MuscleMeat

Winny oral ervaringen?

All right bedankt voor al die haat, ik ga 6 op 7 naar de gym, ik let op mijn voeding en ik gebruik winny voor extra hulp, en als het niet helpt helpt het niet is mijn keuze toch? ik kom hier advies vragen voor mensen met ervaring maar ik krijg hier antwoord van mensen die alleen maar komen uitlachen etc. Echt erg dit .. man man man!
Je krijgt advies, maar het is niet het advies wat je wilt horen.

All right bedankt voor al die haat, ik ga 6 op 7 naar de gym, ik let op mijn voeding en ik gebruik winny voor extra hulp, en als het niet helpt helpt het niet is mijn keuze toch? ik kom hier advies vragen voor mensen met ervaring maar ik krijg hier antwoord van mensen die alleen maar komen uitlachen etc. Echt erg dit .. man man man!

Ik denk dat je een stapje terug moet doen en moet bekijken wat je nou precies wilt.

Als ik zo kijk, kun je nog heel veel gainen zonder anabolen.
Hoe lang heb je gebulkt? Wat is/was je surplus? Welke macro's houd je aan?
Hoe ziet je trainingsschema eruit?

Ik neem de negatieve ook mee maar als medemens moet je toch advies geven met RESPECT? Of niet? :)
We doen ons best hoor. Het is alleen dat we het niet zo'n goed plan vinden.
Maar het is jouw lichaam, dus mag je het zelf weten. Je zult er ook wel weer van herstellen, maar waarschijnlijk wordt dit geen summer of love voor jou.
Des te meer blijft er over voor ons :D

Ik neem de negatieve ook mee maar als medemens moet je toch advies geven met RESPECT? Of niet? :)
Kortom tabs zijn er voor hulp in prep, en vaak ook niet nodig. Voor de rest is het troep.
Als je Winstrol kuur wilt doen, zou ik er altijd test bij pakken.
Maar zet je kuur maar door, dan kom je er vanzelf achter. Ik heb ook van fouten geleerd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je een stapje terug moet doen en moet bekijken wat je nou precies wilt.

Als ik zo kijk, kun je nog heel veel gainen zonder anabolen.
Hoe lang heb je gebulkt? Wat is/was je surplus? Welke macro's houd je aan?
Hoe ziet je trainingsschema eruit?
thanks voor je aanpak! Kunnen we ergens privé chatten als je wilt helpen?🙈 ik ben hier nieuw

• Topic Starter Topic Starter
We doen ons best hoor. Het is alleen dat we het niet zo'n goed plan vinden.
Maar het is jouw lichaam, dus mag je het zelf weten. Je zult er ook wel weer van herstellen, maar waarschijnlijk wordt dit geen summer of love voor jou.
Des te meer blijft er over voor ons :D
Maat ik ga sowieso blijven trainen en btw ik heb een vaste vriendin🤣

thanks voor je aanpak! Kunnen we ergens privé chatten als je wilt helpen?🙈 ik ben hier nieuw

Je zou een nieuw topic kunnen openen in bijvoorbeeld 'stel jezelf voor' of voeding of trainingsschemas, want ik weet ook niet alles.

Begin eens bij de vragen te beantwoorden, dan kunnen we zien waar je nog hulp bij kunt gebruiken en waar je een nieuw topic kunt maken.

Wat is je onderhoud nu qua kcals, en wat eet je totaal dagelijks.
Dit soort en je training, maar dat hoort niet bij ervaring over Winstrol.

De meeste die tabjes nemen, besteden alleen die periode aandacht aan voeding en training, en denken dat de tabjes het resultaat geven

orals vermijden luister naar papa bull

Respect? Jij hebt geen respect voor jouw eigen lijf maar verwacht wel dat wij dat hebben voor jouw keuze?

Orals worden aan alle kanten afgeraden. Als je zelf meer en betere research had gedaan was je vast tot de conclusie gekomen dat dit je weinig tot niks gaat brengen.

Je mentaliteit is ruk, grijpt na een aantal maanden al naar middelen ‘omdat je het wilt proberen’ terwijl hier advies gegeven wordt door mensen die wel de kennis en ervaring hebben waar je niks mee doet. Want je doet het toch. En dan hebben over respect 😅

Je had alle respect gehad van iedereen als je had gezegd, dank je mensen voor het advies, ik stop ermee en ga mij nog meer op mijn voeding en training focussen en goed inlezen over wat aas echt is…

Ik zou in jouw geval niet winny only hebben gekozen maar test hebben toegevoegd aan je kuur.
Maar wie weet kom je er shredded uit en ben je tevreden 😊

Terug
Naar boven