MuscleMeat

Winstrol Only (1ste Kuur)

Bezoekers in dit topic

imo geil je erg op kracht, ik denk dat je er teveel van verwacht. als je krachtwinst wil moet je geen winstrol nemen

Leuk om zo'n dingen te roepen als je er geen ervaring mee hebt.
Ik wordt heel zeker sterker van Winstrol! En een maat van me ook. Het levert dus zeker krachtwinst op.
 
Leuk om zo'n dingen te roepen als je er geen ervaring mee hebt.
Ik wordt heel zeker sterker van Winstrol! En een maat van me ook. Het levert dus zeker krachtwinst op.

ik zeg niet dat het geen kracht winst oplevert. winstrol staat echter niet bekent om zijn krachtgains. dianabol daar integen wel.

ervaring of niet ik geef alleen aan wat ik er van weet.
En natuurlijk geeft winstrol wel kracht gains maar je moet imo niet al teveel verwachten en al helmeaal niet na 1 week
 
hee,
Wel rlx dat we ongeveer in de zelfde fase zitten, kan ik een beetje bij jou kijken hoe het gaat en anders om! Hoe gaat 't nu?
Ik houd zeker je log bij!
 
ik zeg niet dat het geen kracht winst oplevert. winstrol staat echter niet bekent om zijn krachtgains. dianabol daar integen wel.

ervaring of niet ik geef alleen aan wat ik er van weet.
En natuurlijk geeft winstrol wel kracht gains maar je moet imo niet al teveel verwachten en al helmeaal niet na 1 week

that's where ur very very wrong :) verdiep je er maar eens in:

http://www.bodybuilding.com/fun/catwinstrol.htm
 
Zo even weer een update. Zijn nu in het begin van week 3.
Voel me al een stuk beter als de voorgaande week. Kracht begint bij sommige oefeningen al een beetje bij te komen. Verder zie ik er voller uit en ook een stuk droger (kan het helaas niet meten, maar ik zie al een beetje verschil). Spieren zijn niets gegroeid maar zoals ik al eerder aangaf zie ik er voller uit.
De harheid is het zelfde gebleven, naar mijn gevoel mss zelfs een stuk minder :O

Ben trouwens weer overgestapt op 4x per dag 10mg. Voel ik me toch wat prettiger bij...
Heb daarbij het gevoel dat het beter werkt want ik moet veel meer plassen als met 2x 20mg :P

Woensdag weer een trainen en een kleine update :)

Overigens, is het trouwens erg dat er verschillende tijds limiten tussen de innamen zitten?
Mijn inname schema ziet er nu zo uit;
07.30 - 10 mg
11.30 - 10 mg ~ 3uur verschil
16.30 - 10 mg ~ 5uur verschil
20.30 - 10 mg ~ 4uur verschil
 
Als je er nog niet heel veel van merkt waarom ga niet niet door naar 50mg. Zit ik nu ook op en heb nergens last van, neem 30mg in de morgen en 20 in de avond. 't is natuurlijk waar je jezelf lekker bij voelt.
 
.
 
Laatst bewerkt:
99NINE en ben je al sterker geworden?update is
 
update? is je gewicht gewoon hetzelfde gebleven? ik zou je inname gewoon in 2x innemen.. ochtend / avond
Zoals ik al eerder aangaf in vorige post als ik dat doe wordt ik te duizelig en voel ik me niet echt lekker in de ochtend :( Daarom blijf ik gewoon om de +/- 4á5 uur 10mg innemen.

Vanaf dinsdag of woensdag stap ik ook over op 50mg. dat voor 20 dagen lang.
De trainingen gaan erg lekker, pomp komt al snel en kan langer doorgaan. Kwa kracht zit er nog bijna geen verschil in.
Wel had ik maandag 3x8x80kg gesquat (normaal zit ik op 70kg). Wou ik dit vrijdag weer doen lukte het me maar 3x5x80kg.. Terwijl ik op vrijdag altijd het zwaarste kan trainen ??? En ook deed het echt zeer aan me knei!! (doe het op een Smith-Machine, kan helaas niet anders). Ook ben ik met bankdrukken overgestapt, daar gebruik ik nu ook geen smith-machine meer voor!

