MuscleMeat

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

zie dat je binnenkort weer een kuur gaat doen met onder andere winstrol? Hoe denk jij hier zelf over 2x winstrol binnen een half jaar qua belasting voor je lever?

En een algemene vraag die iemand misschien kan beantwoorden: hoe frequent kun je orals gebruiken zonder daarbij extreem je lever te belasten? Is dat 1x p jaar 1x p 2 jaar? of vaker?

zie dat je binnenkort weer een kuur gaat doen met onder andere winstrol? Hoe denk jij hier zelf over 2x winstrol binnen een half jaar qua belasting voor je lever?

En een algemene vraag die iemand misschien kan beantwoorden: hoe frequent kun je orals gebruiken zonder daarbij extreem je lever te belasten? Is dat 1x p jaar 1x p 2 jaar? of vaker?

prikken dude !

ongeacht van het feit om te prikken of niet zie ik erg vaak orals gestackt worden in een prikkuur. Mijn vraag is dan ook niet per se gericht op een oral only maar gewoon op hoe vaak je het in het algemeen kunt nemen een oral, dus ook in een stack bedoel ik dan.

• Topic Starter Topic Starter

Wat betreft de leverbelasting maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen. Ik ben nu bijna 3 maanden klaar met de volledige kuur, en afgezien daarvan heb ik in de tussentijd tevens ook geen alcohol of iets dergelijks gehad. Daarbij komt ook dat de winstrol in mijn aankomende kuur alleen dient als kickstart dus het bestaat maar uit de helft van de dosering van deze kuur. Het is natuurlijk om een mogelijkheid om geen orals in je kuur mee te nemen maar ik heb ervoor gekozen om dit wel te doen met als doel om als kickstart te fungeren.

Zelfs ik kan niet wachten tot het begin maart is voor je kuur :)

Wat je zegt over kickstart !

daar zit ik nu ook mee zit aan te denken om winny als kickstart te doen echter, kan ik ook mijn test en deca gaan frontlaoden heb je daar wel eens van gehoord zo ja waarom kies je dan alsnog vboor oral als kickstart ik twijfel wat te doen :P

Wat je zegt over kickstart !

daar zit ik nu ook mee zit aan te denken om winny als kickstart te doen echter, kan ik ook mijn test en deca gaan frontlaoden heb je daar wel eens van gehoord zo ja waarom kies je dan alsnog vboor oral als kickstart ik twijfel wat te doen :P

Ik heb wel eens gehoord van frontloaden maar ik heb er geen ervaring mee dus hier kan ik geen advies over uitgeven. Persoonlijk kies ik voor winstrol omdat ik nu weet hoe ik hier op reageer zodat ik ook goed eventuele sides van de winstrol en test kan onderscheiden. Bovendien is het zo dat mijn kracht zowat explodeerde op winstrol en dit is ook wat mij voornamelijk triggert om weer voor winstrol te kiezen. Dianabol lijkt me niets om eerlijk te zijn want je hoort vaak dat dit gepaard gaat met behoorlijke bloat.

Ja inderdaad echter heb ik het toch neit zo ervaren als men zoals jij al doet let op wat je eet en je zout opname beperkt kan het toch een luek oral zijn (Vind ik ) wel kreeg ik op het laats tijden mijn dboll last van hevige maagzuur dat vond ik dan weer vervelend zit je eten zo in de weg.

Bij mij wordt het ook winny als kickstart zodat ik de kuur wat langer door kan trekken.

wanneer exact begint je cycele ik ga aanstaande maandag beginnen.

Ja inderdaad echter heb ik het toch neit zo ervaren als men zoals jij al doet let op wat je eet en je zout opname beperkt kan het toch een luek oral zijn (Vind ik ) wel kreeg ik op het laats tijden mijn dboll last van hevige maagzuur dat vond ik dan weer vervelend zit je eten zo in de weg.

Bij mij wordt het ook winny als kickstart zodat ik de kuur wat langer door kan trekken.

wanneer exact begint je cycele ik ga aanstaande maandag beginnen.

Ik zou oorspronkelijk ook aanstaande maandag beginnen maar daar is helaas iets tussengekomen in die week. Heb het een weekje uit moeten stellen dus ik begin nu maandag 10 Maart. Kan potverdomme niet wachten haha.

haha ja lach wel maar miss iets vereveledn i dont know.

iig vervelend inderdaad zal aan je dneken als ik de spuit er in ram maandag :P

MVG

Doelde erop dat het verveledn is dat je alter kunt beginnen.

ik vond het grappig omdat we beiden met smart zaten te wachten, en je nie niet kunt beginnen.

maar de reden daarvoor zette je dr niet bij en kon zijn dat het iets vervelend was zodoende :P

Doelde erop dat het verveledn is dat je alter kunt beginnen.

ik vond het grappig omdat we beiden met smart zaten te wachten, en je nie niet kunt beginnen.

maar de reden daarvoor zette je dr niet bij en kon zijn dat het iets vervelend was zodoende :P

Oh haha nee niets ernstigs hoor. Ik zou opzich best kunnen beginnen, maar er zijn drie dagen waarbij ik vrijwel de hele dag noodgedwongen van huis ben, dus dit wil ik liever vermijden omdat ik wel 100% bovenop mijn training en voeding wil kunnen zitten.

gelukkig maar en een wijs besluit !

Wellicht benm ik nog niet over uit dat besluit wordt dit weekend genomen

je zal het niet geloven :P, maar ik hbeb niet kunnenbeginnen vandaag :P

winny heb ik niet op tijf gekregen :P en er is carnaval was ik helemaal vergeten :P

dus we beginnen volgende week same time :P

je zal het niet geloven :P, maar ik hbeb niet kunnenbeginnen vandaag :P

winny heb ik niet op tijf gekregen :P en er is carnaval was ik helemaal vergeten :P

dus we beginnen volgende week same time :P

Haha zonde man, maarja niets aan te doen. Ik heb gelukkig wel al alles binnen. Carnaval is inderdaad ook loos aan het gaan hier in limburg, maar ik vier het toch niet dus dat scheelt. Nog een weekje uitzitten en dan mogen we! Jij had ook nog deca erbij lopen he?

Klopt inderdaad deca dr bij op 400 mg

Terug
Naar boven