wonna be a frea
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
volgende week begin ik dus met mijn kuurtje test p/tren a/winstrol voor 5 a 6weken. ik wil ook graag beginnen met het zetten van vitamine b12, omdat dit ook op waterbasis is wou ik vragen als het aan te raden is om samen met winstrol op te trekken en zo te zetten. het zullen wel pijnlijke prikken worden vrees ik want beide producten staan hiervoor bekend :-(
ik lees vaak dat vitamine b12 om de dag geplaatst wordt en sommige zeggen 2x per is ruim voldoende om de 4dagen dus bijv.
wat is nu het beste? en hoelang kan ik de vitamine b12 kuur ongeveer laten doorlopen?
winstrol ga ik maximum voor 5 a 6weken gebruiken, de vitamine b12 kan ik eventueel nog wat doortrekken (eod of e4d) tot 8a10weken tot na mijn nakuur bijv.
ik lees vaak dat vitamine b12 om de dag geplaatst wordt en sommige zeggen 2x per is ruim voldoende om de 4dagen dus bijv.
wat is nu het beste? en hoelang kan ik de vitamine b12 kuur ongeveer laten doorlopen?
winstrol ga ik maximum voor 5 a 6weken gebruiken, de vitamine b12 kan ik eventueel nog wat doortrekken (eod of e4d) tot 8a10weken tot na mijn nakuur bijv.