MuscleMeat

Winny

dieter97

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
64kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

ik ga nu zo een 2jaar naar de sportschool en daarvoor heb ik altijd keurturnen gedaan(topsport 20h/week training).

Ik ben 1m75 groot en weeg op dit moment 76kg.
In de laatste 2jaar ben ik van 61kg naar 76kg gegaan.
Op dit moment sta ik op een vet percentage van 9.
Nu heb ik zo een tijdje zitten rondneuzen op veel forums, heel wat opgezocht enz..
De laatste maanden heb ik niet bepaald nog verschil gemaakt dus ik zou de lat nog eens hoger willen leggen om een niveau hoger te geraken.
En ik zou eens 6weken winny willen proberen.
Omdat dit mijn eerste kuur zou zijn en ik nog vrij jong ben dacht ik aan het volgende:

w1 30mG winny
w2-6 40mG winny

vaak word beweerd dat een nakuur niet hoeft bij 6 weken winny 50 mg en wat ik hier heb staan ligt dus nog wat lager. Is dit de moeite? en is een nakuur nog nodig?
Anders had ik dit nog ingedachten :

wk 7-8: nakuren met 15 mg nolvadex (clomid zou teveel doseringen hebben dus daar heb ik geen voorkeur voor).

En dacht er ook nog aan om er dan creatine bij te nemen.

Voedingschema is ook helemaal in orde, staat momenteel op zo een 3250Kcal ( opgesteld door voedingsconsulente)

Iemand suggesties/tips wat ik beter zou kunnen doen of iets wat ik zou moeten aanpassen?

Gr

Laatst bewerkt:
Beter nog wat jaartjes wachten.
Enige tip die je hier gaat krijgen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Op welke leeftijd zou ik dat dan het beste doen? 21j?

Onder de 21 mag je geen topic openen denk ik. Zou dus nog een paar jaar wachten. Genoeg te behalen tot die tijd.

Ok, bedankt.

Je bent snel gekrompen hier 76 kilo in je volgende topic 64 kilo ik zal nog is naar he voeding kijken

goed lezen:van 61 naar 76 kg gegaan. dus gewoon netjes

wss heeft hij iets laten amputeren:D Van 76 naar 61kg in een dag:p

Onder de 21 mag je geen topic openen denk ik. Zou dus nog een paar jaar wachten. Genoeg te behalen tot die tijd.

Informatie vragen mag altijd maar een topic openen met een kuurvoorstel idd NIET.

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Omdat dit mijn eerste kuur zou zijn en ik nog vrij jong ben dacht ik aan het volgende: w1 30mG winny w2-6 40mG winny

6 weken winny legt je eigen hormonale systeem stil. 6 weken winny is niet een light kuur. Een light kuur bestaat niet, plat is plat.

Ga meer eten, anders trainen en pak desnoods wat creatine maar blijf weg van hormonale producten tot minimaal je 21ste.

Nog minimaal een jaar natural gainen en wachten zou waarschijnlijk het beste zijn inderdaad.

Dat wel maarja maak dat iemand maar eens wijs ;)

Dit topic is eerlijk gezegt niet voor mij..
Maar voor een kameraad.

Dit topic is eerlijk gezegt niet voor mij.. Maar voor een kameraad.
Als die gelijke stats heeft, geldt hetzelfde advies.

Als "je kamaraad" het zo graag wilt is het misschien wijs om zich eerst eens goed in te lezen en zelf hier een account aan te maken.

Wat zo jong nog ! Ik zou nog maa even wachten

Terug
Naar boven