Fitness Seller

Winstmarge cola?

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Wat is de winstmarge van een cola in een café?
Met andere woorden, hoeveel kost 1 cola aan inkoopprijs?

0.725 cent

• Topic Starter Topic Starter
En jij weet dat omdat...?
Juist ja, jij weet nix

wat reken je bij de kostprijs?

de cola zelf
huur gebouw?
electriciteit?
water?
personeel?

nix, ik ben gewoon benieuwd naar de gemiddelde inkoopprijs van 1 cola. Van een vat is ook goed moest je dat weten, maar ik denk dat je op een pintje meer winst maakt dan op een cola dus ik weet het liever van een cola.

Cola is meer winst... = postmix siroop + water + koolzuur.

cola fles of post mix????

cola fles is toch meest gebruikt denk ik.

duurder:) colafles:door 0.2+ kostprijs=winst

Cola is meer winst... = postmix siroop + water + koolzuur.

Als je postmix gebruikt wel ja, veel cafe's hebben flesjes. Clubs hebben logischerwijs wel hoofdzakelijk postmix.

El Smurfo, neem aan dat je brutowinst bedoelt? Want de nettowinst is een stuk lager als je alle kosten meerekent. De brutowinst zal al snel 1,50 euro zijn, inkoopprijs ligt rond de 50 cent. Verkoopprijs zal gemiddeld zo'n 2 euro zijn.

Yep, maar even als maling, berekenen voor de winst:)

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Als je postmix gebruikt wel ja, veel cafe's hebben flesjes. Clubs hebben logischerwijs wel hoofdzakelijk postmix.

El Smurfo, neem aan dat je brutowinst bedoelt? Want de nettowinst is een stuk lager als je alle kosten meerekent. De brutowinst zal al snel 1,50 euro zijn, inkoopprijs ligt rond de 50 cent. Verkoopprijs zal gemiddeld zo'n 2 euro zijn.

50 cent postmix???

Uiteraard de brutowinst, nettowinst is afhankelijk van teveel factoren.
Tnx!

Je kan overigens beter verse jus d'orange verkopen, pak je de meeste winst mee. Hogere verkoopprijs, lagere inkoopprijs en met een goede pers ben je zo klaar.

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Yep, maar even als maling, berekenen voor de winst:)

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

50 cent postmix???

Flesje, postmix levert meer op. Krijg op een terras altijd een flesje eigenlijk. Postmix zoals gezegd zie je meer in clubs waar flesjes ongewenst zijn.

Je kan overigens beter verse jus d'orange verkopen, pak je de meeste winst mee. Hogere verkoopprijs, lagere inkoopprijs en met een goede pers ben je zo klaar.

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Flesje, postmix levert meer op. Krijg op een terras altijd een flesje eigenlijk. Postmix zoals gezegd zie je meer in clubs waar flesjes ongewenst zijn.

Met de d'orange ben ik het niet eenst bederf:o

Strandtenten postmix:D

Terug
Naar boven