Fitness Seller

Winny only oral

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Beste lezers,

Binnekort start ik met mijn winstrol only kuurtje.
Dit zal tevens mijn eerste kuur zijn. Ik weet dat orals schadelijker dan zijn injects.
Met oog op het risico heb ik besloten toch 6 weken hierop te gaan kuren.

Mijn kuur schema zal er als volgt gaan uitzien:
Week 1: 40 Mg/dag
Week 2: dag 1-3 = 40 Mg, dag 4-7 = 50mg
Week 3: 50 Mg/dag
Week 4: 50 Mg/dag
Week 5: 50 Mg/dag
Week 6: 50 Mg/dag
Totaal 200 tabs van 10mg nodig.

Vraag 1: Na veel gezocht te hebben lijkt mij dit een goede verdeling, vinden jullie dat ook?
Vraag 2: Is het beter om de tabletten verspreidt te nemen (zo ja, in hoeveel keer) of toch alles in 1 keer bij het ontbijt. Ik lees veel verschillende meningen.

PCT nakuur:
Ik heb 1250mg Clomid beschikbaar. Dit moet volgens mij voldoende zijn. Dit omdat ik lees dat een nakuur met winny only niet eens nodig zou zijn. Toch doe ik dat wel voor de zekerheid.

Ik begin met de nakuur 8-12 uur na het innemen van de laatste winny tab in week 6.
Week 1: 100mg/dag
Week 2: 50mg/dag
Daarna 10 dagen op 25mg/dag.
Totaal 1250Mg.

Vraag 3: Is dit voldoende?
Vraag 4: Ik lees dat veel mensen nolvadex gebruiken bij een winny only kuur. Verder lees ik niet waarom ze geen Clomid zouden gebruiken. In principe is er toch weinig verschil tussen deze twee. Ik neem aan dat Clomid dus goed genoeg is als na-kuur goedje?????

En de laatste vraag 5:
Ik wil een nitric oxide product Controlled Labs WhiteFlood gaan gebruiken.
Is het verstandig dit te stacken met winstrol of het pas na de kuur te gebruiken??
Want volgens mij krijg je al een pomp van winstrol en zou het dus dubbel op zijn. Daaraan tegen zorgt een nitric oxide voor een betere voeding opname.

Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen ;). Zouden jullie a.u.b. per vraag kunnen antwoorden. Zo doende blijft het overzichtelijk om info op te zoeken. Andere gebruikers kunnen dan ook snel iets vinden:rolleyes:.

Alvast bedankt!!!!! :D

ik weet niet wat het verschil is tussen nolvadex en clomid.

wat ik wel weet is dat winny een negatieve werkeing heeft op de cholesterol. Nolvadex zou echter een positieve werking hebben op het cholesteron, dus zou zo ie zo nakuren.

ik zou persoonlijk de tabletten verspreiden om zo je bloedwaardes wat beter te houden.
Ik zou ze denk ik om de 4 uur innemen. geloof dat dat de halfwaarde tijd is?

ik zou persoonlijk dat oxide supplement gebruiken na je kuur.

1. Opzich wel, al zou ik je beweegredenen willen weten waarom niet meteen 50mg per dag te nemen. 6 weken is wel minimaal voor een winny kuur.
2. Ik heb tijdens mijn winny kuur het verdeeld over 2 punten per dag, smorgens en laat in de middag.

Maar bijna 4 weken nakuren? Imo wel erg veel

• Topic Starter Topic Starter
Dit omdat ik 2 potjes van 100 tabs (10mg per tab) aanschaf!
Eigenlijk wou ik 40mg per dag nemen voor 6 weken, maar omdat ik
extra heb heb ik besloten naar 50mg te gaan voor zover het kan.
Of is het beter 7 weken 40mg te doen? 1 week langer zal niet zo erg zijn.
6-8 weken is de MAX tijd voor een oral 17aa kuur, dit omdat langer de kans
op leverbeschadiging vergroot.

Ik koop samen met een vriend een doosje Clomid waar 100 tabs van 25mg in zitten.
Dit verdelen we onderling zodat ieder 1250Mg beschikbaar heeft. Ik lees overal
dat een nakuur ong 3 weken hoort te zijn. Vandaar mijn verdeling.

