Fitness Seller

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
Hoop voor jou dat het beter zal gaan dan bij mij.. ben na 1 week gestopt omdat mijn gewrichten zo droog als wat werden en ik me hierdoor als een 80jarige voelde

Ai, dat klinkt niet goed man. Dat moet zeker balen zijn geweest. Ik hoop inderdaad dat het bij mij mee zal vallen, tot nu toe nergens last van maar het is ook nog vroeg in de kuur.

Ai, dat klinkt niet goed man. Dat moet zeker balen zijn geweest. Ik hoop inderdaad dat het bij mij mee zal vallen, tot nu toe nergens last van maar het is ook nog vroeg in de kuur.

Ja was het zeker! Ga de winstrol die ik nog over heb(wat dus erg veel is) gebruiken samen in een Test E kuur, dan heb je een stuk minder last van droge gewrichten. Hoop voor dat de rest van jouw kuur voorspoedig verloopt!:)

Ja was het zeker! Ga de winstrol die ik nog over heb(wat dus erg veel is) gebruiken samen in een Test E kuur, dan heb je een stuk minder last van droge gewrichten. Hoop voor dat de rest van jouw kuur voorspoedig verloopt!:)

Nice man, zeker een interessant kuurtje, mocht je een logje bijhouden ga ik die zeker volgen.
Thanks!

Met bijna een week achter de rug, gaf de weegschaal vanmorgen 73,5 aan. Met een gewicht van 71,8 afgelopen maandag ben ik hier niet geheel ontevreden over. Zometeen naar de gym voor een push (hypertrofie) workout. Kijken of het in de gym ook al zijn vruchten afwerpt!

Van een winstrol-only kuur moet je ook niet heel veel verwachten qua te winnen vvm. Maar je lichaam lijkt er goed op te reageren, nog geen last van sides?

Vandaag lekker getraind. Toch wel een lichte krachttoename gemerkt deze training. De workout was als volgt:
Incline bench 4x8 62,5 kilo. Voelde lekker, alle reps eruit weten te halen dus volgende keer schroeven we het gewicht weer een beetje op.
Flat dumbell press 4x10 28 kilo. Bij deze oefening merkte ik een groot verschil, waar ik normaal moeite had met 28 kg dumbells gingen ze nu iets te makkelijk omhoog. Volgende keer waarschijnlijk 30 of 32 kg.
Dumbell shoulder press 4x8 24 kilo. Vorige workout met 22 kilo db's gedaan. Ik heb echter mijn reps niet gehaald. Dus voor de volgende workout blijven het 24 kilo dumbells en haal ik hopelijk mn reps.
Dumbell fly 2x12 16 kilo. Niet te zwaar op deze oefening, goed proberen te focussen op de contractie van de borst.
Cable lateral raises 2x12 afmakertje voor de schouders.
Voor triceps heb ik close grip benchpress en pushdowns gedaan.
Als laatste heb ik voor buikspieren hanging leg raises gedaan 5x15 reps.

Al met al een goede workout.

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 15:13 ----------

Van een winstrol-only kuur moet je ook niet heel veel verwachten qua te winnen vvm. Maar je lichaam lijkt er goed op te reageren, nog geen last van sides?

Nee hier ben ik me inderdaad van bewust. Ik hoop stiekem toch op een zuinige 5 kilo, ik ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk gaat worden. Ik doe in ieder geval mijn uiterste best om er het beste uit te halen. Tot nu toe nog geen enkele last van sides nee, fingers crossed. Enige side wat ik heb gehad was op de tweede dag een beetje hoofdpijn. Hopelijk blijf ik nog een tijdje side-free haha.

Nee hier ben ik me inderdaad van bewust. Ik hoop stiekem toch op een zuinige 5 kilo, ik ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk gaat worden. Ik doe in ieder geval mijn uiterste best om er het beste uit te halen. Tot nu toe nog geen enkele last van sides nee, fingers crossed. Enige side wat ik heb gehad was op de tweede dag een beetje hoofdpijn. Hopelijk blijf ik nog een tijdje side-free haha.

^ff afkloppen:)
Relaxt dat je training zo goed ging. Maar ik betwijfel of je 5kg kan halen/behouden van deze kuur. Misschien heb je geluk omdat je nog redelijk licht bent.

^ff afkloppen:)
Relaxt dat je training zo goed ging. Maar ik betwijfel of je 5kg kan halen/behouden van deze kuur. Misschien heb je geluk omdat je nog redelijk licht bent.

Heb even afgeklopt hehe :). Laten we het hopen, we zullen zien, ben zelf ook erg benieuwd.

