MuscleMeat

Winstrol only, gyno?

• Topic Starter Topic Starter
Als het AAS-geindiceerde gyno is, dan is je Winny helaas nep. Winny heeft op 1 gebied namelijk een grote overeenkomstigheid met Proviron. Rara wat?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 08:32 ----------

Daarnaast worden tegenwoordig veel UG's nagemaakt en zijn veel 'gerenommeerde merken' helemaal niet zo gerenommeerd weer omwille grote leveringsproblemen met grondstoffen, althans dat verhaaltje hoor ik steeds vaker...

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 08:36 ----------

Test E als grondstof schijnt minder hiermee te kampen; doe gewoon lekker 10 weken 250, 375 of 500 mg Test E, dan weet je met grotere zekerheid wat je neemt, zijn je gains beter en belast je het lichaam met minder bezwaarlijke sides dan met 17AA...

Ik weet niet wat voor gyno het is iedereen heeft geloof ik weer andere symptomen. Maar als je gelijk hebt en AS gerelateerd door een fake winny wat zou je dan doen? Ik zit nu op dag 18 van 6 weken.

het komt wel vaker voor gyno op winny hoor.
als ik het zo op de US boards lees

http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/gyno-winny-only-712773.html

can winstrol cause gynecomastia????

YES

is it likely?

NO

can it aggravate existing gynecomastia?

YES

why? increase in IGF and other growth factors due to stress on the liver. also may affect natural progesterone levels adversely.. which may play a role

btw- there are a TREMENDOUS # of substances that can cause gynecomastia.. most due to effects on liver or pituitary.
ik had zelf ook super snel gyno op test-E winny
gyno werd niet groter meer nadat ik stopte met winny

een oplossing zou ik niet weten! aangezien het volgensmij geen probleem met oestrogeen is? (of vergis ik me hier)?

Kreeg je tijdens de winny-only kuur gyno of na de kuur - omwille het overslaan van een nakuur? Dat is betreffende de kwestie van de veroorzaking van gyno namelijk wel van essentieel belang...

De tweede kuur was de winny onderdeel van een kickstart, dus het kan zeer wel zijn dat je maingear gewoon hard aansloeg in week 3 en gyno veroorzaakte.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 06:22 ----------

Nolva zal je niet helpen bij trengerelateerde gyno, dus zonde van de moeite en verspilling van je gains. Welke doseringen neem je?

Bij winny only kreeg ik later pas.. had toen geen nakuur gedaaan. is ook jaren geleden hoor.

Kuur van nu is

500 test e
400 tren
200 primo
kick d boll

Gr

het komt wel vaker voor gyno op winny hoor.
als ik het zo op de US boards lees

http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/gyno-winny-only-712773.html

ik had zelf ook super snel gyno op test-E winny
gyno werd niet groter meer nadat ik stopte met winny

een oplossing zou ik niet weten! aangezien het volgensmij geen probleem met oestrogeen is? (of vergis ik me hier)?

Dus de gyno werd niet meer groter nadat je met winny stopte maar hij zit er nu nog steeds?

nou niet helemaal.

ik deed 12 weken test 6 winny. +hCG

in die 1e 6 weken ontwikkelde ik een beetje gyno
toen stopte ik met winny, en had ik nog 6 weken test.

iedereen rade me aan. kuur nou maar door. gyno trekt wel weer weg.
zo gezegt zo gedaan. ik door gekuurt ,gyno werd voor mijn gevoel niet groter

toen 4 weken PCT met nolva. 20mg PD

en der gebeurtde NIKS met me gyno. dus ik dacht ok... nouja heb der niet echt last van verder. maar het werd niet kleiner

en toen met de maanden trok het aan 1kant voor 100% weg en aan de andere kant heb ik een knobbeltje ter grote van een rechthoekige dopert ofzo

maar die klier (ofzo) dit vlak naast me tepel zit is wel opgezwollen

ben ook net klaar met nog een keer 4 weken nolva. om te kijken of ik het laaste restje weg kon krijgen. maar dat is niet gelukt...

start volgende week een nieuwe cycle met zelfde gear/doseringen.
maar neem er nu wel aromasin bij

als het aas-geindiceerde gyno is, dan is je winny helaas nep. Winny heeft op 1 gebied namelijk een grote overeenkomstigheid met proviron. Rara wat?

