AndroidHealthClinic

winstrol met vitamine b12

wonna be a frea

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
volgende week begin ik dus met mijn kuurtje test p/tren a/winstrol voor 5 a 6weken. ik wil ook graag beginnen met het zetten van vitamine b12, omdat dit ook op waterbasis is wou ik vragen als het aan te raden is om samen met winstrol op te trekken en zo te zetten. het zullen wel pijnlijke prikken worden vrees ik want beide producten staan hiervoor bekend :-(
ik lees vaak dat vitamine b12 om de dag geplaatst wordt en sommige zeggen 2x per is ruim voldoende om de 4dagen dus bijv.
wat is nu het beste? en hoelang kan ik de vitamine b12 kuur ongeveer laten doorlopen?
winstrol ga ik maximum voor 5 a 6weken gebruiken, de vitamine b12 kan ik eventueel nog wat doortrekken (eod of e4d) tot 8a10weken tot na mijn nakuur bijv.

Je hebt kortwerkende en langwerkende B12, afhankelijk van je product kies je een tijdframe wat betreft injecteren. Winny is heel persoonlijk. Persoonlijk heb ik nog nóóit pijnlijke injecties gehad, en ik heb echt heel wat verschillende merken van winny gebruikt.
Ik heb niet zo veel verstand van B12, maar aangezien het een injecteerbaar vit is kun je het volgens mij redelijk lang doortrekken. Je zou het ook bij je HGH kunnen steken, maar als ik het me goed herrinner zet je Genotonorm, dus dat wordt moeilijk. Met een microfine spuitje kun je het ook zetten zonder een centje pijn. Weet niet of je ook HCG zet momenteel?

succes

Ik denk niet dat je jezelf druk moet maken om de pijn van een B12 injectie.

Zet het zelf regelmatig en ik voel er totaal niets van.

Waar meng je het mee aan? vast geen bac-water!

• Topic Starter Topic Starter
ik ben idd genotonorm aan het gebruiken dus samen met mijn hgh zetten is geen optie voor mij. ben momenteel nog steeds bezig met hcg maar wil de vit b12 niet subcutaan zetten maar IM.
wou het vandaar samen met mijn winstrol optrekken omdat beide producten op waterbasis zijn en dan zo ook IM kan zetten. maar weet niet als dit vaak gedaan wordt of niet?
had geen idee dat er kort en langwerkende vit b12 bestonden. welke zijn de kort werkend en welke de langwerkend? want op het net vind je er niet echt duidelijk info over.

Hey,

Gebruik ook regelmatig b-12 inject. Ik injecteer om de dag in mijn bovenbeen. Nooit pijnlijke injectie gehad. Het is goed dun dus het gaat goed de spuit in en komt er ook goed uit. Evengoed langzaam injecteren.

groeten

Terug
Naar boven