AndroidHealthClinic

winstrol of anavar/primo

boes boes

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
16%
hey boes hier!!

ik heb even een vraagje aan jullie,
ik heb in het verleden al meerdere winstrol kuurtjes gehad en ben van de winter weer vol in de bulk geweest smile.gif - 249188 maar goed ook met een vet % die richting de 21% liep dus ben sinds 2 maandjes in de cut gegaan zit nu weer op een percentage van 16% maar wil uiteraard nog lager gaan (zo rond de 13 a 14 zou goed zijn, nadeel is wel dat je ook wat in spiermassa achteruit valt dus als dat nog wat bijkomt is helemaal mooi natuurlijk! wink.gif - 249189 nu ben ik aan het twijfelen wat ik precies wil gaan doen.... want blijf in men cut dus wil spierbehouden/aankomen en vet verliezen maar dan ook weer met zo min mogelijk bijwerkingen...

of een primo (inject) met anvar oral
of een winstrol only (inject
of een winstrol (oral) met primo inject

wil niet te veel risico's lopen qwa schadelijkeheid aan bijwerkingen wat adviseren jullie of wat zijn jullie ervaringen?
mvg BOES! head.gif - 249190

Zo test p pakken met mast p als je het rustig wilt houden. Dan 6-8 weken.

hey boes hier!!

ik heb even een vraagje aan jullie,
ik heb in het verleden al meerdere winstrol kuurtjes gehad en ben van de winter weer vol in de bulk geweest smile.gif - 249221 maar goed ook met een vet % die richting de 21% liep dus ben sinds 2 maandjes in de cut gegaan zit nu weer op een percentage van 16% maar wil uiteraard nog lager gaan (zo rond de 13 a 14 zou goed zijn, nadeel is wel dat je ook wat in spiermassa achteruit valt dus als dat nog wat bijkomt is helemaal mooi natuurlijk! wink.gif - 249222 nu ben ik aan het twijfelen wat ik precies wil gaan doen.... want blijf in men cut dus wil spierbehouden/aankomen en vet verliezen maar dan ook weer met zo min mogelijk bijwerkingen...

of een primo (inject) met anvar oral
of een winstrol only (inject
of een winstrol (oral) met primo inject

wil niet te veel risico's lopen qwa schadelijkeheid aan bijwerkingen wat adviseren jullie of wat zijn jullie ervaringen?
mvg BOES! head.gif - 249223

Als de hierboven opties de enige zijn waar je voor wilt gaan zou ik persoonlijk voor de laatste kiezen.
Bijwerkingen zijn natuurlijk geheel persoonsgebonden en daar is over het algemeen geen touw aan vast te knopen. De een ervaart, de ander weer niet.
Schadelijkheid is een risico maar valt gelukkig heel erg mee.

Ow, en hecht niet teveel waarde aan de kennis afkomstig van leden op BN. De meesten zijn leken op het gebied van AAS.;)

Succes!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ahaha oke mannen thnzx! hoeveel zou ik kunnen winnen qwa spier op een primo/winny denk je sia ?

ahaha oke mannen thnzx! hoeveel zou ik kunnen winnen qwa spier op een primo/winny denk je sia ?

Spiermassa winnen is zelfs met het nemen van AAS een langzaam proces.
Tevens zijn er andere factoren die ook een belangrijke rol spelen zoals erfelijke aanleg, training, voeding en rust.
De focus dient met een stack van primo en winny meer op Vp daling en drogere look gelegt te worden.
Maar een aantal kilogram gain is met een optimale inzet zeker wel te realiseren.

Terug
Naar boven