Beste lezers,
Binnekort start ik met mijn winstrol only kuurtje.
Dit zal tevens mijn eerste kuur zijn. Ik weet dat orals schadelijker dan zijn injects.
Met oog op het risico heb ik besloten toch 6 weken hierop te gaan kuren.
Mijn kuur schema zal er als volgt gaan uitzien:
Week 1: 40 Mg/dag
Week 2: dag 1-3 = 40 Mg, dag 4-7 = 50mg
Week 3: 50 Mg/dag
Week 4: 50 Mg/dag
Week 5: 50 Mg/dag
Week 6: 50 Mg/dag
Totaal 200 tabs van 10mg nodig.
Vraag 1: Na veel gezocht te hebben lijkt mij dit een goede verdeling, vinden jullie dat ook?
Vraag 2: Is het beter om de tabletten verspreidt te nemen (zo ja, in hoeveel keer) of toch alles in 1 keer bij het ontbijt. Ik lees veel verschillende meningen.
PCT nakuur:
Ik heb 1250mg Clomid beschikbaar. Dit moet volgens mij voldoende zijn. Dit omdat ik lees dat een nakuur met winny only niet eens nodig zou zijn. Toch doe ik dat wel voor de zekerheid.
Ik begin met de nakuur 8-12 uur na het innemen van de laatste winny tab in week 6.
Week 1: 100mg/dag
Week 2: 50mg/dag
Daarna 10 dagen op 25mg/dag.
Totaal 1250Mg.
Vraag 3: Is dit voldoende?
Vraag 4: Ik lees dat veel mensen nolvadex gebruiken bij een winny only kuur. Verder lees ik niet waarom ze geen Clomid zouden gebruiken. In principe is er toch weinig verschil tussen deze twee. Ik neem aan dat Clomid dus goed genoeg is als na-kuur goedje
??
En de laatste vraag 5:
Ik wil een nitric oxide product Controlled Labs WhiteFlood gaan gebruiken.
Is het verstandig dit te stacken met winstrol of het pas na de kuur te gebruiken??
Want volgens mij krijg je al een pomp van winstrol en zou het dus dubbel op zijn. Daaraan tegen zorgt een nitric oxide voor een betere voeding opname.
Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen
. Zouden jullie a.u.b. per vraag kunnen antwoorden. Zo doende blijft het overzichtelijk om info op te zoeken. Andere gebruikers kunnen dan ook snel iets vinden
.
Alvast bedankt!!!!!
Binnekort start ik met mijn winstrol only kuurtje.
Dit zal tevens mijn eerste kuur zijn. Ik weet dat orals schadelijker dan zijn injects.
Met oog op het risico heb ik besloten toch 6 weken hierop te gaan kuren.
Mijn kuur schema zal er als volgt gaan uitzien:
Week 1: 40 Mg/dag
Week 2: dag 1-3 = 40 Mg, dag 4-7 = 50mg
Week 3: 50 Mg/dag
Week 4: 50 Mg/dag
Week 5: 50 Mg/dag
Week 6: 50 Mg/dag
Totaal 200 tabs van 10mg nodig.
Vraag 1: Na veel gezocht te hebben lijkt mij dit een goede verdeling, vinden jullie dat ook?
Vraag 2: Is het beter om de tabletten verspreidt te nemen (zo ja, in hoeveel keer) of toch alles in 1 keer bij het ontbijt. Ik lees veel verschillende meningen.
PCT nakuur:
Ik heb 1250mg Clomid beschikbaar. Dit moet volgens mij voldoende zijn. Dit omdat ik lees dat een nakuur met winny only niet eens nodig zou zijn. Toch doe ik dat wel voor de zekerheid.
Ik begin met de nakuur 8-12 uur na het innemen van de laatste winny tab in week 6.
Week 1: 100mg/dag
Week 2: 50mg/dag
Daarna 10 dagen op 25mg/dag.
Totaal 1250Mg.
Vraag 3: Is dit voldoende?
Vraag 4: Ik lees dat veel mensen nolvadex gebruiken bij een winny only kuur. Verder lees ik niet waarom ze geen Clomid zouden gebruiken. In principe is er toch weinig verschil tussen deze twee. Ik neem aan dat Clomid dus goed genoeg is als na-kuur goedje
??En de laatste vraag 5:
Ik wil een nitric oxide product Controlled Labs WhiteFlood gaan gebruiken.
Is het verstandig dit te stacken met winstrol of het pas na de kuur te gebruiken??
Want volgens mij krijg je al een pomp van winstrol en zou het dus dubbel op zijn. Daaraan tegen zorgt een nitric oxide voor een betere voeding opname.
Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen
. Zouden jullie a.u.b. per vraag kunnen antwoorden. Zo doende blijft het overzichtelijk om info op te zoeken. Andere gebruikers kunnen dan ook snel iets vinden
. Alvast bedankt!!!!!