We're currently in read-only mode. Please check back later.
XXL Nutrition

winny + turinabol

nick111

Cool Novice
Waardering
0
ik zou graag voor deze zomer een kuurtje doen. mijn bedoeling is vooral om wat droger te worden en uiteraard nog wa kilo tjes mee te pakken (maar droog).

week 1-6 winny EOD (injects)
week 6-10 40mg/ED turinabol
eventueel nakuur met nolva (weet nie echt of dit echt nodig is want dees kuur werkt nie zo zwaar op test)

vind je dit een geslaagde combi?
indien je beter voorstellen hebt altijd welkom.

Laatst bewerkt:
10 weken 17aa dus slecht voor je lever, verder turinbol heb ik een keer gebruikt vond het echt een k*t product hele slechte ervaring mee.

waarom niet injects?

week 1 t/m 10 250mg test pw
week 1 t/m 10 400mg primo pw
week 4 t/m 10 50mg proviron pd

nakuur weet je wel neem ik aan, en misschien een kickstart erbij met vb winny

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
winny worden injects

ohh k*t overheen gelezen, maar goed turinbol zou ik niet meer nemen.

Turinabol

Turinabol is een aangewante van dianabol. De turinabol structuur bestaat uit een mix van methandrostenolon en clostebol (4-chlorotestosteron). Dit maakt Turinabol een "vriendelijkere"dianabol.
Turinabol levert veel minder androgene activiteit dan dianabol. De anabolische kracht van turinabol is ook wat lager dan die van dianabol, maar het levert wel een veel gewilde betere verdeling van de androgene eigenschappen en de anabolische eigenschappen.
Dit betekent dat turinabol minder bijwerkingen levert dan dianabol.

Maar mijn keuze zal zijn .

W 1 t/m 5 Winni 50mg EOD injects
W 1 t/m 10 Test E 250mg E5D
W 1 t/m 10 Primo 400/600mg Ew
W 4 t/m 12 Provi 25mg ED

PCT (nakuur)

W 15 t/m 18 Arofixen 1 ED . Lean gain ze bro . :)

ja heb dat nog hoord dat mensen nie super waren over turinabol..
maar volgens mn maat is het het beste wat hij al ooit heeft gebruikt en hij heeft al bijna alles getest.. weet nie goe of ik naar hem moet luisteren of nie.

probeer het uit zou ik zeggen, en hou een log bij ;)

liever 10 weken test e op 250mg als turina

nja.. ik was eigenlijk van plan om voor 250 test, 400 tren en 500 primo te gaan.
Nu heeft hij me eigenlijk wat doen twijfelen.. En wil het gerust uit proberen maar kga volledig depressief worden als ik er nie veel uithaal. Dan heb ik weer zoveel maand verspild

ja is mijn mening over turinabol maar misschien zijn er andere die er wel positief over zijn.

Laatst bewerkt:
Test E , Tren en Primo

nja.. ik was eigenlijk van plan om voor 250 test, 400 tren en 500 primo te gaan.
Nu heeft hij me eigenlijk wat doen twijfelen.. En wil het gerust uit proberen maar kga volledig depressief worden als ik er nie veel uithaal. Dan heb ik weer zoveel maand verspild

Stick to the plan bro . :)

ik heb ook alleen maar goede dingen over turinabol gehoord. wel een dure bedoening als je goede gear wilt;.. maar maakt je oersterk..

ik heb ook alleen maar goede dingen over turinabol gehoord. wel een dure bedoening als je goede gear wilt;.. maar maakt je oersterk..

Enige werking die ik had (is een bekende bijwerking) was maagpijn. Gevreten als een paard maar merkte weinig in massa en niks in kracht.

Big Cat, (volgens mij ) Zei ook wel eens, Turanabol, of je houd ervan of je haat het.
Voor de echte bodybuilder zal dit weinig toegevoegde waarde hebben, juist omdat het gematigde variant is van Dbol, dus zowel gematigd in gains als in bijwerkingen. Maar voor de gemiddelde "fitnesser" die af en toe een winny only kuur neemt is dit zeker geen slechte vervanger! Vooral als je bang bent voor haaruital / gewrichtspijn bij winny en/of vocht en gyno bij dianabol

Zelf ben ik van plan een Tbol only kuur te nemen tijdens / na de zomer.

Dus mocht je tbol gaan gebruiken. Hou zeker een logje bij! is namelijk erg interessant voor mij! :D

Mijn kuur voorstel is, Ga voor de turinabol only!! Maar dat alleen omdat, er nog bijna gaan tbol only logjes te vinden zijn :P

@bubbah, is niet duur, althans om geen prijzen te noemen, even duur als winny tabs. Van ons bekende drie letterige Nederlandse ug lab :)

Laatst bewerkt:
Geloof dat TBol ook een van die weinige AAS is die rechtstreeks gelinkt is aan kanker. Zal straks ff zoeken.

Fok Turinabol.

Geloof dat TBol ook een van die weinige AAS is die rechtstreeks gelinkt is aan kanker. Zal straks ff zoeken.

Volgens mij heb je het over dat 'case repost' onderzoek. over 1 gozer die gedurende 5 jaar vaak oral-turanabol gebruikte en uiteindelijk teelbalkanker kreeg. Hierbij wordt niet vermeld of hij ook andere doping erbij gebruikte of niet.

Het is NIET gelijk eraan gelinkt. de conclusie is alleen dat er een verband zou KUNNEN zijn.

Dit onderzoek : [Link niet meer beschikbaar]

Er werd in het onderzoek vermeld dat teelbalkanker op jonge leeftijd bij hem voorkwam (32 jaar) . hoewel dit een zeldzame vorm van kanker is welke inderdaad vooral voorkomt bij mensen boven de 50.

Alhoewel volgens een anderonderzoek :"The age of the patients ranged between 30 and 76, with a mean age of 50.2." bron :http://www.springerlink.com/content/k78w64768620216w/

Zegt dit onderzoek volgens mij geen RUK. Er wordt hiernaast niks gezegt over de duur ( het werd gedurende 5 jaar gebruikt, maar hoelang dan? (10 maanden per jaar? 6 weken?!?! ) en ook de dosis ontbreekt.

een persoon krijgt teelbalkanker na lang during tbol gebruik. Dit heeft dus geen enkele statische relevantie. Er kan gezien het feit dat er sprake is van 1 'proefpersoon' waarbij achteraf naar wordt gekeken niks gezegd worden of tbol een significante bijdrage heeft geleverd aan de ontwikkelingen van teelbalkanker bij deze individu.

Je hebt gelijk kerel, is dat report, herinnerde me ook vaag iets van een case report met teelbalkanker. Wist niet meer dat het zo onbenullig was.

Terug
Naar boven