bob k Freaky Bodybuilder Elite Member Forum hunk Lid sinds 23 mrt 2009 Berichten 5.263 Waardering 636 Lengte 1m81 Massa 102kg Vetpercentage 10% 10 mei 2013 #21 Mathijsimo zei: Dus doe gewoon 6 weken, met op / afbouw en klaar is kees. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Op en afbouwen heeft geen nut bij winny.
Mathijsimo zei: Dus doe gewoon 6 weken, met op / afbouw en klaar is kees. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Op en afbouwen heeft geen nut bij winny.
A Ano_80_24 Ripped Bodybuilder uitgeschakeld Lid sinds 14 dec 2012 Berichten 3.673 Waardering 226 Lengte 2m Massa 127kg Vetpercentage 14% 10 mei 2013 #22 miggel zei: Winny is minder toxisch toch dan andere orals die allemaal 17aa zijn Dus in principe zou 8 weken kunnen op winstrol Maar heb hier geen ervaring mee Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je weet niet waarover je praat en onder de 20 jaar mag je niet mee speculeren over wat de topicstarter het beste kan doen.
miggel zei: Winny is minder toxisch toch dan andere orals die allemaal 17aa zijn Dus in principe zou 8 weken kunnen op winstrol Maar heb hier geen ervaring mee Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je weet niet waarover je praat en onder de 20 jaar mag je niet mee speculeren over wat de topicstarter het beste kan doen.
M miggel Cool Novice Lid sinds 12 okt 2011 Berichten 111 Waardering 2 Lengte 1m82 Massa 84kg Vetpercentage 7% 10 mei 2013 #23 bob k zei: Hoe kom je daarbij? Winny is behoorlijk leverbelastend. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat heb ik gelezen op bodynet van een reactie van knulletje. Zou morgen wel eens kijken of ik dat stuk kan terug vinden en dan zou ik t wel posten
bob k zei: Hoe kom je daarbij? Winny is behoorlijk leverbelastend. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat heb ik gelezen op bodynet van een reactie van knulletje. Zou morgen wel eens kijken of ik dat stuk kan terug vinden en dan zou ik t wel posten