XXL Nutrition

Winstrol only kuur log [6 weken 50mg winny + 2 weken nakuur nolvadex]

PainIsGain

Advanced Bodybuilder
Waardering
51
Vetpercentage
11%
Beste builders,

Ook ga er aan geloven, mijn eerste kuur pakken. Dit heb ik besloten omdat ik het gevoel heb alsof ik mijn max bereikt hebt.

Ik train vanaf mijn 16e en ben inmiddels bijna 21 jaar.

Waarom winstrol? Omdat ik nog niet gelijk een naald wil zetten en ik wil kijken wat voor effect aas op mijn lichaam heeft.

Waarom een log? Zo kan ik goed terugkijken hoe mijn kuur verloopt en natuurlijk jullie builders (EERLIJKE) informatie geven over hoe de kuur bij mij in zijn werking gaat. Ik hoop daarom dat mensen mijn log willen volgen :)

Stats:
1.83
82kg
12.5% vet

kracht stats:
DL: 1x 170
BP: 1x 110
SQ: 7x 130

Je zou denken dat ik nog wat kilo's erbij kan pakken zonder kuur, maar dit gaat bij mij gewoon erg moeizaam nu en heb dit al echt een hele tijd geprobeerd. Ik kom namelijk van de 58kg en ben dus al een heel eind gegroeid.

Mijn doel is met deze kuur om boven de 85 kilo uit te komen met hetzelfde vet% of misschien wel lager.

Ik ga tijdens deze kuur (clean)bulken om zo veel mogelijk massa aan te zetten.

de pic is alweer een half jaar oud ongeveer en ben inmiddels 2kg zwaarder, maar het geeft een goed beeld van mijn fysiek.

Morgen 3 mei ga ik beginnen met de eerste dosis (20mg ochtend en 30mg savonds) 6 weken lang. Ook zal ik jointment van universal erbij supplementeren voor mijn gewrichten.
Daarna 2 weken nakuren met nolvadex.

PAINISGAIN :wl:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
strong fysiek daar. All natural?

• Topic Starter Topic Starter
log voor niks gemaakt dus... blijkbaar niet veel interesse?

jup, ik lees vaak mee, maar reageer bijvoorbeeld niet omdat ik geen vragen oid heb

sterk fysiek! gl!

Update:

Hele dag op me nest gelegen met een licht griepje. Komt niet door de winny denk.. hoop ik dan.

Heb er nu 3 dagen 40mg per dag op zitten (kleine opbouw), en ga morgen gewoon de rest van de kuur 50mg per dag nemen.

Hopelijk morgen weer topfit voor de nationale chestday :D

Waarom begin je met 40mg pd en niet meteen met 50mg?
Succes man! ik ga donderdag mijn eerste prik zetten 500mg test-e word het voor mij.

Goede basis om mee te beginnen! Je fysiek lijkt qua bouw echt veel op dat van mij alleen ben jij nog een stuk droger dan mij. Veel succes ermee man!

Ben Benieuwd

Ben nu ongeveer hetzelfde als jou en ook tot nu toe natural maar ook van plan om binnenkort aan de winny tabs te gaan 6 weken lang en dan ook 2 weken nolvadex. Ben echt benieuwd. Wel merk heb jij ze?

Update:

Dag 5 is aangebroken. Vandaag verwachtte ik wel het een en ander te voelen qua kracht, maar dat viel nog wel mee.
Heb overigens wel lekker getraind met een pomp (dat ik zoizo wel een beetje heb altijd) dus misschien dat het daarom niet opvalt.

0.6kg zwaarder geworden.. Is nog weini en zegt dus eigenlijk niet zo heel veel. Maar ik
Moet ook nog niet veel kg verwachten na 5 dagen lijkt me heh :p?

Vandaag iig begonnen met 50mg.. De eerste 4 dagen deed ik 40mg omdat iemand mij vertelde dat ik toch een beetje moet opbouwen zodat mijn lichaam aan het stofje kan wennen.

M'n 'griepje' aan het begin van de kuur is inmiddels ook verdwenen. Ik weet niet of dat door de winny kwam maar je hoort het wel vaker...

Veel succes, ik volg ook! Ik weet nog dat ik op het einde van de eerste week Winny only al wat kracht voelde maar gelijk jij hoofdzakelijk een dikke pomp had. Wacht maar tot volgende week. :]:lifter:

Ben ook wel benieuwd wat dit je oplevert. In.

Mooi fysiek al, officieel mag je niet loggen omdat je nog maag 20 bent ipv 21 maar hoop dat ze voor je uitzondering maken ;)

Ik volg.

Terug
Naar boven