MuscleMeat

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
Nou deze dag zit er bijna op, een kleine opsomming van de dag:

S'morgens bij het ontbijt 3 tabs gehad. S'middags een lekkere training gehad en bij het avondeten de andere 2 tabs. Verder geen last gehad van misselijkheid of hoofdpijn, ik drink eigenlijk altijd wel 4L of meer water per dag. Ik had alleen een tikkeltje minder eetlust als gewoonlijk maar ik vermoed dat dit vanwege de gezonde zenuwen was. Ik heb natuurlijk wel alle kcal voor de dag binnen gekregen. Ik ben super enthousiast ook al zijn er natuurlijk nog geen echte resultaten na 1 dag haha.

Als je foto's post is het stuk interessanter om te volgen.
Ik volg, je kan altijd nog jezelf onherkenbaar maken lijkt me dmv paint.

Als je foto's post is het stuk interessanter om te volgen.
Ik volg, je kan altijd nog jezelf onherkenbaar maken lijkt me dmv paint.

Dat begrijp ik, maar een fysiek is net zo uniek als iemand zijn gezicht. Ik heb geen tattoos of iets dergelijks maar ik weet hoe makkelijk het is om iemand te herkennen aan zijn fysiek, ook al zijn achtergrond en gezicht weggepaint. Leuk dat je volgt man.

Ik volg, ben benieuwd!

Miss dat je alles eens kan opmeten, om na je kuur terug alles op te meten?
Op die manier kunnen we ook een beeld scheppen over je vooruitgang :)

Bij je supps zie ik niets staan voor de lever.. bewust?

Ik had iets anders verdeeld.

Sochtends 2
Avondeten 1
Voor slapen 2

Maar goed, gains ga je wel maken.

Bij je supps zie ik niets staan voor de lever.. bewust?

Ja. Ik drink geen alcohol, tijdens deze kuur niet, en uberhaupt niet.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 14:20 ----------

Ik had iets anders verdeeld.

Sochtends 2
Avondeten 1
Voor slapen 2

Maar goed, gains ga je wel maken.

Ik had vernomen dat wanneer je kleine hoeveelheden pakt, er maar weinig van de werkzame stof overblijft door het filteren van je lever.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 14:22 ----------

Goedemiddag builders, even een korte update.
Vandaag halverwege dag 2, om 10 uur s´ochtens eerste 3 tabs weer genomen en rond 1 uur is er een beetje hoofdpijn komen opzetten, ondanks dat ik veel water drink. Dit was echter van korte duur, halfuurtje ofzo, en was niet erg hinderlijk. Straks de overige 2 tabs weer nemen. De workout van gister is ook goed te voelen, lekkere spierpijn in de benen. Zoals vermeld is vandaag een rustdag, kan niet wachten om morgen weer te knallen in de gym!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb wat vragen over winstrol, zou iemand deze voor mij kunnen beantwoorden (ik lees overal wat anders)

Wat zijn de negatieve eigenschappen van Winstrol?
Waarom is het schadelijk voor je lever, en is dit alleen tijdens de kuur of voor langere tijd?
Waar kan ik ze betrouwbaar kopen? (via pm)

Hallo,

Ik heb wat vragen over winstrol, zou iemand deze voor mij kunnen beantwoorden (ik lees overal wat anders)

Wat zijn de negatieve eigenschappen van Winstrol?
Waarom is het schadelijk voor je lever, en is dit alleen tijdens de kuur of voor langere tijd?
Waar kan ik ze betrouwbaar kopen? (via pm)

Hey man,

Ik ben natuurlijk geen expert maar ik kan je wel vertellen wat ik weet.
Van winstrol kun je last krijgen van je gewrichten, hier kun je een supplement als glucosamine of visolie voor nemen. Verder bestaat er een kans op vergroting van de prostaat en haaruitval. Het kan gebeuren dat je libido omlaag gaat maar dit is zeer persoonsgebonden, bij anderen gaat het libido juist omhoog.
Winstrol is schadelijk voor je lever omdat tabletten eerst via de lever gefilterd worden voordat het in je bloed word opgenomen, dit is alleen tijdens de kuur. Besef je wel, elk weekend veel alcohol drinken is waarschijnlijk veel schadelijker voor je lever!
Op je laatste vraag kan ik helaas geen antwoord geven, er mag niet naar bronnen gevraagd of besproken worden.

