Fitness Seller

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

• Topic Starter Topic Starter
Al een tijdje niets meer laten horen, vandaag leg power day gehad. De training verliep ontzettend lekker, kracht begint zeker weer omhoog te kruipen. Zal de training maar weer eens een keertje loggen.

Sumodeadlifts 5x3 160 kilo. Verliepen echt lekker smooth, niet gedacht dat ik alle reps eruit zou halen. Dit is me dus wel gelukt. Instructeur van de gym kwam me wel nog even vriendelijk verzoeken om een matje onder het gewicht te leggen. Mijn deadlifts doe ik trouwens áltijd met een dead stop, dus geen touch and go reps, niets hatelijker dan dat als ik dat zie.
Frontsquats 4x5 90 kilo. Deze gingen een stúk beter dan vorige keer, na mijn 4e set voelde dat ik nog wat over had dus gooide ik 100 kilo erop om hier vervolgens 3 clean reps uit te halen. Nog nooit een 1RM op frontsquats gedaan dus die 100 kilo was mijn zwaarste ooit op frontsquats. Afgaande op hoe het voelde schat ik mijn 1RM op zo'n 115/120 kilo, vooral omdat ik ook al deadlifts vantevoren had gedaan, misschien mijn 1RM maar eens uitproberen binnenkort.
Leg extensions 3x10.
Hamstring curls 3x10.
Smith machine calf raises 5x10 110 kilo.

Vandaag had ik een vrij hoge weigh-in vergeleken met de rest van de week, even kijken hoe zich dat ontwikkeld. Volgende week blijf ik denk ik nog even 3000 kcal, mijn gewicht stijgt nu in een mooi tempo zoals ik dat graag zie. Mocht het stagneren kan ik altijd nog naar 3200 gaan. Trainingen gaan weer heerlijk, kan niets anders zeggen. Nog maar 3 weken tot mijn test-e kuur :)

Nog steeds veel vooruitgang zie ik.
Dat wordt knallen over 3 weken !
Ga je voor test e only op 500 mg ? Of zet je er nog iets naast?
Welke supps neem je ervoor, tijdens en erna?

Wat nam je nu ook weer bij je winny kuur qua supps?

Nog steeds veel vooruitgang zie ik.
Dat wordt knallen over 3 weken !
Ga je voor test e only op 500 mg ? Of zet je er nog iets naast?
Welke supps neem je ervoor, tijdens en erna?

Wat nam je nu ook weer bij je winny kuur qua supps?

Het word een test-e met een winstrol kickstart. Qua supps ga ik niets veranderen, ik neem nu wat ik al voor zeer geruime tijd neem, whey, creatine, multivitamine, omega3 caps, en een preworkout. Dit is wat momenteel neem en wat ik zal blijven nemen, geen verdere toevoegingen. Mocht het nodig zijn is een bestelling snel gedaan natuurlijk.

Het word een test-e met een winstrol kickstart. Qua supps ga ik niets veranderen, ik neem nu wat ik al voor zeer geruime tijd neem, whey, creatine, multivitamine, omega3 caps, en een preworkout. Dit is wat momenteel neem en wat ik zal blijven nemen, geen verdere toevoegingen. Mocht het nodig zijn is een bestelling snel gedaan natuurlijk.

Hmm, dus geen glucosamine, testboosters, taurine e.d. ?

Geen last gehad van de gewrichten, rebound-effect of backpumps?

Hmm, dus geen glucosamine, testboosters, taurine e.d. ?

Geen last gehad van de gewrichten, rebound-effect of backpumps?

Nope, niets van dat. Ik geloof niet zo in die supps, als ze al iets uithalen is het waarschijnlijk minimaal. Taurine had ik bij de hand vanaf het begin maar heb het potje niet hoeven aanbreken. Geen last gehad van gewrichten en ook vrijwel geen backpumps.

Aangezien de weken langzaam wegtikken richting mijn test-e kuur, dacht ik van **** it, dan kan ik deze laatste weekjes ook nog wel even door blijven loggen voordat ik een een nieuw kuurlog begin. Dus gister was het maandag, en ik zal weer even het verloop van mijn gewicht onder elkaar zetten.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2
1 week off 76,2
2 weken off 77,2
3 weken off 77,2
4 weken off 77,4 (Start Minicut)
1e week cut 76,8
2e week cut 76,4
3e week cut 75,6
4e week cut 75,2 (Einde Minicut)
1e week 'cleanbulk' 74,9
2e week 'cleanbulk' 75,6

Dit was na een week op 3000 kcal, ik ga de kcal nu weer opschroeven naar 3100. Nog drie weken te gaan om 'natural' te bulken, ik schat mijn kuur te beginnen op pakweg zo'n 76/77 kilo. Maar we zullen zien, het lichaam kan vrij onvoorspelbaar zijn. De trainingen gaan de laatste tijd weer behoorlijk lekker, maar toch kan ik het niet helpen om alsmaar te denken aan mijn aankomende kuur. Achja, nog even geduld op weten te brengen.

geduld wordt hier beloond straks dus ff uitzitten komt goed !
ik volg iig

Neen inderdaad ik ben ook aan het uitzingen in principe.

begin maart begin met Test/ Deca 500/400 eerlijk gezegd begin ook liever morgen nog :P
maar stug verder zoals de planning is :P

