XXL Nutrition

Winstrol enkel pwo

Bezoekers in dit topic

Uitleg coach, letterlijk copy pasre;
"active life van 4 uur , dan zou je elke 4 u iets moeten innemen

dus drm enkel nemen wnnr het nut heeft "
 
Inderdaad, Stanozolol heeft een halfwaardetijd van 9uur.

Na 9 uur heb je nog ~20mg van de 40mg in je bloed, en na 18u nog ~10mg
 
Winstrol heeft een halfwaardetijd van 8-9 uur. Top coach :thumb:
Nou, heb al heel goed resultaat met hem geboekt.
Maar heb ook al op dit forum gelezen dat stanozolol owv zijn kristalachtige structuur ofzoiets niet echt een halfwaardetijd heeft. Wat of hoe dan wel begrijp ik ook niet echt..
 
Ben nu wel benieuwd naar je voeding en training

edit: of als je verder geen advies wilt, laten we(ik) het hierbij.
 
Laatst bewerkt:
Zie hieronder, gekleurd gedeelte is enkel tijdens trainingsdagen
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220719-171752_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20220719-171752_Adobe Acrobat.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 89
Vet is te laag. 45g is minimum. 160/200g eiwit en de rest carbs. 285g eiwit heb je niet nodig
 
Vet is te laag. 45g is minimum. 160/200g eiwit en de rest carbs. 285g eiwit heb je niet nodig
Bij de totalen zijn de carbs en eiwitten van het gekleurde gedeelte meegeteld. Dus op rustdagen zit ik daaronder..
Maar denk je dat je suggesties beter helpen bij het cutten? #durftevrage
 
Zie hieronder, gekleurd gedeelte is enkel tijdens trainingsdagen
Ik zie al meteen bij wie je zit door dit schema :')

Prima coach voor de rest.
 
135 g whey isolaat per dag en 15 g glutamine en 10 g EAAs, vind je dit zelf een prettig schema?
Ik zit op 200gram aan whey per dag :')
 
Ik zit op 200gram aan whey per dag :')
En jij vindt dat prettig :o? Buiten het gebruiksgemak ben ik het na 2x 40 g wel beu. :roflol:
 
En jij vindt dat prettig :o? Buiten het gebruiksgemak ben ik het na 2x 40 g wel beu. :roflol:
Off season 6500+ aan kcals eten is niet leuk met alleen kip, tijdens prep veranderd dit natuurlijk wel en wordt het meer vast voedsel :')
 
Dan nog, wat is er mis met whey? Is gewoon een volwaardige eiwit bron, zie het probleem niet echt :o
Is ook absoluut een prima eiwitbron, en als je het uitrekent ook echt wel vrij goedkoop. Maar ervaring leert dat de meesten het niet zo fijn vinden om er dagelijks veel van te nemen - vandaar eigenlijk m'n vraag of ie het prettig vond.

Die glutamine en EAAs zijn verder wel geld weggooien.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Dan nog, wat is er mis met whey? Is gewoon een volwaardige eiwit bron, zie het probleem niet echt :o
Niks mis mee, als supplement.
 
Is ook absoluut een prima eiwitbron, en als je het uitrekent ook echt wel vrij goedkoop. Maar ervaring leert dat de meesten het niet zo fijn vinden om er dagelijks veel van te nemen - vandaar eigenlijk m'n vraag of ie het prettig vond.

Die glutamine en EAAs zijn verder wel geld weggooien.
Dat zeker ja. In zijn whey zit zat.

verder voldoet whey concentraat prima tov isolaat, of je moet lactose vrij hebben
 
Galen joa kan het wel hebben. Doe op trainingsdagen ipv die shake, zo´n eiwitdrankje van de lidl. Super lekker en gelijk ook men post wo carbs binnen.. maar vast voedsel is toch altijd lekkerder 😁
 
Back
Naar boven