Fitness Seller

winny als preworkout?

• Topic Starter Topic Starter
Das een oude foto :P Heb nog niet gevonden hoe die weg moet :P

Heb Daarstraks wat research gedaan naar combinatie tussen Beta blokkers en ASS op amerikaanse fora. Daar zijn er meerdere die al ervaringen hebben daarin zonder ooit problemen te hebben gehad.

Ergens heb ik zelfs gelezen dat het meer voordelen heeft dan nadelen. Omdat je enkele sides van AAS kunt neutraliseren.

Heb dan een ander onderzoek gelezen waar ik weinig kon uit opmaken. Dus ik post het hier dadelijk zodat iemand anders mss met meer verstand van zaken het eens kan nalezen.

grts

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 01:03 ----------

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17906098

Bodybuilding = disciplin = training = sleep = food = patience
wNE7R.png - 262181

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 02:05 ----------

Heb daarstraks gelezen in ouder topic dat LOSARTAN gebruikt wordt tijdens het kuren door bepaalde bodybuilders om de bloeddruk te verlagen??

Klopt dit?
Bemerkingen altijd welkom ...

Laatst bewerkt:
Aha, zo ga je uw brede taille wegwerken...

Ja.
Wel novidex gebruiken na je workout, anders werkt het niet en gaan je ballen krimpen jwz.

novidex ? Nolvadex ( tamoxifen citraat) word gebruikt om de vorming van gyno te bestrijden ,als je niet wil dat je ballen krimpen gebruik je hcg ,en als je na je workout nolva neemt dan heeft je kuur ook niet zoveel zin ...

novidex ? Nolvadex ( tamoxifen citraat) word gebruikt om de vorming van gyno te bestrijden ,als je niet wil dat je ballen krimpen gebruik je hcg ,en als je na je workout nolva neemt dan heeft je kuur ook niet zoveel zin ...

was een bewuste woordspeling, omdat iemand het in dit topic had over Dianibils... ;-))

Nolvadex gebruiken tegen bestrijde gyno? Nee nolva om oestrogeenreceptoren te blokeren en dus helpt t ook tegen gyno maar vooral om je lh en fsh afgift opnieuw op te laten starten

Halo... hehe, das leuke stuff :D

Neem insuline als post workout hehe

E
Nolvadex gebruiken tegen bestrijde gyno? Nee nolva om oestrogeenreceptoren te blokeren en dus helpt t ook tegen gyno maar vooral om je lh en fsh afgift opnieuw op te laten starten

Zou ik toch hcg nemen om t krimpen van de testikels tegen te gaan en geen nolva klopt helemaal wat je zegt tamoxifen behoort tot een groep van geneesmiddelen die 'anti oestrogenen' worden genoemt en blokkeert de werking van oestrogenen en remt daarom de celwoekering werkt ook op t lh maar mijn ervaring is toch dan dat hcg er beter voor is . Neem als post workout een whey eiwitten shake met dextrose blijft je kuur ook beter zitten :D

Zal mijn vraag herformuleren. Het.is duidelijk dat niemand het ziu doen winny als ore workout.

vraag die onbeantwoord blijft is ofdat iemand de interactie kent tussen aas en losartan???

wat is er btw gebeurd dat je lichaam tegen ging werken?

Misselijkheid paniek aanvallen hartkloppingen zwart voor ogen . ..

Winny only

Beter erbij eten de volgende keer :) En water drinken ipv bier schijnt ook te helpen.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 16:00 ----------

Of lust je geen bier?

halotestin met grote emmer noxipro elke morge net als je wakker word nuchtere maag! preworkout'n zal je ;)

Terug
Naar boven