouw je in de steek laat
Lol, toch gek dat ik al maanden op internet surf met de mac en nog geen enkel probleem heb ondervonden met downloaden, maar ik kom op een M$ site en het is meteen bingo. Maar dan is het Apple wat troep is.

Lijkt me meer een gevalletje dat MS niks met Apple gebruikers heeft ;)

Evenals dat de Windows Live sign in assistant niet werkt in firefox. Echt werkelijk de ENIGE plugin die niet in FF werkt

Lol, toch gek dat ik al maanden op internet surf met de mac en nog geen enkel probleem heb ondervonden met downloaden, maar ik kom op een M$ site en het is meteen bingo. Maar dan is het Apple wat troep is.

Ik heb al problemen op ms site via FF of Opera.

zeker zo'n silverlight enabled site... mwuaha

Terug
Naar boven