Fitness Seller

Winstrol only (6weken) 24Sept begonnen.

Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
73kg
Hallo, na lang denken en inlezen en trainen toch begonnen aan een kuurtje.

Train al een aantal jaren en wou nu toch eens wat proberen, deel nieuwsgierigheid en deel voor de extra boost natuurlijk.

Ben 6 weken geleden weer begonnen met serieus trainen na een maand niks gedaan te hebben. Ben toen op 70.5kg begonnen.

Mijn stats nu vanaf begin van de kuur (24sept):

25jr
1,78
72.5kg

Bench: 1x120
Squat: 1x110
Deadlift: 1x150

Train 5dagen in de week, split natuurlijk.
Eetschema is ook op orde:

3462kcal

266/323/119
39/45/17

Neem 30mg om 15:00 en 20mg om 07:00

-Heb de eerste dagen wat last gehad van hoofdpijn, Is na 3 dagen over gegaan, Heb vanaf het begin veel water genomen.

-Paar extra puistjes gehad (stuk of 4) de eerste week, volgens mij is het nu gestabiliseerd want krijg geen extra. Neem nu ook biergist er bij.

-Eerste 2 nachten vet veel zweten nu niet echt last meer van, af en toe wat meer.

-Eerste 4 dagen snel last van mijn onderrug nu geen last meer.

Ben nu in de 2e week en ben wel sterker geworden en weeg nu 73kg.

Zal proberen elke week een update te doen.

Laatst bewerkt:
2,5 kilo in nog geen twee weken op winny? at je eerst zo slecht dan?

• Topic Starter Topic Starter
Neen. Je leest het niet goed. 4Weken zonder getrained en 2kg gegained met eetschema etc.

Nu in 1 week 0.5 gegained (72.5-73) met de winny, ben nu in de 2e week bezig.

je bent 6 weken geleden weer begonnen met ''serious'' trainen , laat staan sinds kort een deftig eetschema (wat eet je dan) en dan gaan kuren?

Daarvoor heb ik een maand niks gedaan ivm vakantie. Daarvoor ook wel vrij serieus met goed eten enzo maar niet zo serieus als nu.

Ik weet ook wel dat ik miss naturel ook nog wel verder had kunnen komen. Maar ik heb er gewoon al heel lang over nagedacht en wou het gewoon proberen.

Commentaren dat ik later had moeten beginnen hoef ik niet. Het is mijn keuze en daar sta ik achter. Heb me goed in laten lezen etc. En mijn doel is ook niet een BB fysiek. Meer een jeff seiid fysiek.

Mijn krachtstats laten ook wel zien dat ik al een tijdje train neem ik aan. Squat ben ik pas 6 weken mee begonnen.

Heb deze log aangemaakt voor anderen zodat ze kunnen zien wat het doet en wat de ervaringen zijn. Lees vaak genoeg van die 8kg winstrol verhalen maar daar geloof ik niet echt on. Daarom dacht ik laat ik gewoon een log aanmaken die wel realistisch is.

Hier mijn eetschema:

0.4 liter melk

188
13.5/19/6

60gr brinta

194
6.5/39/1.5

50gr zalm

100
12.5/0/6

----------------+

482
33/58/14

avondeten

500
25/50/20

400ml melk

188
13.5/19/6

100gr shake

400
45/45/8

----------------+

588
59/64/14

zure haring 50gr

75
7.5/0/5

4 eieren

370
31/2/26

----------------+

445
39/2/31

Rijst 75gr

265
5/60/0

75gr kip

75
15/0/1

----------------+

340
20/60/1

Rijst 75gr

265
5/60/0

75gr kip

----------------+

340
20/60/1

75gr pinda

467
20/9/39

500gr kwark

300
50/20/1

Gr

Ik volg je hoor, ik wardeer het wel dat je zo eerlijk bent over je status!

i follow you ;)

Thanks, ik weet van mezelf dat ik lang genoeg train en me er genoeg in verdiept heb om het te proberen. Iedereen heeft weer andere doelen.

Kilo's zeggen ook niet alles, word vaak zwaarder geschat dan dat ik in werkelijkheid ben. Armen zijn 39cm, Taille is 82cm (kan nog wel wat af, sta op zo'n 12% denk ik) Bij de borst is de omtrek 109cm. Zo hebben jullie een beetje een indicatie. Benen kunnen nog aardig kilos op sowieso omdat die amper getrained zijn.

Ga nu ff schouders/triceps/abs knallen.

Gr

Vind het knap dat je 120kg benched bij 73kg en 1.78m :p

om een zo regelmatig mogelijke spiegel te krijgen is het beter om je inname te verdelen over de hele dag
dus 20/20/10
met tussen poos van 8 uur
s'morgens 20mg om 16:00 20 mg en voor je naar bed gaat 10mg voor de nacht hierin doet je lichasm weinig
verder wens ik je veel succes
alleen denk ik dat je meer uit je voeding kan halen
gezien je stats 178 en 73 kilo
moet zeker met goede voeding richting de 85 kilo kunnen en dan pas kuren
ga je nog betere resultaten mee halen

@ Giuseppe: Iedereen zn mening is weer anders over die inname. Doe het zo. Mijn voeding is prima op orde. Zou idd zonder aas ook wel winst boeken nog natuurlijk.

@ wieger: Thanks, borst is dan ook mijn sterkste punt.

@ supersized: Roids gedaan gewoon puur uit nieuwsgierigheid om te kijken wat het doet. En voor het beetje extra. Snap niet dat iedereen er altijd zo'n probleem van maakt. Ik hoef geen 90kg te worden dus ik hoef niet eerst tot mijn max natty te trainen om daar overheen te gaan met roids.

Ik ben nu gewoon wat sneller bij mijn streefgewicht en maak zo wat kennis ermee, prima toch?

Training ging gister trouwens prima en bij alle oefneingen wat extra gewicht gepakt.

Volg! Begin volgende week ook met dezelfde kuur.
Succes er mee!

@ Giuseppe: Iedereen zn mening is weer anders over die inname. Doe het zo. Mijn voeding is prima op orde. Zou idd zonder aas ook wel winst boeken nog natuurlijk.

lekker doen
kijken hoeveel je gaint ik zeg schommellen maar
gelukkig hebben wij geen ervaring hiermee toch;);)

Heb je beide geprobeerd dan?

Dus een kuur met 3x verdeeld en een kuur met 2x verdeeld, toen vergeleken?

De ene zegt dit de andere zegt dat. De ene zegt hogere piekwaardes is beter, de andere zegt stabiele waardes zijn beter.

Even een update, ben nu begin 3e week. Heb nu 1kg gepakt. Weeg nu op de ochtend 73.5.

Ben wel flink sterker in bepaalde oefeningen geworden.

Terug
Naar boven