- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
al een keer barbell lunges geprobeerd? ook erg lekker!
Wel eens gedaan ja, maar de voorkeur blijft voor mij bij dumbells. Desalniettemin ook lekker inderdaad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al een keer barbell lunges geprobeerd? ook erg lekker!

Nog steeds veel vooruitgang zie ik.
Dat wordt knallen over 3 weken !
Ga je voor test e only op 500 mg ? Of zet je er nog iets naast?
Welke supps neem je ervoor, tijdens en erna?
Wat nam je nu ook weer bij je winny kuur qua supps?
Het word een test-e met een winstrol kickstart. Qua supps ga ik niets veranderen, ik neem nu wat ik al voor zeer geruime tijd neem, whey, creatine, multivitamine, omega3 caps, en een preworkout. Dit is wat momenteel neem en wat ik zal blijven nemen, geen verdere toevoegingen. Mocht het nodig zijn is een bestelling snel gedaan natuurlijk.
Hmm, dus geen glucosamine, testboosters, taurine e.d. ?
Geen last gehad van de gewrichten, rebound-effect of backpumps?
geduld wordt hier beloond straks dus ff uitzitten komt goed !
ik volg iig
Neen inderdaad ik ben ook aan het uitzingen in principe.
begin maart begin met Test/ Deca 500/400 eerlijk gezegd begin ook liever morgen nog
maar stug verder zoals de planning is![]()
inderdaad haha al wil dat slapen voldoende slaap nog wel een tegenvallen maar goed.
trouwens je opent een andere log in waarom ga je niet gewoon hier verder ?

Haha dumbbel curls met 28 kg, neem aan dat je lunges bedoelt. Lekkere training verder
.
echter ben ik nog aan het kijken als ik zal gaan loggen ben wel strikt met trainen en eten maar. alles uittyppen ben ik niet zo held in 
Netjes hoor !
Fijn datje ook zo strikt train, je bent iig goed mee bezig kun je van de meeste niet zeggen
jammer dat je niet in in de buurt woont wss.
Volgende week begint mijn cycleechter ben ik nog aan het kijken als ik zal gaan loggen ben wel strikt met trainen en eten maar. alles uittyppen ben ik niet zo held in
Woon je trouwens onder midden boven in nl.
mvg