Hallo Builders,
Vanmorgen gaf de weegschaal 73,0 aan. Ik denk dat ik voorlopig mijn gewicht op elke maandag als maatstaf neem, ik kan mezelf wel iedere dag wegen maar dit geeft een vertekend beeld. Dus op de maandag dat ik begon 71,8 en deze maandag 73,0 een verschil van 1,2 kilo. Ook ben ik natuurlijk geobsedeerd door de spiegel en ik meen wel degelijk lichte verandering te zien, ook al zijn het de kleine dingen, voornamelijk aders op onderarmen waren een stuk duidelijker en scherper. Vandaag was een pull day, het was een lekkere training maar niet significant meer gewicht kunnen pakken. Wel kreeg ik een heerlijke pomp, voelde me echt opgeblazen op een goede manier uiteraard haha. Morgen word een heavy deadlift dag, ik kijk er naar uit!

Hoofdpijn door winny kun je voorkomen door genoeg water te drinken en de droge gewrichten door meer Omega3 te nemen dacht ik. Ik heb er iig geen last van en ik neem 5 gram Omega3 naast m'n gewone voeding.

Hoofdpijn door winny kun je voorkomen door genoeg water te drinken en de droge gewrichten door meer Omega3 te nemen dacht ik. Ik heb er iig geen last van en ik neem 5 gram Omega3 naast m'n gewone voeding.

Ja ik weet het. Heb hier ook verder geen last meer van gehad. Ik drink een aanzienlijke hoeveelheid water en neem ook 5 fishoil caps elke dag.

70 kg en 1.80 wtf is wrong with this people.

anyways. veel succes.

hmm winny smullen man over een kleine week ga je het pas voelen. Enormpe pompen en zieke kracht gains.

70 kg en 1.80 wtf is wrong with this people.

anyways. veel succes.

These*

Maar staar je niet blind op mijn gewicht, mijn vp is 8,7%. Je hebt gelijk, ik had waarschijnlijk nog veel natural kunnen gainen, maar ik ben tenminste niet zo'n opscheppertje van 85+ kilo terwijl zn vp 15% of hoger is.
Anyways, thanks ;)

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 19:15 ----------

hmm winny smullen man over een kleine week ga je het pas voelen. Enormpe pompen en zieke kracht gains.

Haha let's hope so, voor mij kan het niet snel genoeg komen!

These*

Maar staar je niet blind op mijn gewicht, mijn vp is 8,7%. Je hebt gelijk, ik had waarschijnlijk nog veel natural kunnen gainen, maar ik ben tenminste niet zo'n opscheppertje van 85+ kilo terwijl zn vp 15% of hoger is.
Anyways, thanks ;)

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 19:15 ----------

Haha let's hope so, voor mij kan het niet snel genoeg komen!

Laag of hoog vetpercentage, je lifts zeggen ook een hoop..

maarja, ik ga hier niet meer om bishen, jullie doen maar lekker :p goed knallen nu, en TEST BIJ ZETTEN:D

Laag of hoog vetpercentage, je lifts zeggen ook een hoop..

maarja, ik ga hier niet meer om bishen, jullie doen maar lekker :p goed knallen nu, en TEST BIJ ZETTEN:D

Ik geef je ook geen ongelijk hoor, ieder zijn keuzes. En die Test komt helemaal goed haha :D

Ziet er goed uit man!
Heb je ook nog een voedingsschema?
Ik heb ook nog nooit gekuurd, zoals ik het bij jou zie ga ik er tog wel hard aan twijfelen om het ook te doen!

Ziet er goed uit man!
Heb je ook nog een voedingsschema?
Ik heb ook nog nooit gekuurd, zoals ik het bij jou zie ga ik er tog wel hard aan twijfelen om het ook te doen!

Ik heb geen vast voedingsschema. Wel heb ik een vast Eiwit-Koolhydraat-Vet goal. Deze zijn de inhoud van mijn Kcal goal van 3100 kcal.
Ik zou zeggen, verdiep je goed en probeer zoveel mogelijk informatie te winnen. Ik heb me al ruim een jaar in AAS verdiept. Heb ik mijn natuurlijke limiet (voor zover er zoiets bestaat) bereikt? Absoluut niet. Maar ik vond dat ik er nu mentaal en fysiek klaar voor was. Ook al stelt een winny kuurtje niet veel voor, het leek mij een geschikt beginnerskuurtje.

Ja het lijkt mij ook een geschikt beginnerskuurtje.
Twijfelde je niet tussen Anavar en Winstrol?

En hoe zit het met je Libido?

Ja het lijkt mij ook een geschikt beginnerskuurtje.
Twijfelde je niet tussen Anavar en Winstrol?

En hoe zit het met je Libido?

Eigenlijk niet nee. Anavar is vaak moeilijker te krijgen, en wanneer je Anavar uit een UG lab krijgt is het vaak gewoon Winstrol. Mijn libido is nog dik in orde (heb helaas geen vriendin :p). Maar vooralsnog, het is nog erg vroeg om hier iets over te zeggen, wat niet is kan nog komen.

Terug
Naar boven