AndroidHealthClinic

Kuurtje op iets latere leeftijd

• Topic Starter Topic Starter
Rara wie zei dat eerder 🤣
je oestradiol is ook flink gestegen. Libido nog steeds minder en back-pumps ?
Yup, jij had dat idd ook al geopperd 😁.
Libido is ondertussen iets bijgetrokken, maar nog steeds niet op niveau van voor de kuur.
Va backpumps heb ik geen last meer gehad sinds ik Taurine tabs bijneem.

Ik zie het nut er sowieso niet van in. Maar als er meer Dbol of gewoon Dbol in zit ipv Winstrol heb je flinke dosis gehad. Weet niet hoeveel tabs je nog hebt, maar ik zou ze dan opmaken

Yup, jij had dat idd ook al geopperd 😁.
Libido is ondertussen iets bijgetrokken, maar nog steeds niet op niveau van voor de kuur.
Va backpumps heb ik geen last meer gehad sinds ik Taurine tabs bijneem.
Oh ja, sinds deze week ook last van gevoelige tepels.

Daarnet nog half litertje afgekolft 🤣.

Alle gekheid op een stokje, ik ben wel allert voor gyno.
Voorlopig zijn ze alleen gevoeliger en "harder" Van een verharding achter of rond de tepels is Voorlopig nog geen sprake.

Houd je bloeddruk ook in de gaten als je zo snel aankomt

Hoe gaat het hier nu 4 weken later ?

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat. Update?

Ik dacht dat hij inmiddels in week 8 zat. Hij geeft rond 20 september aan te beginnen.
In 3 weken 7 kilo erbij. 8 weken 15kg?
Hij is/ was 47 jaar.

misschien is hij al daudt

7 kilo... daar heb ik de afgelopen 3 jaar over gedaan, lekker man, 3 jaar leven als een atleet, goed eten, veel slapen en hard trainen.

We zijn ondertussen idd 4 weekjes verder.
Al die tijd lekker door getraind. In totaal nu 9,5 kg aangekomen. Krachtgains gaan ook nog steeds in stijgende lijn. Van sides voorlopig geen last. Libido is merkbaar gestegen en voel me mentaal goed. Ook overvloed aan energie. Vetpercentage staat nu op 11%.
Ik ga deze kuur sowieso doortrekken naar 12 weken. Daarna zie ik wel Verder.

Update ?

Ben week geleden gestopt met 500 mg test p/w.
Ben iets langer doorgegaan omdat ik nog steeds progressie maakte.
In totaal 11kg zwaarder geworden en toch wel forse kracht toename.
In tegenstelling tot zoals Oorspronkelijk gepland ben ik niet gestopt en aan post kuur begonnen, maar ben ik aan een cruise begonnen van
175 mg p/w

In tegenstelling tot zoals Oorspronkelijk gepland ben ik niet gestopt en aan post kuur begonnen, maar ben ik aan een cruise begonnen van
175 mg p/w
Netjes 👍

175 mg p/w
Wat heeft je toe besluiten toch te gaan cruisen? Als ik zo terug lees was het plan om AAS een keer te proberen om te kijken hoe het is al 30 jaar natty, en daarna te stoppen omdat je het niet zo erg zou vinden om je gains weer te verliezen. Is het zo verslavend om die progressie te maken van 11kg?

Wat heeft je toe besluiten toch te gaan cruisen? Als ik zo terug lees was het plan om AAS een keer te proberen om te kijken hoe het is al 30 jaar natty, en daarna te stoppen omdat je het niet zo erg zou vinden om je gains weer te verliezen. Is het zo verslavend om die progressie te maken van 11kg?
Het werkt verslavend en je wil niet terugvallen in kracht en fysiek

Ik kan niet ontkennen dat het verslavend is om voluit te kunnen gaan in de gym, steeds progressie te maken en snel te recupereren.
Mentaal voel ik me er ook gewoon goed bij. Ook het verhoogdde libido is een mooie bonus.
Ik ga nu sowieso voor enkele maanden cruisen en dan mijn bloedwaarden laten checken. Indien deze binnen de referentiewaarden vallen doe ik waarschijnlijk terug een blast.
Mbt vruchtbaarheid, Kids heb ik al en heb niet de intentie om er nog bij te nemen.

Hoe gaat het hier? Nog iets kunnen behouden na je blast?

Terug
Naar boven