Fitness Seller

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Iedereen kan niet met massa gewichten trainen bro gWn zelf rustig op ouwen de kracht komt wel hoor oefeningen juist doen wil meer zeggen dan 120kilo benchen zie er soms in de gym 130-140 kilo benchen 4x in mijn ogen fan halve oefening maar geef ze dan 10x 90 kg op de juiste manier dan schijten ze ter plekken in hun broek bij mij lukt bench aardig goed maar bij mij blijft die Peck dek dan weer hangen op 50kg geraak niet hoger in gewicht met deze oefening (of ik moet ze fout gaan uitvoeren) gWn verder blijven knallen man wil jr echt power moet je stapje
Hoger gaan en tren aanschaffen :)

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen kan niet met massa gewichten trainen bro gWn zelf rustig op ouwen de kracht komt wel hoor oefeningen juist doen wil meer zeggen dan 120kilo benchen zie er soms in de gym 130-140 kilo benchen 4x in mijn ogen fan halve oefening maar geef ze dan 10x 90 kg op de juiste manier dan schijten ze ter plekken in hun broek bij mij lukt bench aardig goed maar bij mij blijft die Peck dek dan weer hangen op 50kg geraak niet hoger in gewicht met deze oefening (of ik moet ze fout gaan uitvoeren) gWn verder blijven knallen man wil jr echt power moet je stapje
Hoger gaan en tren aanschaffen :)

Je hebt gelijk bro, ik zie dit ook teveel in mijn gym.
Wanneer ik een bepaald gewicht met goede vorm niet aankan, dan pas ik het gewicht aan, en niet mijn vorm.
Wat ik nog het ergste vind zijn die halve squatters, sommigen buigen echt alleen maar een beetje door hun knieën. Maar goed laat ik me maar gewoon focussen op mezelf, dat gewicht komt vanzelf wel zoals je zegt.
En wat betreft de tren, wie weet voor een kuur in de toekomst. Maar eerst maar even rustig beginnen.

Succes gozer! Ben benieuwd wat je gains zijn gedurende de periode

Ik volg

Ja die maar eerst deze rustig uit en tren kan
Ng wachten (bij mij geen kuur meer zonder tren :))

Succes gozer! Ben benieuwd wat je gains zijn gedurende de periode

Ik volg

Bedankt man!
Leuk dat je volgt, dat motiveert om hier zo'n interessant mogelijk kuurlogje van te maken. Ik zal mijn best doen om mijn gains, gedachtes, trainingen, en eventuele side effects zo duidelijk mogelijk te omschrijven.

Ook al valt er niet veel nieuws meer te melden, toch even een update.

Vandaag helemaal nergens last van gehad, gister heb ik toch nog een poosje hoofdpijn gehad maar daar was vandaag geen sprake van.
Verder ondervind ik nog geen klachten wat gewrichten, backpump etc betreft, maar het is ook nog vroeg in de kuur.
Morgen ga ik weer naar de gym, ditmaal voor een Pull (power) workout. Na de training zal ik deze weer loggen voor jullie, en mijn gewicht van s'morgensvroeg vermelden. Ik heb er zin in!

Ik volg ook 'n beetje! Op welke tijden precies neem je je tabs? Maat van me doet 7 uur 's ochtends -- 4 's middags ookal traint hij pas om 8 uur 's avonds. Daarnaast doet hij maar 40 mg/pd...

Anyway good luck!

Ik volg ook 'n beetje! Op welke tijden precies neem je je tabs? Maat van me doet 7 uur 's ochtends -- 4 's middags ookal traint hij pas om 8 uur 's avonds. Daarnaast doet hij maar 40 mg/pd...

Anyway good luck!

Welkom. De tijden zijn niet altijd precies hetzelfde maar in grote lijnen wel. S'morgens om 8/9 uur 3 tabs, en rond 5/6 uur weer 2 tabs. Ik train meestal rond 11 s'ochtends of in de namiddag rond half 4.

Thanks!

Goedemorgen builders,
Even een update op mijn gewicht. Ik heb geprobeerd om niet té snel enthousiast te worden maar mijn gewicht vanmorgen was 73,0. En dit was ná een behoorlijk grote boodschap (sorry voor dat detail). Verder oogde ik iets 'harder' in de spiegel, moeilijk uit te leggen wat ik precies bedoel. Laten we hopen dat de winny zijn werk begint te doen. Rond een uur of 11 lekker knallen in de gym!

Terug van de gym dus ik zal even mijn workout loggen. Vandaag was een pull (power) workout.

Rack pulls 5x5 140 kilo
Lekkere oefening voor de rug, ik probeer niet al te gekke gewichten eraan te hangen en mijn vorm strak te houden. Geen bolle rug etc.
Chinups 4x5 met een gewichtschijf van 10 kilo, gingen vrij makkelijk, volgende keer wellicht meer reps of een zwaarder gewicht eraan hangen.
Barbell row 5x8 90 kilo, ook een van de beste compounds voor rug vind ik.
Facepulls 4 sets van 10, ook aan de rear delts moet gedacht worden!
Verder heb ik voor biceps barbell curls en hammer curls gedaan.

