- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Duits?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die windows 7 die ik nu aan t downloaden ben is toch niet slechts een upgrade?www.virtualbox.org
downloaden
installeer vista
installeer wat kritische apps in vista
doe de w7 upgrade
test
trek conclusie.
met windows heb je die problemen nietHaha dat groene kringetje blijft gewoon eeuwig ronddraaien. Downloaden naar een mac niet toegestaan blijkbaar. Alsof ik die troep nog maar WIL op mijn mac![]()
Je leest niet goed. Het probleem ligt bij hun site. Ik download overal alles zonder probleem.
Ja idd, als ik hem op mn werkelijke systeem zou draaien. In virtual box kan ik hem waarschijnlijk ook rechtstreeks installeren dan lijkt me?ik weet niet wat jij download bro.
een clean install kan wsch ook, ik d8 dat je syteem wilde upgraden... (behoud apps/data)

Ja idd, als ik hem op mn werkelijke systeem zou draaien. In virtual box kan ik hem waarschijnlijk ook rechtstreeks installeren dan lijkt me?
En gewoon vanuit Daemon Tools of moet ik wel eerst die Iso branden als ik hem naar virtualbox doe
Je kunt hem ook gewoon via de nieuwsgroepen binnenhalen hij wordt zeer veel gepost daarPff we mogen bugs opsporen van MS omdat ze dat zelf blijkbaar niet kunnen, maar omdat er een bug in de download zit kunnen we de bugs er niet helpen uithalen![]()
Je kunt hem ook gewoon via de nieuwsgroepen binnenhalen hij wordt zeer veel gepost daar
.Pff we mogen bugs opsporen van MS omdat ze dat zelf blijkbaar niet kunnen, maar omdat er een bug in de download zit kunnen we de bugs er niet helpen uithalen![]()
jij bent hier de enige met dit probleem, duidelijk dat die apple troep van jouw je in de steek laat

Lol, toch gek dat ik al maanden op internet surf met de mac en nog geen enkel probleem heb ondervonden met downloaden, maar ik kom op een M$ site en het is meteen bingo. Maar dan is het Apple wat troep is.jij bent hier de enige met dit probleem, duidelijk dat die apple troep van jouw je in de steek laat
Lol, toch gek dat ik al maanden op internet surf met de mac en nog geen enkel probleem heb ondervonden met downloaden, maar ik kom op een M$ site en het is meteen bingo. Maar dan is het Apple wat troep is.