Neen inderdaad ik ben ook aan het uitzingen in principe.

begin maart begin met Test/ Deca 500/400 eerlijk gezegd begin ook liever morgen nog :P
maar stug verder zoals de planning is :P

Haha yepp, sticking to the plan...Ook wel weer iets waar je discipline op een andere manier getest word. Geen workouts missen, zorgen dat je voeding op orde is, voldoende slaap krijgen allemaal piece of cake vergeleken met het van je AAS afblijven terwijl in in principe al kunt beginnen hahaha.

inderdaad haha al wil dat slapen voldoende slaap nog wel een tegenvallen maar goed.

trouwens je opent een andere log in waarom ga je niet gewoon hier verder ?

inderdaad haha al wil dat slapen voldoende slaap nog wel een tegenvallen maar goed.

trouwens je opent een andere log in waarom ga je niet gewoon hier verder ?

Het leek me wel verfrissend, ff een nieuwe topic waarin ik weer uitgebreid zal gaan loggen. Ik weet dat de titel opzich wel aan te passen is maar ik zie het wel zitten zo'n vers blanco topic :P

Is ook zo !

Tijdje niets meer laten horen, maar weer even updaten dan hierzo. Het lijkt wel alsnog ik naarmate ik mijn kcal inname verhoog ik weer iets afval haha, **** logic. Momenteel op 3100 kcal, vanaf maandag naar 3200 kcal en vandaag was mijn gewicht het laagste van de afgelopen 2 maanden. Maar goed, ik ben sowieso een voorstander van slow and steady, ik sta ook nog steeds goed droog, gaat er leuk uitzien als ik aan mijn test-e begin :)

Vandaag was een leg power workout, deze zal ik even loggen. Kleine aanpassing, ik heb het volume van de squats verminderd van 5x5 naar 5x3 met als achterliggende gedachten dat ik behalve als hoofddoel spiermassa aanzetten ook behoorlijk sterk wil worden, dus met low rep kan ik net wat meer gewicht erop gooien. Hetzelfde heb ik gedaan met deadlifts.

Squats 5x3 122,5 kilo. Gingen erg lekker, volgende keer sowieso naar 125 if not more. Na de 5e set had ik nog wat left in the tank dus heb ik er een 6e set van 3 reps uitgehaald.
Romanian deadlifts 4x6 110 kilo. Lekkere compound voor de hamstrings.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) 28 kilo per hand.
Smith machine calf raises 5x12 110 kilo.

Workouts gaan erg lekker tegenwoordig, zit weer wat hoger in mijn kcal en dat verschil merk je toch al snel. Vanaf nu wekelijks alleen maar uppen met 100 kcal en dan is het over een kleine 2 weken tijd voor de naald.

Laatst bewerkt:
Haha dumbbel curls met 28 kg, neem aan dat je lunges bedoelt. Lekkere training verder

Netjes hoor !

Fijn datje ook zo strikt train, je bent iig goed mee bezig kun je van de meeste niet zeggen
jammer dat je niet in in de buurt woont wss :P.

Volgende week begint mijn cycle :P echter ben ik nog aan het kijken als ik zal gaan loggen ben wel strikt met trainen en eten maar. alles uittyppen ben ik niet zo held in :P

Woon je trouwens onder midden boven in nl.

mvg

Wat is je KEV ratio?

Netjes hoor !

Fijn datje ook zo strikt train, je bent iig goed mee bezig kun je van de meeste niet zeggen
jammer dat je niet in in de buurt woont wss :P.

Volgende week begint mijn cycle :P echter ben ik nog aan het kijken als ik zal gaan loggen ben wel strikt met trainen en eten maar. alles uittyppen ben ik niet zo held in :P

Woon je trouwens onder midden boven in nl.

mvg

Tja dat is nou eenmaal hoe ik train, ik hou niet van gok- en giswerk dus noteer ik al mijn gewichten en reps. Haal ik mijn reps, gaat het gewicht omhoog, altijd zorgen voor progressive overload. Ik vind het bijhouden van een logje wel leuk, voor mezelf maar ook voor anderen. Ik woon btw in het zuiden van nl.

Ik werk niet met ratio's. Ik track mijn macro's nu al ruim een jaar dus ik weet wat werkt voor mij. Mijn macro's op dit moment zijn 80F/420C/200P op een gewicht van 76,3. Dat komt overigens neer op 3200 kcal.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Zo, maar weer eens een random gewichtsupdate. Begint een aardig lange waslijst te worden haha. Vanmorgen gaf de weegschaal 76,3 aan, weer wat gestegen ten opzichte van vorige week. Gewicht boek progressie, in de gym boek ik progressie, kortom gaat allemaal lekker.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2
1 week off 76,2
2 weken off 77,2
3 weken off 77,2
4 weken off 77,4 (Start Minicut)
1e week cut 76,8
2e week cut 76,4
3e week cut 75,6
4e week cut 75,2 (Einde Minicut)
1e week 'cleanbulk' 74,9
2e week 'cleanbulk' 75,6
3e week 'cleanbulk' 76,3

Vandaag overigens ook een lekkere push power workout gehad, niet het loggen waard maar de gewichten kruipen ook langzaam maar zeker omhoog. Nog twee weekjes lekker op dit tempo verder en dan gaat mijn volgende kuur van start.

Terug
Naar boven