XXL Nutrition

Winny tabs als onderhoud??

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Na advies gevraagd te hebben op de sportschool m.b.t massa vasthouden tussen kuren door is mij vertelt winny tabs te slikken en zelfs oxy... Ik kuur alleen met test / deca.

Oxy zie ik zowiezo niet zitten omdat ik geen zin heb om er uit te zien als een lopende watertank, omdat ik altijd redelijk veel vocht vasthoud.

Maar wat vinden nou van die tips? Kan toch niet...

je kuurt dan dus gewoon door alleen is de dosering lager, en je HPTA herstelt dus niet.

Zoals HG al zei, dan kuur je gewoon door. Wordt ook wel bridgen genoemd, het overbruggen tussen 2 kuren. Ik zou t niet doen.. :)

Waarom zou je bridgen met winny's oid? Waarom hou je dan niet gewoon een hoge dorsering van de middelen aan waar je ook mee kuurt? Je onderdrukt je eigen productie toch al...

bridgen zou ik lekker met slin en igf-1 doen :D

volgens mij kan je het meeste toch vasthouden voor een maand of 2-3. ik zou gewoon altijd TIME ON = TIME OFF doen als je toch van plan bent meerdere malen per jaar te kuren.

Onderhoud zou ik alleen met supps doen, nooit met as. Iedereen weet al dat het gebruik van as niet gezond is, waarom dan extreem gek willen doen door het non-stop te willen gebruiken?

Als je goed bezig bent met je voeding/rust/training, zul je blijven groeien dmv as in de vorm van, tijdje on/tijdje off.

Je volgende kuur slaat ook harder in. (groei) Omdat de impuls voor je lichaam groter is.

1 januari de GOEDE voornemens

Iets later gabber.....halverwege januari!:D

Beter eerst nieuwjaar en kerst alcohol eruit werken inderdaad :D
En de alcohol van de DBB.com Wok meeting niet te vergeten.

IKKE zei:
Beter eerst nieuwjaar en kerst alcohol eruit werken inderdaad :D
En de alcohol van de DBB.com Wok meeting niet te vergeten.
op testo zn bacoooooo na ...wordt alleen Spa geschonken:D DBC01 dient hier op te te zien:p

Terug
Naar boven