XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
Zou je winny combineren met test vanwege je gewrichten? En wat ben je van plan qua aantal keer test per week?

Ik weet nu hoe ik reageer op winny en ik heb vrijwel geen last gehad van mijn gewrichten. Ik verwacht dan ook niet dat dit de tweede keer wel opeens voor gaat komen. Wat betreft de test, die ga ik gewoon 1x in de week zetten, 500 mg.

Ik weet nu hoe ik reageer op winny en ik heb vrijwel geen last gehad van mijn gewrichten. Ik verwacht dan ook niet dat dit de tweede keer wel opeens voor gaat komen. Wat betreft de test, die ga ik gewoon 1x in de week zetten, 500 mg.
Thanks. Zit hier zelf ook aan te denken. Kun je mij pm'en aan hoeveel ik ong moet denken voor de 6 weken + nakuur?

Oke mensen weer even een update wat gewicht betreft. Ik ben dus toch afgelopen week nog wat afgevallen, en dat op 2800 kcal. Maar we bouwen weer lekker verder op, dat wil dus zeggen vanaf vandaag naar de 3000 kcal. Dit zal wel ongeveer onderhoud/iets erboven zijn. De weegschaal gaf vanmorgen 74,9 aan. Op 3000 kcal durf ik wel met zekerheid te zeggen dat er vanaf nu niets meer vanaf gaat.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2
1 week off 76,2
2 weken off 77,2
3 weken off 77,2
4 weken off 77,4 (Start Minicut)
1e week cut 76,8
2e week cut 76,4
3e week cut 75,6
4e week cut 75,2 (Einde Minicut)
1e week 'cleanbulk' 74,9

Naarmate de kcal stijgen gaat het ook weer lekker in de gym, pomps zijn gelukkig weer wat heviger aanwezig. Over precies 1 maand gaat de naald van mijn test-e kuur erin. Ik kan echt niet meer wachten, zou het liefst al wat eerder beginnen maar zit met een aantal evenementen/gebeurtenissen waar ik niet tijdens een kuur mee wil gaan sukkelen. De datum waar die op staat is 10 maart, vanaf daar heb ik genoeg tijd, geen afleidingen (behalve school dan) en hoef ik me niet in moeilijke bochten te wringen.

Mooie log! Ik ga je test kuur ook volgen!

Succes dan ik volg het (nette log )

Mooie log! Ik ga je test kuur ook volgen!

Succes dan ik volg het (nette log )

Bedankt alvast. De Test-E kuur word een aparte nieuwe log, dus niet verder in deze uiteraard. Die maand dat ik nog moet wachten duurt me al veel te lang haha. Maar goed ik ben nu toch alweer een ruim tijdje off, dan moet dat maandje ook geen probleem zijn. Ik zie er zelf ook wel weer naar uit om weer wat uitgebreider te gaan loggen, een test-e kuur zal voor de meesten, inclusief mezelf, een zeer interessante kuur zijn om te volgen.

inname winny

Is het dus het beste om in de ochtend na het ontbijt 30 mg in te nemen en s'avonds na het avond eten 20mg ?

Inderdaad! Ik ga je ook zeker volgen

Is het dus het beste om in de ochtend na het ontbijt 30 mg in te nemen en s'avonds na het avond eten 20mg ?

Mooi :)

En Sketje, of dit nou 'het beste' is durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar afgaande van de halfwaardetijd leek mij dit wel een logische keuze. Maar of je nou 's morgens 30 mg 's avonds 20 mg doet, of juist andersom, dat zal echt het verschil niet maken.

Nice logje, ik ga zeker je nieuwe logje volgen ben benieuwd!

no offense bro maar jij kuurt ook alsof het niets is. Je weegt nog niet eens zo veel.
Moest je nu niet zo droog staan dan had je dit echt wel natty gekund.
Verder nice fysiek al en veel succes nog !

no offense bro maar jij kuurt ook alsof het niets is. Je weegt nog niet eens zo veel.
Moest je nu niet zo droog staan dan had je dit echt wel natty gekund.
Verder nice fysiek al en veel succes nog !

Ik kuur absoluut niet alsof het niets is. Ik ben me wel degelijk heel erg bewust waar ik mee bezig ben. Ik weeg inderdaad niet veel nee, maar ik zou ook mijn lage vp% kunnen opofferen en boven de 80 kg gaan zitten, maar dat is niet wat ik wil, ik hou van droog staan. En die natty haalbaar discussie is eindeloos dus laten we die maar achterwege laten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kuur absoluut niet alsof het niets is. Ik ben me wel degelijk heel erg bewust waar ik mee bezig ben. Ik weeg inderdaad niet veel nee, maar ik zou ook mijn lage vp% kunnen opofferen en boven de 80 kg gaan zitten, maar dat is niet wat ik wil, ik hou van droog staan. En die natty haalbaar discussie is eindeloos dus laten we die maar achterwege laten.

