MuscleMeat

Winny/primo tabs + TEST

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Was van plan om een kuurtje(6 weken) te nemen met winny e/o/d
en daarnaast met primo tabs. aangezien er toch geen echte primo meer te krijgen is enzo, ga ik maar voor wat tabs.

Ik vroeg me af wat het resultaat was als ik hier test enanth. en trenbolone naast zet(5 weken). Doel van de kuur is niet uit CUT oogpunt, maar een effectieve kuur waarbij ik mijn massa vast houd.

Ik heb in het verleden kuurtje genomen met Sust/Deca/Dbol, en dat was vooral water retentie!!!

thnx.

jw

Waar primo depot doorgaans fake is is het met primo tabs nog droeviger gesteld - deze zijn namelijk helemaal niet meer te krijgen.

Voor een effectieve kuur waarbij je massa vasthoudt - zou ik kiezen voor een stack Test Enth/EQ evt. in de kick off een oral.

Groet Smalluser :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
moet je eerlijk bekennen dat de exp. date al overscheden is van de tabs, zijn wel echt en nog bruikbaar... maar je vind dat dus onzin om ,winny naast de kuur te zetten..?

jweigeman zei:
moet je eerlijk bekennen dat de exp. date al overscheden is van de tabs, zijn wel echt en nog bruikbaar... maar je vind dat dus onzin om ,winny naast de kuur te zetten..?

Nee hoor geen onzin maar een stack Test-E/EQ is voor massa winst (wat je wilt) een goede combi.

Of een kuurtje met enkel EQ en de eerste 2-3 weken een oral erbij.
Lijkt me wel goed voor behoudbare clean gains (Ik ben geen expert hierin dus laat de roidkenners maar bijspringen:))

• Topic Starter Topic Starter
als volgt:
weken:
1-2 test enanth. 1000mg
3-12 test enanth. 500mg
01-12 boldenone 400mg
06-13 winstrol e/o/d

Ben alleen niet bekend met trenbolone enanthaat, schijnt tezamen met test enanthaat ook goede resultaten te geven.... Misschien wel goede toevoeging of plaatsvervanger voor boldenone....

Smalluser zei:
Waar primo depot doorgaans fake is is het met primo tabs nog droeviger gesteld - deze zijn namelijk helemaal niet meer te krijgen.

Voor een effectieve kuur waarbij je massa vasthoudt - zou ik kiezen voor een stack Test Enth/EQ evt. in de kick off een oral.

-> Primo tabs moeilijk te krijgen?
Gewoon effe nr de dokter om 'n voorschrift.
Is in nL "legaal" te verkrijgen zonder probleem.bij de apotheker is dus van prima kwaliteit.

Renzo

Pardon? In Nederland 'legaal' te krijgen de Primotabs?
Heb ik toch wat gemist! Zelfs al geef je de apotheek een pak geld dan nog niet! En wat betreft het illegale circuit; luister naar Smalluser, het is echt waar helaas:
Primotabs zijn FAKE.
Methyltestosteron is wat je krijgt.
Misschien dat ze in Belgie met voorschrift (recept) nog te krijgen zijn maar in Nederland zijn we ouderwets Calvinistisch met medicijnen dus Primo al helemaal niet :)

Wat betreft je kuur Weigeman, heb ik je daar eerder een uitgebreid advies over gegeven dus denk ik dat ik dat niet hoef te herhalen...Stapel dus niet 101 producten op elkaar. En test én EQ én Tren....probeer het eerst es met Tren en Test. Da's al wreed genoeg!

Succes!

Terug
Naar boven