XXL Nutrition

Winstrol & efedrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin

Omdat er statistieken bestaan van HIV patienten en uit onderzoek bleek dat de meesten dit door seksueelverkeer hebben opgelopen.
Via HGH is de kans gewoon klein, zeker nu we alles farmaceutisch kunnen maken.

je zal net de pech hebben.. meerendeel van de dames heeft ook geen hiv, maar je zal net de pech hebben het op te lopen door het niet veilig te doen.. is het het risico waard?? voor mij in elk geval nooit..

krijg trouwens binnenkort de wetenschappelijke onderzoeken waaruit blijkt dat hgh waardeloos is en niet werkt tbv. spiergroei..

en wetenschappelijke onderbouwing voor het de bekende 30-40 gr. eiwit per maaltijd..

dus ik ben ook benieuwd :D
 
Ja tuurlijk werkt Gh niet ..wt denk je dat al die pro's gebruiken?
Je moet het alleen icm SLIN en AS gebruiken, dan is het super anabool.
 
6 weken 30 mg Winny elke dag dat zal toch wel wat met je AXIS doen ???

Dan is nakuren toch geen overbodige luxe ???

Oke oestrogene feedback is minimaal maar niet afwezig.

Mijn 0.2 cents.

Groet Smalluser :thumb:
 
Je test wordt altijd onderdrukt, daar kan je niets aan doen, maar door nolva post cycle help je bij winny het herstel niet, omdat er simpelweg geen aromatisering van test plaats vindt. Geen aromatisering betekend geen oestrogene feedback dus is nakuren met anti oestrogenen totaal zinloos.
Het enige wat je kan doen is goed blijven trainen en regelmatig eten, eiwit omhoog gooien.
 
Krijg je van 30 mg Winny 6 wk ED wel of geen 'testicle shrinkage' ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Winstrol zelf is anti progestogeen/oestrogeen dus krimpen van je ballen is minimaal maar dat doet niet ter zake want aangezien oestrogeen levels laag zullen blijven na de kuur kan je test/zaad productie vrij goed herstellen , dat is de reden dat je van winny kuurtjes ook meer overhoud, je wint geen vet /water en na de kuur is er geen feedback van oestrogenen dus vrijwel alles blijft zitten omdat testosteron relatief snel kan herstellen.
Je wilt met je nakuur iets bestrijden dat er niet eens is.
 
Ideaal middel om te 'bridgen' als ik het zo lees :D

Groet Smalluser :thumb:
 
dus niet omdat de halftijd van winny te lang is.
 
Idd alleen dbol komt hier in aanmerking door de korte halfwaarde van 4.5 uur.

Eigenlijk heeft winstrol geen half life omdat het simpelweg geen ester heeft, de microcrystallen lossen langzaam op om dan plots helemaal weg te zijn.
Dit duurt zon 8-12 uur, te lang dus voor bridgen.

Maar zelfs dbol kan niet gebruikt zonder dat het een uitwerking heeft op je eigen endocriene huishouding dus kan je het hele geval bridgen beter zo snel mogelijk vergeten.
 
hier stond iets wat niet juist was :D
dit topic gaat niet over bridgen
 
Originally posted by admin
.... door nolva post cycle help je bij winny het herstel niet, omdat er simpelweg geen aromatisering van test plaats vindt. Geen aromatisering betekend geen oestrogene feedback dus is nakuren met anti oestrogenen totaal zinloos ....

En wat te zeggen van het volgende :

"Gaat er volgens mij niet om of het danwel of niet aromatiseert. Maar gewoon om het feit of het je axis onderdrukt, zodra je lichaam exogeen test herkent, danwel DHT of niet zal het je endocrien systeem onderdrukken"

Oftewel WEL nakuren.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser


En wat te zeggen van het volgende :

"Gaat er volgens mij niet om of het danwel of niet aromatiseert. Maar gewoon om het feit of het je axis onderdrukt, zodra je lichaam exogeen test herkent, danwel DHT of niet zal het je endocrien systeem onderdrukken"

Oftewel WEL nakuren.

Groet Smalluser :thumb:
Tuurlijk word je endogene testosterone onderdrukt als reactie op elke exogene chemische variant van testosterone, dat heb ik nooit ontkent integendeel.
Wat jij en die auteur van deze quote niet schijnt in te zien is het feit dat post cycling enkel werkt op de feedback van endogene oestrogenen.
Gereduceerde testosterone levels kan je niet buiten oestrogeen beïnvloeden.
Het hele aspect van post cycling draait om het blokkeren van oestrogenen zodat androgenen meer ruimte krijgen om te herstellen.
5-a-Dihydrotestosterone en derivaten ervan zijn anti oestrogenen -en progestogenen op zichzelf, wat maakt dat vorming van endogene oestrogenen onmogelijk of minimaal is.
Dus als jij zo nodig wil nakuren na je winstrol only ,mij best maar veel zal het niet uithalen.

Als je het nu nog niet gelooft vraag het dan eens aan Big Cat die kan je waarschijnlijk een nog meer gedetailleerde en wetenschappelijk verantwoorde uitleg geven.
 
Back
Naar boven