---------- post toegevoegd fri 28 dec 2012 om 08:32 ----------

daarnaast worden tegenwoordig veel ug's nagemaakt en zijn veel 'gerenommeerde merken' helemaal niet zo gerenommeerd weer omwille grote leveringsproblemen met grondstoffen, althans dat verhaaltje hoor ik steeds vaker...

---------- post toegevoegd fri 28 dec 2012 om 08:36 ----------

test e als grondstof schijnt minder hiermee te kampen; doe gewoon lekker 10 weken 250, 375 of 500 mg test e, dan weet je met grotere zekerheid wat je neemt, zijn je gains beter en belast je het lichaam met minder bezwaarlijke sides dan met 17aa...

+1

Vandaag dag 4 van de zwelling, niet kleiner geworden maar ook niet groter. Ik ga even een paar dagen terug van nu 50mg naar 40mg of 30mg, misschien neemt het daardoor wel af. Als er over een aantal dagen geen verandering is dan mogen ze de plee in en ga ik aan de nolva.
Of is de nolva overdreven na 3 weken winny (50mg)?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 22:25 ----------

Bedankt voor de reacties overigens, helaas (voor mij dan) een vrij onbekend iets op forumland om gyno van winny te krijgen, niet veel over te vinden en al zeker geen "bekende" oplossingen...
Had ik juist voor winny gekozen als eerste kuurtje omdat je hiermee geen kans op gyno zou hebben. De rest van de AS zal nu wel afvallen voor me als ik hier al gyno van krijg...

Vandaag dag 4 van de zwelling, niet kleiner geworden maar ook niet groter. Ik ga even een paar dagen terug van nu 50mg naar 40mg of 30mg, misschien neemt het daardoor wel af. Als er over een aantal dagen geen verandering is dan mogen ze de plee in en ga ik aan de nolva.
Of is de nolva overdreven na 3 weken winny (50mg)?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 22:25 ----------

Bedankt voor de reacties overigens, helaas (voor mij dan) een vrij onbekend iets op forumland om gyno van winny te krijgen, niet veel over te vinden en al zeker geen "bekende" oplossingen...
Had ik juist voor winny gekozen als eerste kuurtje omdat je hiermee geen kans op gyno zou hebben. De rest van de AS zal nu wel afvallen voor me als ik hier al gyno van krijg...

Nope lekker knallen met 500mg Primo zou voor jou perfect zijn; geen gyno en goede solide gains...

Kleine update en vraag, ik ben nu 2,5 maanden verder na mijn mislukte 19 dagen kuurtje Winstrol (wat wellicht Oxy of Dianabol was) waarmee ik stopte omdat ik er gyno van kreeg. De 2 weken Nolva hierna had niet geholpen (misschien ook nep).
Ik ben nu dus 2,5 maand verder en ik heb rechts een mooie gyno schijf en beide tepels zijn puffy/vet, het puffy is al wat minder omdat ik door cutten 4kg vet/vocht kwijt ben. De schijf is helaas nog exact hetzelfde. Misschien wel 4cm bij 3cm maar gelukkig niet zichtbaar.

Ik heb nu Nolva en Arimidex in huis van een andere dealer. Hoe kan ik hiermee de gyno nog tegengaan? Ik las een Krieltje dat hij het over 0,25 mg arimidex eens in de 5 dagen had. Misschien ook nog een nieuwe Nolva start hierbij van 10mg ed?

Terug
Naar boven