Me gewicht is 3kg bij gekomen en ook me arm,borst en schouder omtrekken zijn 1cm gegroeid en oogt een stuk voller. Me benen zijn daar in tegen bijna 3cm in omvang bijgekomen :D En er zit meer defenitie in. Rug/Lats zijn het zelfde gebleven

Morgenvroeg ga ik weer trainen en ik update weer op woensdag en vrijdag! (Als ik aan de 50mg pd zit)

Tot dan ;)
 
Squatten op een smith machine gaat wat anders dan vrij. Je moet wat verder voor het gewicht gaan staan zodat je wat meer naar achteren hangt. Zo heb je ook een stuk minder last van je knie.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder aangaf in vorige post als ik dat doe wordt ik te duizelig en voel ik me niet echt lekker in de ochtend :( Daarom blijf ik gewoon om de +/- 4á5 uur 10mg innemen.

Vanaf dinsdag of woensdag stap ik ook over op 50mg. dat voor 20 dagen lang.
De trainingen gaan erg lekker, pomp komt al snel en kan langer doorgaan. Kwa kracht zit er nog bijna geen verschil in.
Wel had ik maandag 3x8x80kg gesquat (normaal zit ik op 70kg). Wou ik dit vrijdag weer doen lukte het me maar 3x5x80kg.. Terwijl ik op vrijdag altijd het zwaarste kan trainen ??? En ook deed het echt zeer aan me knei!! (doe het op een Smith-Machine, kan helaas niet anders). Ook ben ik met bankdrukken overgestapt, daar gebruik ik nu ook geen smith-machine meer voor!

Me gewicht is 3kg bij gekomen en ook me arm,borst en schouder omtrekken zijn 1cm gegroeid en oogt een stuk voller. Me benen zijn daar in tegen bijna 3cm in omvang bijgekomen :D En er zit meer defenitie in. Rug/Lats zijn het zelfde gebleven

Morgenvroeg ga ik weer trainen en ik update weer op woensdag en vrijdag! (Als ik aan de 50mg pd zit)

Tot dan ;)

Als ik het zo lees ben je niet sterker geworden je hebt gewoon fake winny gewoon stoppen met die nep zooi of hou je je zelf voor de gek dat het wel werkt?!?
 
Als ik het zo lees ben je niet sterker geworden je hebt gewoon fake winny gewoon stoppen met die nep zooi of hou je je zelf voor de gek dat het wel werkt?!?

omg. monster debiele post.

hij zegt dat ie 3 kg aan is aangekomen, meer definitie heeft dus ook droger. en omvang is ook groter. en dan ga jij zeggen dat het fake is.
 
imo geil je erg op kracht, ik denk dat je er teveel van verwacht. als je krachtwinst wil moet je geen winstrol nemen

omg. monster debiele post.;)


en de gains heeft hij gewoon van grea en eiwitten
en zijn training natuurlijk

en verder leuk het wel een wijf
*Plassen
*paracetamol
*misselijkheid
*duizelig
:)
 
hij gebruikt niet eens creatine...

niet iedereen kan even goed tegen orals. Kan dus zijn dat hij deze bijwerkingen heeft.
 
en de gains heeft hij gewoon van grea en eiwitten
en zijn training natuurlijk
Gast waar praat je over? heb je mijn voeding gezien die ik voor deze kuur gebruik? Daarmee win je echt niet +/- 3kg in 3 weken!
En idd dat plassen en misselijkheid was in het begin.
En wat doe je als je misselijk bent? Juist neem je medicijnen zoals paracetamol oid ;) Zal morgenvroeg wel even het batchnummer posten incl foto van me Stanozolol kan je zelf kijken of t fake is ;)

Ontopic.
Waarschijnlijk wordt het vrijdag dat ik overstap op 50mg per dag! :D
 
Gast waar praat je over? heb je mijn voeding gezien die ik voor deze kuur gebruik? Daarmee win je echt niet +/- 3kg in 3 weken!
En idd dat plassen en misselijkheid was in het begin.
En wat doe je als je misselijk bent? Juist neem je medicijnen zoals paracetamol oid ;) Zal morgenvroeg wel even het batchnummer posten incl foto van me Stanozolol kan je zelf kijken of t fake is ;)

Ontopic.
Waarschijnlijk wordt het vrijdag dat ik overstap op 50mg per dag! :D

maar als je misselijk bent pak je geen paracetamol:D Kan wel maar is niet het juiste middel
 
Immodium of Motillium, één van die twee was tegen misselijkheid, de andere tegen diarree :p

pak gewoon wat primperan in tabletvorm.

als je de oldskool manier wilt doen.

coca cola. ( zonder gein)
 
@Seagal, Cola werkt af en toe wel ja ;)

UPDATE:
Vandaag over gestapt naar 50mg per dag, verdeeld over 30mg in de morgen en 20mg na avond maal. Nergens last van gehad vandaag. Morgen trainen en me 2de dag op 50mg. Kijken hoe het gaat ;)
 
Back
Naar boven