AndroidHealthClinic

winstrol only de grote vraag

olympia99

Novice
Waardering
0
ik lees veel verschillende meningen :cool: over nakuren met winstrol only 6 weken 40mg, de 1 zegt nolvadex de andere zegt nolvadex is een oestrogeen blocker dus is het niet nodig met winstrol enz enz.

wat is nu anno maart 2009 bekend over nakuren met winstrol only ???

nolvadex is idd een oestrogeen blocker maar het helpt ook je eigen testosteron productie beter op gang te brengen nolva als nakuur is gewoon oke bij een winny only kuur

ik lees veel verschillende meningen :cool: over nakuren met winstrol only 6 weken 40mg, de 1 zegt nolvadex de andere zegt nolvadex is een oestrogeen blocker dus is het niet nodig met winstrol enz enz.

Hey kerel,

We hebben een hele mooie zoekfunctie hier op DBB.
Hier had je denk ik wel je antw.kunnen vinden.

Maar goed, volgens mij is het ook gewoon bij Winstrol only 4 weken nakuren met Nolva 20 mg per dag.....;)

toch hoor ik vaak gasten zeggen om na winny only geen nakuur te doen, omdat nolva zelf nog veel meer vergif schijnt te zijn dan die winstrol zelf

ipv een nakuur een pot mariadistel aanschaffen...

• Topic Starter Topic Starter
onder zoekfunctie zijn de meningen verdeeld, nu nog steeds :rolleyes:

Ik heb hier ook vaak naar gezocht. Veel, heel veel verschillende meningen hierover.. Maar toch wel de meeste houden in dat het overdone is. Ik doe na winnie mariadistel en tribulus kijken hoe dat gaat:)

Laat je bloedwaarden meten dan weet je 't. Elk lichaam is anders.

• Topic Starter Topic Starter
dit is niet mijn eerste kuur ik denk mijn 4de kuur , ik laat idd mijn bloedwaardes voor- en na checken, maridistel zal ik tijdens mijn kuur ook nemen.,

En ik zeg:

Waarom een Winstrol only?....:p

omdat mensen ook eigen belangen hebben en niet iets willen doen wat een ander hen voorstelt :)

misschien vind hij het wel een fijn middel? misschien is hij tevreden met dat wat hij ermee wint? Misschien wil hij wel helemaal niet groot worden maar gewoon een "ripped" uiterlijk? Misschien wil hij geen plofkop van de testo?

Nakuren MET winny?

of nakuren NA winny only?

als hier iemand heeft gezegt dat je moet nakuren door winny te gebruiken wil ik wel weten wie dat was.. dan zet ik hem op me lijstje van bullshit lui!!

waarom nakuren na winny? ten eerste voel je geen dip en ten tweede als je één maand na een winny only Je bloed laat testen, heb je normale testosteronwaardes en normale levertesten. dat weet ik van een maat van mij die elk jaar een winny only (50mg per dag 6 weken) doet en daarna zijn bloed laat nemen. nakuur na winny is voor paniekeurs.

waarom nakuren na winny? ten eerste voel je geen dip en ten tweede als je één maand na een winny only Je bloed laat testen, heb je normale testosteronwaardes en normale levertesten. dat weet ik van een maat van mij die elk jaar een winny only (50mg per dag 6 weken) doet en daarna zijn bloed laat nemen. nakuur na winny is voor paniekeurs.

Goed voor je maat.. maar mijn waardes waren toch heel anders na een maand op 50mg

ik neem ook gewoon voor de zekerheid 2 weken 20mg.

en wat is het risico? als je waardes niet goed zouden zijn dan worden ze beter door nolvadex.

en als ze al goed zijn dan.... ?

Terug
Naar boven