Was niet negatief bedoeld hoor. Dat je niet weet wat je doet zei ik ook niet.
Ik bedoel gwn dat je heel zeker van je stuk bent en de ene na de andere kuur doet. :p
Die natty haalbaar discussie was ook zkr niet de bedoeling. Zolang je maar gains maakt!
Veel succes nog allesinds.

Was niet negatief bedoeld hoor. Dat je niet weet wat je doet zei ik ook niet.
Ik bedoel gwn dat je heel zeker van je stuk bent en de ene na de andere kuur doet. :p
Die natty haalbaar discussie was ook zkr niet de bedoeling. Zolang je maar gains maakt!
Veel succes nog allesinds.

Haha geen probleem man, ik snap wat je bedoeld. Maar vooralsnog, ik heb wedstrijdambities dus zolang ik mezelf niet tekort doe aan optimaal herstel zie ik het probleem niet. En thanks nog!

Haha geen probleem man, ik snap wat je bedoeld. Maar vooralsnog, ik heb wedstrijdambities dus zolang ik mezelf niet tekort doe aan optimaal herstel zie ik het probleem niet. En thanks nog!

Ok dit wist ik dus niet ;). Ik ben benieuwd waar je geraakt.
Heb zelf soms ook wel die ambitie maar ik denk dat ik daarvoor nog een lange weg moet afleggen.

Vandaag legs hypertrofie gehad, ging lekker, workouts knallen weer wat meer nu de kcal weer wat hoger liggen. Zal de workout even vlug loggen.

Sumodeadlifts 4x8 140 kilo. Al mijn reps gehaald, vrij tevreden mee. Volgende keer 5 kilo erbij, 145 kilo dus.
Frontsquats 4x8 75 kilo. Ook deze verliepen wel gesmeerd, gewicht gaat pas omhoog als ik 4 sets van 10 haal.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 26 kilo per hand. Altijd killing maar ging wel lekker.
Superset van Leg extensions + Hamstring curls 3x12.
Afgerond met calf raises 5x10 reps.

Ok dit wist ik dus niet ;). Ik ben benieuwd waar je geraakt.
Heb zelf soms ook wel die ambitie maar ik denk dat ik daarvoor nog een lange weg moet afleggen.

Heb het ook pas een paar keer laten vallen hierzo. Haha dat kan misschien zo zijn, maar daar heb je natuurlijk ook gewichtsklassen en en klasse C en D voor. Ik verwacht dan ook absoluut niet om op mijn eerste wedstrijd met de +100 kg mee te doen haha.

Vandaag legs hypertrofie gehad, ging lekker, workouts knallen weer wat meer nu de kcal weer wat hoger liggen. Zal de workout even vlug loggen.

Sumodeadlifts 4x8 140 kilo. Al mijn reps gehaald, vrij tevreden mee. Volgende keer 5 kilo erbij, 145 kilo dus.
Frontsquats 4x8 75 kilo. Ook deze verliepen wel gesmeerd, gewicht gaat pas omhoog als ik 4 sets van 10 haal.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 26 kilo per hand. Altijd killing maar ging wel lekker.

Heb het ook pas een paar keer laten vallen hierzo. Haha dat kan misschien zo zijn, maar daar heb je natuurlijk ook gewichtsklassen en en klasse C en D voor. Ik verwacht dan ook absoluut niet om op mijn eerste wedstrijd met de +100 kg mee te doen haha.

Haha ok veel succes allesinds :D.
Sterke training ook. Die lunges moeten echt doodgaan zijn..
Ik vind deze met 10kg/hand al kankerzwaar. Altijd buiten adem ervan.

Haha ok veel succes allesinds :D.
Sterke training ook. Die lunges moeten echt doodgaan zijn..
Ik vind deze met 10kg/hand al kankerzwaar. Altijd buiten adem ervan.

Thanks bro. Ja lunges zijn ook wel een aanslag op je cardiovasculair systeem haha, moet ook altijd eventjes bijkomen na mijn set. Benen zijn gelukkig wel een wat sterker punt van me.

al een keer barbell lunges geprobeerd? ook erg lekker!

Terug
Naar boven