Hey,

Vergroting van de prostaat, is dat ook een tijdelijk iets of?
En heb je zelf last van negatieve effecten?
en het libido verhaal is ook alleen tijdens de kuur?

Hey,

Vergroting van de prostaat, is dat ook een tijdelijk iets of?
En heb je zelf last van negatieve effecten?
en het libido verhaal is ook alleen tijdens de kuur?

Hier durf ik niet met zekerheid antwoord op te geven.
Ik ondervind zelf nog geen negatieve effecten, maar ben ook pas 2 dagen bezig.
Als je nog meer vragen hebt adviseer ik je om zelf op onderzoek uit te gaan op internet en je goed in te lezen.

Hier durf ik niet met zekerheid antwoord op te geven.
Ik ondervind zelf nog geen negatieve effecten, maar ben ook pas 2 dagen bezig.
Als je nog meer vragen hebt adviseer ik je om zelf op onderzoek uit te gaan op internet en je goed in te lezen.
Ja ik heb al veel gelezen maar soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Maar met weekends veel alcohol drinken is dus schadelijker als een kuur?

Bedankt voor de info!

Ja ik heb al veel gelezen maar soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Maar met weekends veel alcohol drinken is dus schadelijker als een kuur?

Bedankt voor de info!

Dat heb ik niet gezegd, ik bedoelde daarmee de belasting op de lever. Als je echt serieus bent over bodybuilding en fitness zou je uberhaupt geen alcohol drinken in de weekenden.

Vandaag eindelijk weer naar de gym, de rustdag voelde als een eeuwigheid. Vandaag staat er een push (power) workout op het programma. Ik ben benieuwd of ik al iets ga merken in de gym. Gewicht vanmorgen was 72,7 maar het is nog te vroeg om te bepalen of dat al echt gains zijn haha. Na de training zal ik deze uiteraard weet loggen hier.

Dat heb ik niet gezegd, ik bedoelde daarmee de belasting op de lever. Als je echt serieus bent over bodybuilding en fitness zou je uberhaupt geen alcohol drinken in de weekenden.

Bedoelde daar meer mee dat er elk weekend talloze mensen helemaal dronken zijn.
Dus dan zou een kuurtje ook wel niet zo heel veel kwaad kunnen.

Bedoelde daar meer mee dat er elk weekend talloze mensen helemaal dronken zijn.
Dus dan zou een kuurtje ook wel niet zo heel veel kwaad kunnen.

Maak je eigen topic en voordat je dat doet, ga zelf eens wat lezen ipv verwachten dat je alles voorgeschreven krijgt. Er zijn ook mensen die de val van een flatgebouw overleven, dat maakt het niet een minder beroerd plan.

Trainze BB!

Thanks MikieB!

Ik ben terug van de gym, het ging lekker maar nog geen echte krachttoename gemerkt.
Vergeef me aub mijn beschamende bench stats :( Altijd mijn zwakste lift geweest, maja genoeg excuusjes.
De push (power) workout bestond uit de volgende oefeningen:

Flat Bench: 5x5 77,5 kilo
Voelde vrij goed, heb alle sets omhoog gekregen dus we gaan het gewicht opschroeven naar 80 kilo. De vorige keer heb ik deze workout ook gedaan met 77,5 kilo maar faalde ik vanaf de 4e set.
Standing Overhead Press (OHP) 5x5 50 kilo
Ook deze gingen vrij soepel omhoog, de standing overhead press is verreweg mijn favoriete compound voor schouders, wanneer je de techniek onder de knie krijg kun je relatief veel gewicht pakken. Ik voelde me niet erg burned out na de bench sets dus ben van 45 kilo naar 50 kilo gegaan voor deze workout vergeleken de vorige workout.
Incline Bench 5x6 55 kilo (dat feel :()
I know guys 55 kilo op incline is erg beta maar het is wat het is. Hoe dan ook, ze voelde goed, kon me goed concentreren op het voelen van mn borst wat resulteerde in een heerlijke pomp.
Skullcrushers 5x8 30 kilo
Fijne oefening voor de triceps, valt niet veel over te zeggen haha.
Dips (bodyweight) 4x10
Verder heb ik nog Abs gedaan, hanging legraises 5x15 reps.

Er valt dus nog niet veel te zeggen, het was gewoon een lekkere training. Verder zorg ik uiteraard weer voor genoeg water, al mijn kcal, en mijn best doen om geduld proberen op te brengen voor de volgende gymsessie haha!

Terug
Naar boven