XXL Nutrition

Winny

• Topic Starter Topic Starter
whey perfection van B&F is netjes.......voorderest probeer bij elke maaltijd eiwitten te eten. Jij heb het over kipfillet op brood, vreet gewoon een heel pakje op. en daarbij nog 200g aardappelen of 100g rijst. 2 eieren op een dag.....maak daar maar 5 a 6 van en again koolhydraten erbij. en dan sóchtends whey met brinta en mischien wat vetten in de vorm van 2 eetlepels olie ofzo. Ook ff noten eten en bammmmmmm daar is je 5 kg massa

Oke thnx man.
Maar ik moet dus een goede proteine shake hebben, maar ik lees allemaal dat je daar van af valt? Ik moet gewoon veel eiwitten binnen krijgen die mn spjeren snelleropbouwen, dus ik wert niet welke ik daarvoor moet hebben. Niet zon eiwit dieet ofzi waar de kilo's ervan af vliegen

Greetz

als je dat al niet weet hea, pff neem die winny dan gwoon icm een zak lays per dag, dit gaat aardig ver zo

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 18:36 ----------

whey perfection van B&F is netjes.......voorderest probeer bij elke maaltijd eiwitten te eten. Jij heb het over kipfillet op brood, vreet gewoon een heel pakje op. en daarbij nog 200g aardappelen of 100g rijst. 2 eieren op een dag.....maak daar maar 5 a 6 van en again koolhydraten erbij. en dan sóchtends whey met brinta en mischien wat vetten in de vorm van 2 eetlepels olie ofzo. Ook ff noten eten en bammmmmmm daar is je 5 kg massa

toevallig het zout daar in gezien? vaak +-1.0gram

Je wil niet weten hoe veel ik eet

Wat ik ongeveer eet op een dag.

In de ochtend 8 uur. 3 boterhammen. Snijworst ( Wat is het beste tussen je brood? Kipfilet? )
10 uur werk pauze 2 boterhammen
12 uur 3 boterhammen
2 uur pasta.
5 uur wat de pot schaft ( groente en vlees )
Na het eten vooral veel brood.
Voor het slapen kwark en wat fruit
En nog 2 eieren. Om de dag

Ik moest lachen, sorry.:o

als je dat al niet weet hea, pff neem die winny dan gwoon icm een zak lays per dag, dit gaat aardig ver zo

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 18:36 ----------

toevallig het zout daar in gezien? vaak +-1.0gram

ja wel eens gezien ja maar ik maak me daar niet zo druk om ik eet geen brood en doe ook geen zout op me aardappelen dus een grammetje zout kan wel. Vocht hou ik niet vast dus ik doe wel iets goed denk ik

ja als je voor de rest alles zelf in de hand hebt dan zal dat grammetje ook niet zoveel kwaad kunnen, wees je er even op omdat ik het eerder zelf wel is deed hele pakken ham enz op eten aha

Altijd dat gezever over die lever... Stel je je die vraag ook als je voor het zoveelste weekend op rij uitgaat en ladderzat in de goot ligt na een wodka redbull of 15?

Orale AAS belasten je lever altijd. Ik laat m'n leverwaarden jaarlijks testen. Als die van jou ok zijn en je drinkt geen alcohol tijdens je kuurtje van ocharme 4 weken winny dan zal de schade wel goed meevallen. Een lever herstelt snel.

Tijdens het kuren kan je "leverbeschermers" nemen zoals bv mariadistel etc.

Altijd dat gezever over die lever... Stel je je die vraag ook als je voor het zoveelste weekend op rij uitgaat en ladderzat in de goot ligt na een wodka redbull of 15?

Orale AAS belasten je lever altijd. Ik laat m'n leverwaarden jaarlijks testen. Als die van jou ok zijn en je drinkt geen alcohol tijdens je kuurtje van ocharme 4 weken winny dan zal de schade wel goed meevallen. Een lever herstelt snel.

Tijdens het kuren kan je "leverbeschermers" nemen zoals bv mariadistel etc.

