Fitness Seller

Winny??

IK heb winny depot van MRP gedronken (zou het liever gespoten hebben maar na enkele verhalen over niet steriel zijn besloten om dat niet te doen) en was er heel tevreden over (50MG ED).

Niet van massawinst maar wel van hardheid.

grtz

Als je winstrol eventueel kunt drinken, dan zou je test enanthaat in principe toch ook moeten kunnen drinken, of denk ik dan helemaal fout.

Niet dat ik dit ik dit wil gaan doen natuurlijk, maar gewoon even een gedachte...

Zolang het op waterbasis is kan dat...

• Topic Starter Topic Starter
uuuh

Laatst bewerkt:
op

Laatst bewerkt:
jkr

Laatst bewerkt:
Chris20 zei:
Als je winstrol eventueel kunt drinken, dan zou je test enanthaat in principe toch ook moeten kunnen drinken, of denk ik dan helemaal fout.

Niet dat ik dit ik dit wil gaan doen natuurlijk, maar gewoon even een gedachte...

Dat denk je dus fout,winstrol depot is net als de winny tabs alpha17 gealkyleert.
Dus als je dat opdrinkt overleefd het meeste van t spul de spijsverteringkanalen.

Als je daarentegen bv deca of test enanthaat opdrinkt dan word dat meteen door het maagzuur afgebroken,zodat niks van de werkzame stof in je bloedbaan terecht zal komen.
Dus een complete waste of money and gear!

Cossieboy zei:
Dat denk je dus fout,winstrol depot is net als de winny tabs alpha17 gealkyleert.
Dus als je dat opdrinkt overleefd het meeste van t spul de spijsverteringkanalen.

Als je daarentegen bv deca of test enanthaat opdrinkt dan word dat meteen door het maagzuur afgebroken,zodat niks van de werkzame stof in je bloedbaan terecht zal komen.
Dus een complete waste of money and gear!

:) fout gedacht dus.

Ik zit op 30mg ed! En ik wordt gewoon echt elke week sterker.

Ik squat nu 150 kg 6x en bankdrukken 140 kg.

Had het ook , spoot winstrol EOD 100mg en ging van squat 100kg inneens naar 130 kg . En de legpress heel den blok erop en nog te ligt :)

Was wel geil , maar ben nu 3 weken klaar mee en tis ook wel terug weg :(

Ja ik zit nu in mn 5e week. Inderdaad leg pressen gaat bij mij ook gigantiesch, zit nu op 365kg. Maar viel je erg vel terig toen je ermee stopte?

ik zit op 30mg ed en ja het zijn tabs van GS. Echt goed spul!

Het zijn idd tabs van GS, ik zit zelf op 30mg ed.

quto

Laatst bewerkt:
Chris20 zei:

winstrol kun je drinken omdat het een 17aa gealkyleerd as is.

Terug
Naar boven