Fitness Seller

Winstrol leverondersteuning nodig

Baskes

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
94kg
Goedemorgen,

ik wil morgen beginnen aan me eerst winstrol kuur. En nu hoorde ik dat je:

Visolie nodig hebt voor je gewrichten.
A tot Zink vitamines
En nog een leverondersteuningsmiddel

Mijn vraag is een leverondersteuningsmiddel nodig of niet? Zo ja welke is aantebevelen. Het liefst 1 van de drogist.

mvg

Leverondersteuning is zover ik weet meestal ook wel stresserend voor je lever. Tegen prostaatvergroting kan je red maca nemen. (Had hier enkel last van op einde van kuur)

Visolie (omega 3-6-9) en glucosamine tegen gewrichtspijn en soepele pezen.
Maar hier moet je een tijdje eerder mee beginnen dan je kuur want heeft ff tijd nodig.

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 09:11 ----------

Voor je lever kan je mariadistel nemen maar heb hier geen ervaring mee

Visolie en multi ook buiten je kuur om nemen...

Als leverbescherming mariadistel halen... Geen idee of ze het bij de drogist hebben. Bodyenfitshop.nl heeft het wel iig.

Het is niet perse nodig trouwens. Maar het zijn wel de puntjes op de i zeg maar.

tegen prostaatvergroting?? is toch juist lekkah! :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle tips!

Maar ik lees net ergens hier dat mariadistel je lever ook belast. En het het beter erna kunt nemen. Is dat zo?

Dus zoiezo visolie en vitaminepillen.

En zonder iets kan je lever dan 6 weken 50 mg per dag aan?

Bedankt voor alle tips!

Maar ik lees net ergens hier dat mariadistel je lever ook belast. En het het beter erna kunt nemen. Is dat zo?

een gezonde lever zou dat aan moeten kunnen ja, maar als je safe wilt zitten dan neem je supplementen tegen gewrichtspijn, leverbeschadiging en een nakuur met nolvadex. dat is iig wat ik nu doe.. (zie mijn log)

Bedankt voor alle tips!

Mariadistel beschermt juist de lever... Wat zou het nut zijn van een lever beschermer als hij deze belast... Dan verdient het überhaupt niet de titel leverbeschermer.

Maarja zolang je geen alcohol of drugs nuttigt en geen rare leveraandoening hebt kan je prima 6 weken @ 50mg verdragen hoor, ook zonder leverbeschermer.

• Topic Starter Topic Starter
Okj tnx.! Dan haal ik nu eerst visolie en vitaminepillen. En dan wacht ik nog even met dat andere. Ik gebruik geen alcohol of drugs meer dus dat komt mooi uit!

je hebt geen leverondersteuning nodig. Misschien enkel glucosamine voor de gewrichten (als je er al last v krijgt) en visolie omdat winstrol je bloedlipiden wel eens in de war kan sturen :)

Je zegt dat je geen drugs meer gebruikt maar is t een probleem om een keer hard te gaan als je aan de orals zit?
Gebruik zelf geen orals maar vroeg ik me af

Check men topic Lever ;)

Als je slim bent gebruik je gewoon geen drugs tijdens je kuur en al zeker geen xtc, speed oid. Wiet moet wel kunnen voor een keer denk ik.

Als je last van je gewrichten krijgt door winny gaat die glucosamine volgens mij ook niet helpen toch?

Nou ik doe t niet vaak maar als ik t doe doe ik beide..

Maar gebruik momenteel geen orals maar wel van plan om de laatste 6 weken winstrol bij te nemen

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 19:48 ----------

Nee klopt raoul lijkt me ook.. Bedankt voor je link

Niet doen man, zonde van je kuur en van je lichaam. Het is of het een of het ander... Dont be a fool ;)

Niet doen man, zonde van je kuur en van je lichaam. Het is of het een of het ander... Dont be a fool ;)
Daar heb je indd wel gelijk in. Maar drink helemaal niet meer terwijl ik eerder vrijdag en zaterdag op de kop stond
Daarom leek t me niet zo'n ramp als je eens een x hard zou gaan

Maar t is duidelijk

Terug
Naar boven