Kijk en dit is nou het antwoord op de vraag eindelijk. Dankjewel. De rest zit allemaal maar negatief te doen of te lachen.

Dus het is niet zo dat ik na 1 kuurtje me lever naar de t*ring werk? Want inderdaad alcohol is ook gewoon schadelijk voor je lever. En ik vraag me af he. Mensen die anabolen krijgen voorgeschreven. Door breuken of iets. Weet niet precies meer hoe dat zit. Die krijgen het ook gewoon dusja.

Bedankt voor je reactie man.

Kijk en dit is nou het antwoord op de vraag eindelijk. Dankjewel. De rest zit allemaal maar negatief te doen of te lachen.

Dus het is niet zo dat ik na 1 kuurtje me lever naar de t*ring werk? Want inderdaad alcohol is ook gewoon schadelijk voor je lever. En ik vraag me af he. Mensen die anabolen krijgen voorgeschreven. Door breuken of iets. Weet niet precies meer hoe dat zit. Die krijgen het ook gewoon dusja.

Bedankt voor je reactie man.

Als jij geen leverproblemen hebt niet nee. De dosissen die gebruikt wordt voor de behandeling van aandoeningen is veel lager en zij staan onder controle van een arts met bloedwerk.

20 jaar oud (jong) en vragen om kuuradvies? Ben ik de enige die het opvalt?
Je voeding is echt slecht. Met juiste voeding gain je echt veel meer dan met winny.

Denk eerder dat je aan een seefood dieet moet :-)).
Ipv dat bouwvakkers dieet....

Wat ik ongeveer eet op een dag.

In de ochtend 8 uur. 3 boterhammen. Snijworst ( Wat is het beste tussen je brood? Kipfilet? )
10 uur werk pauze 2 boterhammen
12 uur 3 boterhammen
2 uur pasta.
5 uur wat de pot schaft ( groente en vlees )
Na het eten vooral veel brood.
Voor het slapen kwark en wat fruit
En nog 2 eieren. Om de dag

Oefeningen: de ene dag borst en triceps.
Volgende dag: schouders en trapeuze
Dag erna: rug en biceps
En dit herhaalt zich dan. Om de 4 weken veranderen we.

over je training: Zit je in een rolstoel? Zo niet, waarom train je benen niet.

Over je voeding: " je wilt niet weten hoeveel ik eet"... ik bekijk je schema, en ik zie heel weinig eiwitten, en weinig kwalitatief goed bb voedsel, en sowieso te weinig in hoeveelheid... zeker als je niet zo makkelijk aankomt.
Meer eten, beter trainen... dan pas kuren

over je training: Zit je in een rolstoel? Zo niet, waarom train je benen niet.

Over je voeding: " je wilt niet weten hoeveel ik eet"... ik bekijk je schema, en ik zie heel weinig eiwitten, en weinig kwalitatief goed bb voedsel, en sowieso te weinig in hoeveelheid... zeker als je niet zo makkelijk aankomt.
Meer eten, beter trainen... dan pas kuren

wat zijn onder andere belangrijke dingen om te eten om de spieropbouw te bevorderen?
kipfilet? kwark? pasta en rijst. wat nog meer?.......

wat zijn onder andere belangrijke dingen om te eten om de spieropbouw te bevorderen?

Ik snap niet hoe jij aan de AAS wilt als je geen benul hebt van goede voeding.

Vis (tonijn, haring, schoolfilet ect)
Veel meer eieren eten, ik eet 4 eieren op een dag, niet 2 om de dag.:rolleyes:
Schaf whey aan, en nee daar val je niet van af.:rolleyes:
Voor de rest je porties verhogen, heb laatst met een vriend een bord pasta van 1200kcal lopen wegvreten in één zitting. :D

Succes...

Moeten wij ineens een voedingsschema voor je klaarstomen of wat,

lezen wordt je niet moe van hoor(alhoewel ik begin te twijfelen):rolleyes:

Terug
Naar boven