Bedankt voor de reacties zo ver ;)

Van clomid moet je een groter volume innemen dan van nolvadex voor dezelfde resultaten. Dus concludeer: ik slechter voor het lichaam.
Clomid werkt meer op de psyche van een mens dan nolvadex je zou je meer neerslachtig en depresief kunnen voelen, wat resulteerd in minder zin om te trainen. Vandaar dat de meesten voor nolvadex geen in de nakuur.
Dit zijn de verschillen die ik ken.

Groet A40.

nolvadex of clomid: maakt niet uit. de meesten (waaronder ik ook) doen geen nakuur na een winny only (50mg) gedurende 6 weken. is de moeite niet. en om op je vraag te antwoorden. ik zou de dosis over 2 keer per dag verdelen '(s morgens en 's avonds ).

Waarom voor een eerste kuur gelijk 50mg per dag?
Met minder zal je zeker weten goede resultaten halen.

Maargoed de meeste vinden Nolvadex een fijner middel dan Clomid vanwege de bijwerkingen die Clomid meebrengt en Nolvadex niet. Maar na een Winny kuur hoef je in principe niet na te kuren, maar daar is al heel veel over gepraat op dit forum dus gebruik de zoekfunctie en gij zult veel vinden.

Bedankt allemaal!!

Ik hou dus mijn huidige schema aan. Inname zal ik verdelen over 2 momenten.
De eerst is bij het ontbijt en de tweede inname rond de middag. Ik heb even een mailtje de deur uit gegooit om te vragen wat mij nolva gaat kosten. Indien het
even duur is als clomid zal ik nolva gebruiken. Anders hou ik het bij clomid.

Whiteflood zal ik in de nakuur gaan gebruiken om te zorgen voor een goede voedingopname en pomp zodat massa terugval minimaal zal zijn. Daarnaast geeft
het mij extra motivatie.

Waarom doe je geen injects, het is echt niet eng hoor.

Injects doe ik in de winter. Ben er ook niet bang voor. Ik wil eerst aanvoelen wat winny met me doet, voordat ik een test-e stack met winny of diana (in de winter).

Nog even een vraagje betreft het dieet.

Ik volg nu de GameOver Volume 4 dieet (lage koolhydraten dieet).
Raden jullie mij aan om hiermee door te gaan tijdens de winny kuur,
of wordt het tijd om complexe koolhydraten toe te voegen aan het ontbijt en na de training om zo toch meer kracht te hebben. Op het moment bestaan mijn koolhydraten alleen uit grapefruit en sperziebonen/broccolie. Hier haal ik dus weinig energie uit. Ik zit heel hoog in eiwitten namelijk 48% van mijn dieet bestaat uit eiwitten (verspreidt over 6 maaltijden).

Mijn doel is wel droger worden en massa toename is natuurlijk ideaal.
Ik zit nu op 12%, mijn doel is 8%.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Misschien krijg ik binnekort pure ephedrine die ik samen met caffeine en aspirine als ECA stack ga gebruiken.

Is dit te stacken met winstrol, of zal het tegen gaan werken ?? (massa opvreten/ werking tegewerken??))))) Graag advies :D.. Ik kan nergens iets vinden over een winny + ECA stack ... wel apart

het zal geen massa opvreten, als je aan de winny zit ben je zo anabool als het maar zijn kan. ideaal om te cutten dus. ik zou ie zo complexe koolydraten vreten na je training.

2 van men trainingsmaten hebben net hun nolvadex nakuur erop zitten na hun
6 weken winnie only oral..

ze zijn allebei mooi bijgekomen, maar de een harder als de ander
en volgens mij heeft het met de voeding te maken gehad

ik zie dat ene al wat massa verloren heeft terwijl de andere die zen shakes dronk
en goed at zen massa nog behouden heeft

ik zelf zit nu in men 3e week winnie, en in men 9e week Test E..
ben natuurlijk meer bijgekomen als hun, en hoop ook zoveel mogelijk te behouden

veel succes met u kuur kerel

Hoeveel weken moet je "clean" blijven eigenlijk na 8 weken winny, om de volgende kuur te doen? Ik heb verschillende meningen gehoord.

De ene zegt na 3 maanden kan je weer kuren. De andere zegt na 2 maanden.
Wat is jullie mening hierover? Hoelang wachten is het beste?

Hangt wat van je doelen af he. Maar als je winny only doet, denk ik niet dat je echt huge wilt worden, dus neem dan maar 3 maand. Zou wel niet meer dan 2x winny only doen per jaar, worden wat veel orals (17aa) anders.