Ondanks mijn gewichtstoename merk ik in de gym nog niet bijzonder veel, maar goed ook dit komt wel. Morgen is het tijd voor een leg (hypertrofie) workout.

Ik weet niet zeker wat ik hiervan moet denken haha. De weegschaal vanmorgen gaf 74,0 aan. Dit zou een toename van 2,2 kilo betekenen, maar iedereen weet dat dat simpelweg teveel is voor 5 dagen en ik heb mijn kcal ook niet drastisch omhooggeschroefd. Of het zou al veel vocht moeten zijn, maar dit is normaal gesproken niet het geval met winstrol. Zometeen is het in ieder geval tijd voor een leg workout.

Leuke Log, deze hou ik bij!

Goedemorgen builders,
Even een update op mijn gewicht. Ik heb geprobeerd om niet té snel enthousiast te worden maar mijn gewicht vanmorgen was 73,0. En dit was ná een behoorlijk grote boodschap (sorry voor dat detail). Verder oogde ik iets 'harder' in de spiegel, moeilijk uit te leggen wat ik precies bedoel. Laten we hopen dat de winny zijn werk begint te doen. Rond een uur of 11 lekker knallen in de gym!

Vind je het lekker om 's ochtends te trainen? Persoonlijk vind ik dat ik altijd minder uit me training haal dan dat ik later op de dag train.

Ik volg ook! Zet hem op! Eat, train, sleep!

Man, wat was dat een succesvolle workout! Vandaag benen getraind en het ging super. Zal even loggen wat ik heb gedaan.

Sumodeadlifts 4x8 120 kilo, deze gingen echt omhoog alsof het vanzelf ging, volgende keer 125 of misschien zelfs 130 kilo. Probeer al met al niet té hard van stapel te lopen maar hier zit wel aan aantal kilo's meer in.
Frontsquats 4x10 65 kilo, geen al te gek gewicht, ass to grass, sets van 10+ op squats zijn altijd wel conditioneel uitdagend, volgende keer uiteraards wel weer meer gewicht op de bar.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen totaal) 24 kilo per hand, goed te doen, desalniettemin toch uitdagend. Blijven een echte killer die lunges.
En om mijn benen helemaal af te maken geëindigd met een superset van leg extensions en hamstring curls 3x12.
Ook zijn de kuiten natuurlijk niet vergeten, good old calf raises 4x12.
Misschien niet onbelangrijk om te vermelden, mijn benen zaten echt bomvol met bloed (in de zin van dat ik een pomp had natuurlijk). Flexen zat er niet meer in haha, helemaal stijf van de pomp.
Lekkere workout, was vooral erg tevreden over de deadlifts. Morgen is een rustdag, genoeg tijd om de spierpijn van vandaag te verwelkomen.

Thanks, welkom!

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 14:44 ----------

Vind je het lekker om 's ochtends te trainen? Persoonlijk vind ik dat ik altijd minder uit me training haal dan dat ik later op de dag train.

Vind het persoonlijk beide even fijn. Ben ook niet echt een uitslaper dus ik voel me waarschijnlijk anders s'morgensvroeg dan iemand die het liefste tot 12 uur slaapt. Maar eigenlijk werkt elk tijdstip wel, s'avonds is het alleen zo teringdruk eh haha.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 14:46 ----------

Ik volg ook! Zet hem op! Eat, train, sleep!

Welkom man. Zeker weten, altijd al super gemotiveerd maar zo'n kuurtje is natuurlijk weer een duwtje in de rug haha.

Vind het persoonlijk beide even fijn. Ben ook niet echt een uitslaper dus ik voel me waarschijnlijk anders s'morgensvroeg dan iemand die het liefste tot 12 uur slaapt. Maar eigenlijk werkt elk tijdstip wel, s'avonds is het alleen zo teringdruk eh haha.

Ja klopt, helaas heb ik zelf geen andere keus dan altijd 's avonds te moeten trainen.

Pas wel op dat je niet in eens ontzettend veel meer gewicht gaat pakken he. Je zit ook met je pezen en gewrichten en shit die dat niet gewend zijn. Merk ik in ieder geval bij mezelf :P

Pas wel op dat je niet in eens ontzettend veel meer gewicht gaat pakken he. Je zit ook met je pezen en gewrichten en shit die dat niet gewend zijn. Merk ik in ieder geval bij mezelf :P

Nee zal hier uiteraard op letten ja. Heb ook supps voor joint health. Ik denk alleen niet dat ik de verleiding kan weerstaan als ik weet dat ik meer gewicht op die stang kan gooien haha. Maar ik heb eigenlijk elke nacht wel 8+ uur slaap en standaard na 3 dagen gym 1 rustdag, en goed eten natuurlijk. Dus zolang alles goed gaat blijven we stapelen haha.

Hoop voor jou dat het beter zal gaan dan bij mij.. ben na 1 week gestopt omdat mijn gewrichten zo droog als wat werden en ik me hierdoor als een 80jarige voelde

Terug
Naar boven