XXL Nutrition

Windows 7

Lijkt me meer een gevalletje dat MS niks met Apple gebruikers heeft ;)

Evenals dat de Windows Live sign in assistant niet werkt in firefox. Echt werkelijk de ENIGE plugin die niet in FF werkt

Lukt wel duurt alleen effe, ......te lang.

• Topic Starter Topic Starter
Nou hij is geinstalleerd...

Zie/merk eigenlijk vrij weinig verschil met Vista :P

Paar kleine dingetjes die ik wel zag
-Er is een soort van app waarmee je 'post it' notes op je desktop kunt plaatsen
-Er zit een snipping tool bij waarmee je makkelijk screenshots kunt maken (of delen daarvan)
-De taakbalk ziet er wat gelikter uit

mja, dat zijn van die dingen die je op andere platformen al jaren hebt.
maargoed, innovatie is ook niet iets wat je vanuit Redmond moet verwachten :D

Gebruikt ook minder geheugen als Vista ?

Een iets opgeleukte versie van Vista gewoon

Of zitten de verbeteringen op plekken waar je het niet ziet? Hij draait iig wel snel in Virtual Box, en de installatie ging ook heel snel minder dan een half uur

mja, dat zijn van die dingen die je op andere platformen al jaren hebt.
maargoed, innovatie is ook niet iets wat je vanuit Redmond moet verwachten :D
Linux fanboy!! :D

Die post-it's heb ik hier idd al een tijdje op "Dashboard". Overigens is dit vooral "leuk" maar echt functioneel niet zo. Gek genoeg maak ik nog steeds "to do" lijstjes op kleine stukjes papier omdat ik het handiger vind.

Linux fanboy!! :D

Die post-it's heb ik hier idd al een tijdje op "Dashboard". Overigens is dit vooral "leuk" maar echt functioneel niet zo. Gek genoeg maak ik nog steeds "to do" lijstjes op kleine stukjes papier omdat ik het handiger vind.

linux/bsd/mac idd had je die shit al JAREN.
ik gebruik de post-it wel als echte todo, papiertjes raak ik kwijt.

T, je moet s kijken naar je Dashboard icons en dan op de xbox360 kijken.
1 grote gejatte bende... gore M$ h**ren.

2r38k7a.png - 168583

FF gemaakt met de snipping tool :p

Hij gebruikt 59% van 768mb ramgeheugen. En dat dingetje van MSN blijft dus gewoon in de taakbalk staan, vind ik eigenlijk wel lastig tot nu toe.. Je kunt dingen op de taakbalk wel heen en weer slepen, zoals tabs in je browser

Een iets opgeleukte versie van Vista gewoon

Of zitten de verbeteringen op plekken waar je het niet ziet? Hij draait iig wel snel in Virtual Box, en de installatie ging ook heel snel minder dan een half uur
schijnt zelfs sneller dan windows XP te werken op oudere pc's, eigenlijk zijn er enorm veel dingen verbeterd maar dan allemaal van die kleine dingen om de stabiliteit, snelheid en gebruiksvriendelijkheid drastisch te verbeteren

heb zelfs al gelezen dat er linux gebruikers onder de indruk zijn, en dan moet je toch al een hele prestatie neerzetten

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

is alleen jammer dat de sidebar weg is :(

@daster, in een virtuele pc heb je geen glass, wel jammer:p

schijnt zelfs sneller dan windows XP te werken op oudere pc's, eigenlijk zijn er enorm veel dingen verbeterd maar dan allemaal van die kleine dingen om de stabiliteit, snelheid en gebruiksvriendelijkheid drastisch te verbeteren

heb zelfs al gelezen dat er linux gebruikers onder de indruk zijn, en dan moet je toch al een hele prestatie neerzetten

klopt, onder de hood is er flink wat gewijzigd.. eindelijk weer s een goede release van M$! eerlijk is eerlijk.

glass?

klopt, onder de hood is er flink wat gewijzigd.. eindelijk weer s een goede release van M$! eerlijk is eerlijk.
Tja slechter dan Vista kon sowieso niet. Ze lijken geluisterd te hebben naar de kritiek en kijken goed naar de concurrentie. Zo goed dat je meteen kan zien welke elementen waar vandaan komen.

Eigenlijk vind ik dat gezeik met concurrentie altijd maar flauw...

ELK bedrijf kijkt naar de concurrentie en kopiëert de goede dingen. En alles wat goed is wordt per definitie gekopiëerd. Logisch toch?

En er wordt altijd gedaan alsof MS nóóit eens innovatief is, terwijl dat best wel meevalt

Eigenlijk vind ik dat gezeik met concurrentie altijd maar flauw...

ELK bedrijf kijkt naar de concurrentie en kopiëert de goede dingen. En alles wat goed is wordt per definitie gekopiëerd. Logisch toch?

En er wordt altijd gedaan alsof MS nóóit eens innovatief is, terwijl dat best wel meevalt

natuurlijk klopt je uitspraak in algemene zin.

maar noem s wat operating system level innovaties dan?

dat zou je haast wel denken he ;).

helemaal mee eens medievil, zoals ik al eerder tegen Daster zei.

maar dan nu de innovaties, please? ;)

Terug
Naar boven