Hangt wat van je doelen af he. Maar als je winny only doet, denk ik niet dat je echt huge wilt worden, dus neem dan maar 3 maand. Zou wel niet meer dan 2x winny only doen per jaar, worden wat veel orals (17aa) anders.

Nee, ik wil inderdaad niet echt heel huge worden. Ben op dit moment 78 kg en rond 16% BF. Doel is eigenlijk 80 kilo droog worden. Dat is wel haalbaar met orals en de juiste voeding+training.

maat 30 40 mg is voldoende
na kuur zou ik laten zitten, voor de zekerheid is onzin ik vindt je wel erg dom als je voor de zekerheid nog even 3, 5 week clomid gaat slikken dus in totaal 9.5 / 10.00 aam de orals. Vind je lichaam niet leuk hoor

tevens zou ik nolva boven clomid kiezen omdat je clomid veel zwaarder moet doseren dan nolva.

dus nakuur in mijne ogen neit nodig
dosering veel te hoog. 30 40 voldoenden ( wel opbouwen)
en als je dan toch wilt na kuren neem dan gewoon nolva 20 mg perdag 12 dagen lang.

maat 30 40 mg is voldoende
na kuur zou ik laten zitten, voor de zekerheid is onzin ik vindt je wel erg dom als je voor de zekerheid nog even 3, 5 week clomid gaat slikken dus in totaal 9.5 / 10.00 aam de orals. Vind je lichaam niet leuk hoor

tevens zou ik nolvadex boven clomid kiezen omdat je clomid veel zwaarder moet doseren dan nolvadex.

dus nakuur in mijne ogen neit nodig
dosering veel te hoog. 30 40 voldoenden ( wel opbouwen)
en als je dan toch wilt na kuren neem dan gewoon nolvadex 20 mg perdag 12 dagen lang.

Ik zou gewoon een dag na je laatste winny een bloedtest doen. Is die nog aanvaardbaar ---> niet nakuren. Heeft je test een flinke stomp gekregen en lig je een eind onder 't minimum ---> wel nakuren (2 weken nolva @ 20mg). Ik spreek uit ervaring... 2 maand rondgelopen met een te laag test-gehalte na winny-only, omdat de zogenaamde "gasten met kennis" hier geen nakuur aanraadden. :rolleyes:

Ik zou gewoon een dag na je laatste winny een bloedtest doen. Is die nog aanvaardbaar ---> niet nakuren. Heeft je test een flinke stomp gekregen en lig je een eind onder 't minimum ---> wel nakuren (2 weken nolvadex @ 20mg). Ik spreek uit ervaring... 2 maand rondgelopen met een te laag test-gehalte na winny-only, omdat de zogenaamde "gasten met kennis" hier geen nakuur aanraadden. :rolleyes:

maar winny is dht en zal niet zo sterk onderdrukken als testo of wat dan ook.
en zkr bij 30 mg is het er nihil maar net wat je zegt bloed test laten doen is het beste.

Den bb..

Weet je zeker dat 30 mg per dag ook al voldoende kan zijn. Ik ben net een week begonnen met winny tabs. (1e kuur) 1e week 40 mg per dag en vanaf nu in principe 50 mg, allemaal op advies van iemand die er verstand van denkt te hebben. Denk je dat ik aan de 30 per dag ook genoeg zou hebben voor een leuk resultaat?

Ik begin nu ook te merken dat ik acne krijg op mijn rug, zou dat met 30 per dag ook minder zijn dan wanneer ik 50 pak?

Den bb..

Weet je zeker dat 30 mg per dag ook al voldoende kan zijn. Ik ben net een week begonnen met winny tabs. (1e kuur) 1e week 40 mg per dag en vanaf nu in principe 50 mg, allemaal op advies van iemand die er verstand van denkt te hebben. Denk je dat ik aan de 30 per dag ook genoeg zou hebben voor een leuk resultaat?

Ik begin nu ook te merken dat ik acne krijg op mijn rug, zou dat met 30 per dag ook minder zijn dan wanneer ik 50 pak?

KIJK 50 mg heeft meer side effecten dan 30 mg maar ook minder resultaat dan 30 mg
30/ 40 mg is gewoon voldoende en leuk voor een eerst kuur kijk het aan het is zonden om overte doseren.

Kijk je moet het zo zien die winny maakt jou niet groot, maar je voedsel heah dus ga er wel extreem bij vreten, dan is 30 mg meer voldoende

Terug
Naar boven