Fitness Seller

Winstrol only kuur log [6 weken 50mg winny + 2 weken nakuur nolvadex]

• Topic Starter Topic Starter
Veel succes, ik volg ook! Ik weet nog dat ik op het einde van de eerste week Winny only al wat kracht voelde maar gelijk jij hoofdzakelijk een dikke pomp had. Wacht maar tot volgende week. :]:lifter:
oke ben benieuwd!

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 21:08 ----------

sssst ik word tijdens m'n kuur (2 juni) 21 dus laat me aub gewoon doorloggen daniel..

Update:

ff een kleine update voor vandaag... ik heb vandaag een rustdag want heb ook aardige spierpijn.

in ieder geval gewogen vandaag en ik ben al op dag 6 van me kuur 1.6KG aangekomen!!! ben zwaar verrast haha :)

Goeie basis bro. Succes

Wanneer ga je beginnen?

oke ben benieuwd!

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 21:08 ----------

sssst ik word tijdens m'n kuur (2 juni) 21 dus laat me aub gewoon doorloggen daniel..

Update:

ff een kleine update voor vandaag... ik heb vandaag een rustdag want heb ook aardige spierpijn.

in ieder geval gewogen vandaag en ik ben al op dag 6 van me kuur 1.6KG aangekomen!!! ben zwaar verrast haha :)

Mathijs staat er twee posts boven :o

update:

nu een week er op zitten.
helaas dus aan het begin van de kuur 2 dagen grieperig en nu zit ik met pijn in m'n keel.. dus dit weekje kon wel ff beter :(

laatste keer toen ik me woog was ik 1.6kg zwaarder (3dagen geleden) en op dit moment ga ik me gewoon niet wegen omdat ik weet dat het tegen gaat vallen doordat ik niet zo goed heb kunnen eten..

iemand tips tegen keelpijn? lijkt alsof ik een mes slik, iedere keer weer :(

iig heb ik nog 5 weken te gaan en ga ik voor de 200% als ik weer fit ben!!

die keelpijn had ik ook tijdens mn laatste winstrol kuur?? vooral smorgens'
anyway ik volg ;)

Veel drinken en strepsils helpen bij mij goed.

ik dacht dat dat een onder onsje was testo :kiss:

update

alleen maar tegenslagen gehad tot nu toe..

-begin van de kuur 2 dagen licht grieperig
-toen ging het weer
-op dag 6 naar een feestje geweest en de dag erna word ik wakker met keelpijn
-krijg ook een blaar onder mijn tong waardoor ik helemaal niet lekker eet
-gister weer gesport en bankdrukken ging lekker (setjes met 105kg)

- word ik vanochtend wakker met een pijnlijke linker pols pfffffffffffffffffffffffff

ik ben de afgelopen tijd dus niet bepaald fit en nu dus ook nog niet echt.. wat kan ik het beste doen? ff een break en de dosis verlagen naar 20mg voor een aantal dagen??

god, ik dacht dat dit 6 weken genieten werd haha....

Was je goed uitgerust voordat je begon of kan het zijn dat je al aardig opgebrand was? Ik zou de dosis sowieso gewoon constant houden.

Was je goed uitgerust voordat je begon of kan het zijn dat je al aardig opgebrand was? Ik zou de dosis sowieso gewoon constant houden.

ja wel redelijk uitgerust dacht ik..
hoezo toch wel 50mg aanhouden?

ik word wel elke dag een stukje beter in ieder geval..maja gaat toch van me kuurdagen af :(

ja wel redelijk uitgerust dacht ik..
hoezo toch wel 50mg aanhouden?

ik word wel elke dag een stukje beter in ieder geval..maja gaat toch van me kuurdagen af :(

Het kan zijn dat je tijdens een kuur een keer ziek wordt, je bent vaak meer vatbaar voor ziektes. Als je de dosis constant houdt hoef je zo dadelijk als je weer fit bent niet weer eerst op te bouwen en kan je meteen weer knallen, daarnaast zijn wisselende bloedwaarden over het algemeen ook niet bevorderlijk. Nu beschermt de dosis je ook tegen spierafbraak door een kcaltekort. Over een paar dagen ben je er waarschijnlijk gewoon weer boven op en kan je nog 4 weken knallen.

