XXL Nutrition

Winstrol Only (1ste Kuur)

Bezoekers in dit topic

hoe zit het met de gains en de spiegel?
 
Die post ik morgen dan meet ik weer gewicht en kijk ik in de spiegel :)
 
Zo weer even een Update.
Zit vanaf woensdag op 50mg. 30 's morgens en 20 's avonds.
nergens last van gelukkig :D. Wel begint er wat acnee oop me borst en puisten te komen. Maar dat trekt wel weg :P

Donderdag:
Trainingen ging echt klote, had totaal geen energie en zin om lang door te blijven, ook was ik vrij moe waardoor ik echt waardeloos heb getraind!

Vrijdag (Vandaag):
Damn! Het ging echt lekker. Kracht gaat langzaam aan beginnen te komen, me like :D
Vooral de in.dum.press ging super lekker. Normaal 20-22kg per hand. Nu pakte ik zonder moeite 3×8×26KG!!
Ook me cable pushdown ging lekker, normaal 3x8x20kg nu 3x8x25kg!
En de standing arm curls was 3x8x18kg en nu 3x8x20kg (Dit is niet me sterkste oefening :P) Ben benieuwd hoe het maandag gaat met een nieuwe training :)

Gewicht, Spiegel:
Me gewicht is iets minder, (meet wel op verschillende tijdstippen iederekeer)
's Morgens weeg ik zo'n 78.5 en 's avonds +80.5
Vanmorge woog ik 77.8 kg.
Ben denk ik ook weer wat droger, heb deze week geen buikspieren gedaan of cardio (wat ik maar zelde doe) maar me abs kun je al redelijk zien zonder dat ik ze aanspan :)

Maandag weer een update!
 
succes kerel. Ben benieuwd wat het allemaal gaat opleveren en natuurlijk wat er uiteindelijk aan overhoud.
 
Zo het is maandag tijd voor een update!

Vandaag getraind, Ging weer lekker. Meestal op maandag wat minder kracht ivm weekend (laat na bed vroeg op). Kracht is het zelfde gebleven.
Pomp kwam erg snel opzetten en het verzuurde snel :O bij me warmup setjes had ik er al last van. Toch gewoon me standaard gewichten kunnen pakken :)

Woensdag een nieuwe training + Update
 
sorry voor de bescheten opmerking..
maar is het niet raar dat ge geen uitzonderlijke vooruitgang boekt?
Zo vorderingen krijg je toch ook met goe training/voeding/rust...
Of zit ik hier zeik te verkopen?
 
Kan kloppen, maar dit is voor de cut. Dus ik eet veele malen minder dan normaal. Waaroor je ook minder kracht hebt als je bulkt (meer energie door het eten).
mja als je verder geen subs gebruikt zoals ik nu doe en ik behaal deze resultaten met weinig voeding. Ben ik erg tevreden:)
 
hmm nouja als je dan goed update weten we of je vooruit gaat of niet. wat is je bf nu? hoe is het gewicht?
 
Weer een update, zal wat betere stats geven seagal!! :P

Zit inmiddels al op 2 weeken op 50mg per dag. Nog 1 week te gaan.
Ik voel me goed, niet misselijk of wat dan ook.

Lichaam;
In de spiegel zie het er allemaal goed uit, de spieren zijn zichtbaar en zien/voelen hard aan. Vet percentage zal wel wat gedaalt zijn, voornamelijk bij me buik en bost. Buikspieren zijn licht zichtbaar terwijl ik deze zelde train. ook me bost, met name bij me tepels zit stukke minder vet. Wel is daardoor me borst omvang wat minder geworden...
Gewicht zat vanmorge op 78.8 kg. Best netjes vind ik zelf :)

Trainingen;
Training gaan lekker. Pomp komt snel en dat geeft een goed gevoel.
Kwa kracht, sommige oefeningen gaan makkelijker en kan ik toch wat extra pakken, maar echt explosive kracht wat ik er bij heb, is het niet :( Hier had ik wel meer van verwacht, helaas...

Volgende week de final update met begin en eind stats! Ben benieuwd ;)
 
78kg ? Hoelang ben je dan?
 
sorry vriend, maar je begon met 80 kilo......nu zit je op 78 kilo.
had je niet beter zes weken cardio kunnen doen? je bent alleen maar afgevallen.
 
Het is ook voor de cut... Kon je in de eerste post lezen
Daarbij 2kg minder en omtrekken zo'n 1.5cm gegroeid is niet slecht, lukt je niet met alleen cardio ;)
 
idd ik ben benieuwd hoeveel bf je uieindelijk bent gezakt.
 
Het is ook voor de cut... Kon je in de eerste post lezen
Daarbij 2kg minder en omtrekken zo'n 1.5cm gegroeid is niet slecht, lukt je niet met alleen cardio ;)

Dat is idd niet slecht
 
sorry vriend, maar je begon met 80 kilo......nu zit je op 78 kilo.
had je niet beter zes weken cardio kunnen doen? je bent alleen maar afgevallen.

echt respect voor jou fysiek kerel!

mijn doel!
 
ben je al klaar... aangezien je een week eerder als mij begon
 
Zo het zit er op! :D
Al met al ben ik tevreden, maar had er wel meer van verwacht... Volgende keer gelijk op 50mg per dag voor mij.

De laatste week merkte ik kracht toename, squat heb ik verhoogd naar 70 kg (smith, stang niet mee geteld. weet niet of de 15 of 20kg is daarom tel ik alleen de gewichten die ik er aan hang)
BF is gezakt, aarders op me bicep zijn zichtbaar en ook me buik is wat minder :D
Omtrekken ben ik niet meer geroeit dan 1.5cm (en benen 4cm) erg tevreden over!!
Verder ook een mooi hard uiterlijk (jmmr dat dit weggaat)
Gewicht staat nu op 79kg

Of ik nog een keer Winstrol zou nemen?
JA! Maar dan wel meteen op 50mg

Last van Sides?
Soms, vooral dizzy en misselijk

Op naar de volgende ;)
 
Zo het zit er op! :D
Al met al ben ik tevreden, maar had er wel meer van verwacht... Volgende keer gelijk op 50mg per dag voor mij.

De laatste week merkte ik kracht toename, squat heb ik verhoogd naar 70 kg (smith, stang niet mee geteld. weet niet of de 15 of 20kg is daarom tel ik alleen de gewichten die ik er aan hang)
BF is gezakt, aarders op me bicep zijn zichtbaar en ook me buik is wat minder :D
Omtrekken ben ik niet meer geroeit dan 1.5cm (en benen 4cm) erg tevreden over!!
Verder ook een mooi hard uiterlijk (jmmr dat dit weggaat)
Gewicht staat nu op 79kg

Of ik nog een keer Winstrol zou nemen?
JA! Maar dan wel meteen op 50mg

Last van Sides?
Soms, vooral dizzy en misselijk

Op naar de volgende ;)


nu de VOOR en NA foto, en dan kunnen wij beoordelen ;)
 
wel raar dat je zo weinig pakt ik pak dumbbell 32kg per hand nog nooit iets genomen voorb borst dus als ik iets ga nemen volgens mij ga ik exploderen
 
Back
Naar boven