Vandaag lekker getraind. Toch wel een lichte krachttoename gemerkt deze training. De workout was als volgt:
Incline bench 4x8 62,5 kilo. Voelde lekker, alle reps eruit weten te halen dus volgende keer schroeven we het gewicht weer een beetje op.
Flat dumbell press 4x10 28 kilo. Bij deze oefening merkte ik een groot verschil, waar ik normaal moeite had met 28 kg dumbells gingen ze nu iets te makkelijk omhoog. Volgende keer waarschijnlijk 30 of 32 kg.
Dumbell shoulder press 4x8 24 kilo. Vorige workout met 22 kilo db's gedaan. Ik heb echter mijn reps niet gehaald. Dus voor de volgende workout blijven het 24 kilo dumbells en haal ik hopelijk mn reps.
Dumbell fly 2x12 16 kilo. Niet te zwaar op deze oefening, goed proberen te focussen op de contractie van de borst.
Cable lateral raises 2x12 afmakertje voor de schouders.
Voor triceps heb ik close grip benchpress en pushdowns gedaan.
Als laatste heb ik voor buikspieren hanging leg raises gedaan 5x15 reps.
Al met al een goede workout.
---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 15:13 ----------
Van een winstrol-only kuur moet je ook niet heel veel verwachten qua te winnen vvm. Maar je lichaam lijkt er goed op te reageren, nog geen last van sides?
Nee hier ben ik me inderdaad van bewust. Ik hoop stiekem toch op een zuinige 5 kilo, ik ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk gaat worden. Ik doe in ieder geval mijn uiterste best om er het beste uit te halen. Tot nu toe nog geen enkele last van sides nee, fingers crossed. Enige side wat ik heb gehad was op de tweede dag een beetje hoofdpijn. Hopelijk blijf ik nog een tijdje side-free haha.