Het kan zijn dat je tijdens een kuur een keer ziek wordt, je bent vaak meer vatbaar voor ziektes. Als je de dosis constant houdt hoef je zo dadelijk als je weer fit bent niet weer eerst op te bouwen en kan je meteen weer knallen, daarnaast zijn wisselende bloedwaarden over het algemeen ook niet bevorderlijk. Nu beschermt de dosis je ook tegen spierafbraak door een kcaltekort. Over een paar dagen ben je er waarschijnlijk gewoon weer boven op en kan je nog 4 weken knallen.

goed advies... pff je maakt het me lastig hehe.
laat ik toch nog maar ff doorzetten dan met 50mg.. als ik daarna maar geen tegenslagen meer krijg dan vind ik het prima :)

en nog steeds ben ik ziek... keelpijn, moe en weinig eetlust.

Ik zit nu bijna op 2 weken en weet nu niet meer wat ik moet doen. Heb in die 2 weken nog echt niet normaal en keihard kunnen trainen. Wel ben ik 3KG gegained :O !!

Opties die in mij op kwamen om nu te doen:

- helemaal stoppen met de winstrol?
- tijdelijk stoppen en wanneer ik weer beter ben de kuur afmaken?
- een tijdje 20mg nemen om zo nog m'n spierwinst te behouden en wanneer ik me weer goed voel verhogen naar de 40?
- nog ff doorzetten en kijken hoe ik me voel over een paar dagen?

ik ben echt ten einde raad en had me deze kuur zo mooi voorgesteld.. HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!

Je bent nu 6 dagen ziek, toch? Tja als ik in jouw situatie had gezeten was ik er van uit gegaan dat ik er snel weer boven op was. Een griepje duurt nou eenmaal een week. Rust je goed uit en eet je zo goed mogelijk?

Het klinkt misschien flauw en hard, maar ik zeg: Niet zo lopen zeiken en doorknallen! Jij hebt deze kuur gestart en die ga je nou afmaken ook met 200%, ziek of niet ziek. Gogo

Je bent nu 6 dagen ziek, toch? Tja als ik in jouw situatie had gezeten was ik er van uit gegaan dat ik er snel weer boven op was. Een griepje duurt nou eenmaal een week. Rust je goed uit en eet je zo goed mogelijk?

Ja 6 dagen ziekjes nu.. maandag en dinsdag wel getraind, dat dan weer wel. Dus moet de komende dagen echt beter gaan worden? anders stop ik echt..

En ja, ik neem elke dag multi vit en wat fruit en slaap een uur of 10 gemiddeld pff.. natuurlijk krijg ik ook genoeg eiwitten binnen door shakies (4 per dag ongv)

Misschien een oplossing om nu 20mg per dag te nemen tot ik weer beter ben? En dan de kuur een paar dagen langer door laten lopen? Of raad jij dat echt af door dat bloedwaardes gebeuren?

Ja 6 dagen ziekjes nu.. maandag en dinsdag wel getraind, dat dan weer wel. Dus moet de komende dagen echt beter gaan worden? anders stop ik echt..

En ja, ik neem elke dag multi vit en wat fruit en slaap een uur of 10 gemiddeld pff.. natuurlijk krijg ik ook genoeg eiwitten binnen door shakies (4 per dag ongv)

Misschien een oplossing om nu 20mg per dag te nemen tot ik weer beter ben? En dan de kuur een paar dagen langer door laten lopen? Of raad jij dat echt af door dat bloedwaardes gebeuren?

Niet alleen eiwitten en vitamines, maar ook gewoon wat goed voedsel (brinta, pasta ofzo?)

Ik zou gewoon nog even doorbijten en goed slapen, en het kan niet zoveel kwaad om een paar dagen 30 mg te nemen maar ik zie er het nut ook niet echt van in. Je bent nu wel goed droog aan het worden zeker? :P

Terug
Naar boven