Fitness Seller

Winny4/Anna2

Krisse1212

Cool Novice
Waardering
0
Hey Boys,

Ben bezig met Winny only 50 mg per dag. Wil dit 6 weken doen aangezien dit het maximum is dat je mag doen, heb er veel over gelezen en eentje viel me op dat aanrade om 4 weken Winny te doen en dan 2 weken Anavar. Raden jullie dit ook aan zo ja why?

Dit is nu mijn 4de dag en ik voel me krachtiger en spieren voelen harder aan, ik eindig mijn trainingen helemaal voldaan en met een smile! Super spul!

Ik wil mss wel wat fotos posten voor de progressie bij te houden, elke tips zijn welkom!

Cheers

neen dat word niet aangeraden,2 weekjes var gaat je niets opleveren.

Gewoon afmaken die 6 weken winny!

Is dit de nieuwe zomermode? Winny met var.

2 orals stacke hmm...var voor 2 weke hmm...na 4 dagen al sterker super winny zeker....nice topic

• Topic Starter Topic Starter
2 orals stacke hmm...var voor 2 weke hmm...na 4 dagen al sterker super winny zeker....nice topic

Is dit een Forum? Ja... Mensen stellen hier vragen om zo meer informatie te hebben van mensen die er iets van weten... Een reactie zoals de jouwe is nutteloos en gewoonweg stom.

Ja ik merk er vrij snel iets van, ieder lichaam is anders zeker.

Bij deze hou ik mij aan Winny only voor 6 weken.

Cheers

Gewoon winny 6w als je 6w wilt tenminste :)
En even op Rouan in te gaan, bij de meeste orals merk je al wat na een paar dagen! Zo niet dan heb je bunk en kun je het beter weggooien.

Nog even een vraagje,

Nemen jullie 50 mg in ene keer of verdelen jullie dit over de dag?

Thanks voor je reactie!

Voel je of zie je al vorderingen?

Thanks voor je reactie!

Voel je of zie je al vorderingen?

Nou dit is me 3e dag dus naast mijn eetlust die enorm is toegenomen is er verder nog niks zichtbaar haha. Ik voel me wel lekker met trainen maar echt zichtbaar wordt het pas na 4 weken als ik niet verkeerd ben ingelicht! Echter ben ik nog geen expert en moet ik het resultaat nog zelf ondervinden dus geen garantie van die 4 weken. Succes!

Hey Boys,

Ben bezig met Winny only 50 mg per dag. Wil dit 6 weken doen aangezien dit het maximum is dat je mag doen, heb er veel over gelezen en eentje viel me op dat aanrade om 4 weken Winny te doen en dan 2 weken Anavar. Raden jullie dit ook aan zo ja why?

Dit is nu mijn 4de dag en ik voel me krachtiger en spieren voelen harder aan, ik eindig mijn trainingen helemaal voldaan en met een smile! Super spul!

Ik wil mss wel wat fotos posten voor de progressie bij te houden, elke tips zijn welkom!

Cheers

Wie zegt dat??Of waar staat dat??Kan 8 weken ook!

Winny is minder toxisch toch dan andere orals die allemaal 17aa zijn
Dus in principe zou 8 weken kunnen op winstrol

Maar heb hier geen ervaring mee

Ben sinds afgelopen zaterdag bezig winstrol 30 sochtends 30 savonds en ook ik voelde maandag al merkbaar verschil in kracht en uithoudingsvermogen , dus het kan wel degelijk , maar goed ik heb al een test_e only achter de rug afgelopen winter dus misschien een snelle reactie van het lichaam? Geen idee maar zoals al meer gezegd is, forums zijn voor vragen en aangezien overal in de sportscholen en ook op internet een hoop.bro-science verkocht word kun je beter een keer extra vragen dan aanklooien met alle gevolgen vandien

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 14:58 ----------

Wie zegt dat??Of waar staat dat??Kan 8 weken ook!

Ik die m 8 weken ook, vind 6 te weinig , moet kunnen

8 weken orals, tja je kunt ook 10 weken orals nemen... :rolleyes:

Is dit een Forum? Ja... Mensen stellen hier vragen om zo meer informatie te hebben van mensen die er iets van weten... Een reactie zoals de jouwe is nutteloos en gewoonweg stom.

Ja ik merk er vrij snel iets van, ieder lichaam is anders zeker.

Bij deze hou ik mij aan Winny only voor 6 weken.

Cheers

mensen die aan kuren beginnen weten dit soort dingen al, zo niet, dan zijn ze er niet klaar voor:o

Maar Winny is toch minder toxisch dan andere orals?

Dus doe gewoon 6 weken, met op / afbouw en klaar is kees.

Terug
Naar boven